Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235528/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2024/BZP 00385667/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_bydgoszcz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-385122a6-fb9a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna więziennictwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-385122a6-fb9a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119736/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Tłuszcze roślinne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Olej roślinny – 3 020 litrówCPV: 15411100-3, w butelkach plastikowych od 1 - 5 litrów, wykonanych z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością; barwa oleju - żółta; struktura i konsystencja w temp. 20OC – płynna, przejrzysta, klarowna, bez osadu, bez oznak zepsucia i zmętnienia; smak i zapach charakterystyczny dla oleju; opakowania winny być opatrzone etykietą zawierającą nazwę produktu, pojemność opakowania, skład produktu, termin przydatności do spożycia (min. 6 miesięcy od dnia dostawy), nazwę dostawcy – producenta oraz adres, opakowania bez uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
4.5.5.) Wartość części: 36451,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Margaryna do smarowania - 18 400 kgCPV: 15431100-9, margaryna w kostkach o wadze jednostkowej 200 - 250 g netto, w opakowaniach wykonanych z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością; zawartość tłuszczu poniżej 60%; barwa margaryny – kremowo-żółta, jednolita w całej masie; struktura i konsystencja w temp. 20OC – stała, lekko mazista; smak i zapach charakterystyczny dla margaryny; opakowania winny być opatrzone etykietą zawierającą nazwę produktu, pojemność opakowania, skład produktu, termin przydatności do spożycia (min. 4 miesięcy od dnia dostawy), nazwę dostawcy – producenta oraz adres; produkt bez objawów zepsucia, zjełczenia i rozwarstwienia składników; opakowania bez uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń; opakowania jednostkowe margaryny winny być zapakowane w opakowanie transportowe – karton tekturowy, nie dopuszcza się opakowań zamokniętych i zapleśniałych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15431100-9 - Margaryna
4.5.5.) Wartość części: 210296,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18089,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20838,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18089,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERWAL PW Spólka z o. o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542929491
7.3.3) Ulica: Diamentowa 14
7.3.4) Miejscowość: 86-065 Łochowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SERWAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18089,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-30 do 2024-06-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ol-trade s.c. M.Olek, Ł.Pająk, D.Gorycki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-28 do 2024-06-27INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przetworów zbożowych, strączkowych, ziemniaczanych oraz olei i tłuszczy roślinnych dla Stołówek Wojskowych, Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej nr 3964 w 2025 r.
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku na rok 2025
- Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Bistro
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.