Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259762/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00265756/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00268579/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA APARATU USG ORAZ UNITU LARYNGOLOGICZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZCZECIŃSKIE CENTRUM ZDROWIA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810821342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-497
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jjanczuk@sczspzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sczspzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-315c707f-3e20-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA APARATU USG ORAZ UNITU LARYNGOLOGICZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315c707f-3e20-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00258561/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa aparatu USG oraz unitu laryngologicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259762/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZAM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419312,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6A do SWZ – dla części nr 1 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 156481,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa unitu laryngologicznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6B do SWZ – dla części nr 2 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 262831 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148932 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164989 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148932 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452040907
7.3.3) Ulica: Radzikowskiego 126/14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148932 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182829 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285238,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182829 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo Clinic Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393640710
7.3.3) Ulica: F. Barcza 58 lok. U18
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-685
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182829 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-27INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Zakup sprzętu ortopedycznego w podziale na 3 części
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.