Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej
na potrzeby
Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego
w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 358 13 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/przytezni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznejna potrzeby
Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego
w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31a01ff2-2cdb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000174/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12” w zakresie określonym w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
2. Zamawiający posiada 1 punkt poboru.
3. Dostawa przez Zamawiającego energii odbywać się będzie na warunkach określonych w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego,
c) Kodeksie Cywilnym,
d) innych przepisach prawa dotyczących realizacji Umowy.
4. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1025 MWh.
5. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie ilością graniczną zakupu.
6. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych od OSD.
7. Opis techniczny i dane punktu poboru określa zał. nr 1 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres spraw będących w zakresie odrębnej umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
9. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Oddział Dystrybucji Bydgoszcz, ul. dr E. Warmińskiego 8 85 – 054 Bydgoszcz –umowa zawarta na czas nieokreślony.
10. Dotychczasowy Dostawca energii elektrycznej to: RESPECT ENERGY S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8, 01 – 793 Warszawa. Umowa zawarta do dnia 31.12.2021r.
11. Wykonawca oświadcza, że ma zawarte stosowne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem u OSD zmiany dostawcy energii na okres obowiązywania Umowy, zgodnie z załączonym do umowy pełnomocnictwem Zamawiającego /zał. Nr 2 do Umowy/,
13. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna na podstawie niniejszej umowy.
14. Jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości dostarczanej energii w stosunku do określonej w podstawowym zakresie zamówienia, albo zaistnieje potrzeba zamówienia mniejszej ilości energii w stosunku do określonej w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) do zamówienia u Wykonawcy dodatkowej ilości energii oraz zwiększenia wartości umowy maksymalnie o 30 % wartości Umowy określonej w § 4 ust. 2, z zastosowaniem cen podanych w ofercie Wykonawcy i w zawartej umowie.
b) do zamówienia u Wykonawcy mniejszej ilości energii oraz zmniejszenia wartości umowy, maksymalnie o 30 % wartości Umowy określonej w § 4 ust. 2, z zastosowaniem cen podanych w ofercie Wykonawcy i w zawartej umowie.
15. Realizacja „prawa opcji” może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, w związku z tym skorzystanie przez Zamawiającego z tego prawa jest jego uprawnieniem, a nie zobowiązaniem, dlatego też nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu przekroczenia albo niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
16. Zamawiający przekaże Wykonawcy zawiadomienie dotyczące uruchomienia „prawa opcji” w formie pisemnej. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy.
17. Faktury dostarczane będą według wyboru Wykonawcy :
a) w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego,
b) do siedziby Zamawiającego.
18. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych ponieważ: jednorodny przedmiot zamówienia jakim jest dostawa energii elektrycznej utrudnia podział zamówienia na części, podzielenie zamówienia na części skutkowałoby zwiększonymi kosztami obsługi zamówienia a także skoordynowaniem działań różnych wykonawców realizujących poszczególne jego części , co mogłoby doprowadzić do braku ciągłości dostaw energii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650547 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657985,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650547,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650547,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.