Ogłoszenie z dnia 2023-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00111657/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość 2021-2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665485
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6424415
1.5.8.) Numer faksu: 146424415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprdt@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprdt.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/pcprwdtarnowskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość 2021-2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53014e43-e308-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dobra Przyszłość 2021-2023” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja – projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.5.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173610,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem w ilości 100 godzin (1 godzina = 60 min) – zajęcia indywidualne,1.2. Zajęcia indywidualne z zakresu rewalidacji w ilości 30 godzin (1 godzina = 60 min),
1.3. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań grupowych z psychologiem
w ilości 18 godzin (1 godzina = 60 min) – zajęcia grupowe
1.4. Zajęcia socjoterapeutyczne w ilości 30 godziny (1 godzi. = 60 min) – zajęcia indywidualne
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 11750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla Uczestników Projektu. W treningu wezmą udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
63511000-4 - Organizacja wycieczek
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 70580 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Aktywizacja zdrowotna, której założeniem jest poprawa kondycji psychoruchowej osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Projektu. W aktywizacji wezmą udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu W skład aktywizacji zdrowotnej Uczestników Projektu wchodzą moduły opisane w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85320000-8 - Usługi społeczne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 58760 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty terapeutyczne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Warsztaty powinny nauczyć Uczestników Projektu uzewnętrznić swoje emocje, myśli i pragnienia. Powinni Oni wzbogacić słownictwo, rozwinąć twórczą wyobraźnię oraz inteligencję emocjonalną, a w szczególności nauczyć ich się identyfikować własne stany emocjonalne oraz wyrażać je w sposób akceptowany społecznie. Uczestnicy poprzez udział w zajęciach, rozwiną swoje zainteresowania, udoskonalą sprawność manualną, uwrażliwią się na otaczający ich świat i wzmocnią poczucie własnej wartości. Zajęcia te pomogą Uczestnikom Projektu uwzględnić swoje emocje i pragnienia. Warsztaty terapeutyczne składają się z modułów opisanych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11220 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia wyrównywające braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć powinny wejść moduły opisane w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 16100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1. Warsztaty o charakterze terapeutycznym z zakresu muzykoterapii – gra na gitarzew wymiarze 40 godzin (1 godz. = 60 min), w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Warsztaty powinny być prowadzone receptywnie lub/i aktywnie, indywidualnie
6.2. Warsztaty o charakterze terapeutycznym z zakresu muzykoterapii – gra na organach w wymiarze 40 godzin (1 godz. = 60 min), w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Warsztaty powinny być prowadzone receptywnie lub/i aktywnie, indywidualnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Janas Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych
- Zakup wraz z dostawą pojemników jednorazowych na żywność
- Remonty nawierzchni mineralno-bitumicznych dróg gminnych w 2025 roku
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ IV Terapia psychologiczna dla dorosłych CZĘŚĆ V Konsultacje z psychologiem dziecięcym
- Wsparcie potencjału rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Goleniowskim
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "SZANSA NA LEPSZE JUTRO"
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń dla fizjoterapeutów zatrudnionych w "Uzdrowisku Busko-Zdrój" S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.