Og³oszenie z dnia 2024-04-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00337733/01 - Wynik z dnia 2024-05-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisowych systemu ENOVA dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: AKADEMIA MUZYCZNA IM.FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000842390
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza S³owackiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523210687 w. 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@amfn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.amfn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisowych systemu ENOVA dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30bc5415-014e-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00296991
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://amfn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amfn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. Z 2020r. poz.344).
Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania
i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U z 2017r.poz.1320)-zwane dalej „Rozporz±dzeniem” okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
Dokumenty w formacie „PDF” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,.Dopuszcza siê podpisywanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-PK-5/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 97560,98 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug serwisowych systemu ENOVA dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.”
¦wiadczenie us³ug serwisowych systemu ENOVA dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.” Przedmiot zamówienia obejmuje obs³ugê serwisow± Systemu Enova wersja z³ota oraz dodatkowych rozwi±zañ w ramach posiadanego oprogramowania i ich aktualizacjê oraz na obs³ugê serwisow± modu³u Dziekanat wspó³pracuj±cego z oprogramowaniem Enova. W okresie 12 miesiêcy jest ¶rednio 6 do 8 aktualizacji oprogramowania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja pracy i do¶wiadczenie osób wyznczonych do realizacji zamowienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca wyka¿e siê: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca wyka¿e siê:Do¶wiadczenie w obs³udze uczelni publicznych, artystycznych.
Wykazem us³ug wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów , na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych , czy te us³ugi zosta³y wykonane lub wykonywane s± nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiaj±cy ¿±da Od Wykonawcy o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy wraz ze skanami dyplomów ukoñczenia studiów wy¿szych . –za³±cznik nr 7 do SWZ
Wykonawca bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± z wykszta³ceniem wy¿szym ekonomiczno –rachunkowym oraz co najmniej 2 informatykami do bie¿±cej obs³ugi zamówienia. Na potwierdzenie posiadanego wykszta³cenia i kwalifikacji za³±czyæ do oferty skany dokumentów potwierdzaj±cych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia , wykaz osób i wykonanych us³ug wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Do Oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza:.Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
w Za³±czniku nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawców, o¶wiadczenia w zakresie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te, potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Pe³nomocnictwo (je¿eli oferta jest podpisana przez Pe³nomocnika).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy,w zakresie zmiany cen, w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której, dokona siê wyboru wykonawcy w przypadku gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa
w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego - wówczas wykonawca otrzyma wynagrodzenie liczone od warto¶ci netto, okre¶lonej w ofercie, powiêkszone o VAT w aktualnej wysoko¶ci;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
2. W przypadku zmian przepisów, w zakresie, o którym mowa w pkt 2), 3), i 4) Zamawiaj±cy lub Wykonawca, w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony
z wnioskiem o odpowiedni± zmianê wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. Wniosek
o zmianê wynagrodzenia winien posiadaæ uzasadnienie, wykazuj±ce wp³yw zmian na wysoko¶æ wynagrodzenia oraz byæ poparty stosownymi obliczeniami. Obliczenia te (kalkulacja kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikaj±cych z bie¿±cego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonuj±cych prace na rzecz Wykonawcy) bêd± stanowiæ za³±cznik do aneksu do umowy.
3. Waloryzacja wynagrodzenia mo¿e odbywaæ siê tak¿e w oparciu o miesiêczne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowanych przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
W zakresie wniosku wykonawcy w tym zakresie stosuje siê odpowiednio ust. 2, z tym, ¿e mo¿e ono
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://amfn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-05
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordoñskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej wraz z budow± wêz³a cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kana³owej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obs³uga techniczna ¶rodków transportowych bêd±cych w posiadaniu GDDKiA Oddzia³ w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki u¿ytkowane w Oddziale i podleg³ych jednostkach z podzia³em na 6 czê¶ci.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rêkawic chirurgicznych na okres 24 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorz±d.
- Przed³u¿enie wsparcia technicznego dla sprzêtu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi wsparcia gospodarczo-technicznego na potrzeby S±du Rejonowego dla £odzi-¦ródmie¶cia w £odzi
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równowa¿nego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesiêcy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.