Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00169951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja bud. mieszk, wielorodz. zlok. przy ul.Szczecińskiej1,2,4,5,12,14,15A,16,Wierzbowej3, Lipowej18a,20,22, Sobieskiego 18, Andersa 81,83A,85,87,Pułaskiego 9 i Czeladzkiej 25cd w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960866
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.dzierzkowska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,84463,e8e9eb921b14d66b7b1530f35532d190.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja bud. mieszk, wielorodz. zlok. przy ul.Szczecińskiej1,2,4,5,12,14,15A,16,Wierzbowej3, Lipowej18a,20,22, Sobieskiego 18, Andersa 81,83A,85,87,Pułaskiego 9 i Czeladzkiej 25cd w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc72c507-cd1c-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie będzie dofinansowane ze środków Funduszu Spójności, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach Poddziałania 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim współfinansowanej ze środków Funduszu Spójności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.1.2022.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10406889,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 1: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Szczecińskiej 2 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2a) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót,projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 348351,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 2: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Szczecińskiej 4 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2b) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 418032,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 3: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Szczecińskiej 5 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2c) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 382164,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 4: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Szczecińskiej 12-15A-14 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2d) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 992615,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 5: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Szczecińskiej 16 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2e) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 425690,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 6: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Lipowej 18a w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2f) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 588034,91 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 7: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Lipowej 20 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2g) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 719790,95 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 8: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Lipowej 22 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2h) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 589661,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 9: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Andersa 81 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 9 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2i) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 928034,49 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 10: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Andersa 83a w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 10 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2j) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 887058,94 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 11: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Andersa 85 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 11 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2k) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 921222,85 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 12: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Andersa 87 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 12 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2l) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 837180,29 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 13: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Pułaskiego 9 w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 12 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2m) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 928323,20 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa części 14: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Czeladzkiej 25 cd w Sosnowcu2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 14 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2n) do SWZ – w skład, którego wchodzą: opinie, decyzje, audyty energetyczne, przedmiary robót, projekty, specyfikacje techniczne.
3. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - w ciągu 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1372155,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kosałka Zakład Remontowo-Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551236977
7.3.3) Ulica: Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty Instalacyjne - Instalmont Ryszard Skiba
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kosałka Zakład Remontowo Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551236977
7.3.3) Ulica: Stopnicka 14A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty Instalacyjne - Instalmont Ryszard Skiba
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kosałka Zakład Remontowo Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551236977
7.3.3) Ulica: Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty instalacyjne - Instalmont Ryszard Skiba
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1174500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1258886,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1174500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443530651
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1174500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443530651
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672622,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443530651
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775373,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443530651
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656341,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443530651
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wystąpił do Wykonawców z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą. W odpowiedzi otrzymał zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni od firmy BUDOPRIMEX Budownictwo Sp. z o.o.
w zakresie wszystkich części.
Pan Henryk Krzystek prowadzący działalność pod nazwą Firma Instalacyjno-Budowlana Henryk Krzystek ul. Dojazd 14/40, 41-200 Sosnowiec nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w zakresie części
9 zamówienia.
Wobec powyższego jego oferta w zakresie części 9 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 12) ustawy Pzp.
Jedyną ważną ofertą w postępowaniu w zakresie części 9 pozostała oferta złożona przez BUDOPRIMEX Budownictwo Sp. z o.o. ul. Stanisława Mikołajczyka 59C, 41-208 Sosnowiec – cena ofertowa: 1 236 600,00 zł
brutto.
Kwota brutto przekroczyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części, tj. kwotę: 832 707,92 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia w zakresie części 9, wobec czego unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 9 zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845590,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845590,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzystek Henryk Firma Instalacyjno-Budowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440502217
7.3.3) Ulica: Dojazd 14/40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845590,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864978,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864978,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzystek Henryk Firma Instalacyjno-Budowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440502217
7.3.3) Ulica: Dojazd 14/40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzystek Henryk FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
Krzystek Henryk FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864978,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wystąpił do Wykonawców z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą. W odpowiedzi otrzymał zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni od firmy BUDOPRIMEX Budownictwo Sp. z o.o.
w zakresie wszystkich części.
Pan Henryk Krzystek prowadzący działalność pod nazwą Firma Instalacyjno-Budowlana Henryk Krzystek ul. Dojazd 14/40, 41-200 Sosnowiec nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w zakresie części
12 zamówienia.
Wobec powyższego jego oferta w zakresie części 12 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 12) ustawy Pzp.
Jedyną ważną ofertą w postępowaniu w zakresie części 12 pozostała oferta złożona przez BUDOPRIMEX Budownictwo Sp. z o.o. ul. Stanisława Mikołajczyka 59C, 41-208 Sosnowiec – cena ofertowa: 1 236 600,00 zł
brutto.
Kwota brutto przekroczyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części, tj. kwotę: 745 761,66 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia w zakresie części 12, wobec czego unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 12 zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443530651
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzystek Henryk FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
Krzystek Henryk FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, dla części 14 zamówienia pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalnego,
wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Czeladzkiej 25cd w Sosnowcu” zostały złożone dwie oferty:
- Oferta Nr 1 Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław Kosałka na kwotę: 1 384 560,00 zł
- Oferta Nr 2: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o. na kwotę: 1 971 000,00 zł
W toku badania i oceny ofert, oferta Wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław Kosałka ul. Stopnicka 17A, 28-220 Oleśnica została wybrana w dniu 06.07.2022 r. jako oferta najkorzystniejsza.
Zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia z: 1 177 761,86 zł do poziomu oferty Nr 1, złożonej przez Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław
Kosałka, tj.: 1 384 560,00 zł.
Zamawiający dnia 27.07.2022 r.zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy. W dniu 01.08.2022 r. Zamawiający otrzymał oświadczenie Wykonawcy o uchyleniu się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Cena oferty Nr 2, złożonej przez Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o. znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, o
której mowa powyżej, do ceny złożonej w ofercie Nr 2, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Wobec powyższego uznać należy, że przesłanki unieważnienia postępowania w zakresie części 14, zawarte w art. 255 pkt pkt 3) i 7) ustawy Pzp zostały spełnione wprost.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.