Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260301/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu odpadów z BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. do wskazanej instalacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070453336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kabaty 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beskid@beskidzywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-083587e6-eb54-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportu odpadów z BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. do wskazanej instalacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083587e6-eb54-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213297/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa transportu odpadów do wskazanej instalacji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-34/2024/DF/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi transportu odpadów o następujących kodach:
a) 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) - w ilości ok
3 250 Mg, z zakładu Zamawiającego tj. BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o., zlokalizowanego przy ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec na wskazaną instalację należącą do PreZero Recycling Południe Sp. z o. o. zlokalizowaną pod adresem: 44-194 Knurów, ul. Szybowa 44.
Zamawiający zastrzega, że w pkt. 1 podane są ilości prognozowane. W związku z tym Wykonawca nie będzie miał żadnych
roszczeń z tytułu zamówionych mniejszych ilości odpadów do transportu.
2) Rozliczenie następować będzie na podstawie ilości wykonanych kursów.
3) Odległość pomiędzy BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o. a instalacją w 44-194 Knurów, ul. Szybowa 44 wynosi ok. 90 km (w
jedną stronę), czas przejazdu: ok. 2 godziny (w jedną stronę). Odległość przyjęta do rozliczeń: Żywiec–Knurów–Żywiec –
180 km. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany instalacji docelowej w trakcie trwania umowy.
4) Wykonawca powinien posiadać zdolność przetransportowania ok. 70 Mg dziennie. Zamawiający zakłada transport odpadów samochodami ciężarowymi:
4.1. typu ciągnik siodłowy z naczepą (dalej zwanym „zestawem)
a) naczepa musi być wyposażona w ruchomą podłogę;
b) naczepa musi być otwierana z tyłu;
c) naczepa musi mieć pojemność nie mniejszą niż 92 m3;
d) wysokość naczepy nie może być wyższa niż 4 m;
e) minimalna ładowność zestawu wynosi 24 Mg;
4.2. typu hakowiec wraz z zestawem 2 kontenerów o poj. 33 - 40 m3 każdy o łącznej min. ładowności 20 Mg /zestaw.
Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz musi minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpad;
5) Załadunek odpadów na terenie BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o. odbywać się będzie przez pracownika i sprzętem
Zamawiającego, na koszt Zamawiającego.
6) Wszystkie kursy podczas wyjazdu będą ważone na wadze w zakładzie Zamawiającego przez pracownika obsługi wagi.
Załadunek możliwy będzie w godz. 7:00 - 14:00 w miejscu wskazanym przez operatora sprzętu.
7) Zlecenie poszczególnych transportów odbywać się będzie pocztą elektroniczną na e-mail Wykonawcy maksymalnie 48h
przed koniecznością przetransportowania odpadów, z podaniem ich ilości.
8) Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie transportu i gospodarki odpadami oraz zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady.
9) Wymagania dla transportu odpadów:
9.1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpady do miejsca przeznaczenia odpadów i przekazać je posiadaczowi odpadów, o którym mowa w pkt. 1);
UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do: zapoznania się ze Szczegółowymi wymaganiami BHP, PPOŻ, OŚ dla dostawców i odbiorców Spółek Grupy PreZero /w załączeniu do SWZ – zał. nr 10 / i odpowiada za: przestrzeganie w/w procedury przez pracowników wjeżdżających z odpadami na teren Zakładu – instalacji wskazanej w pkt.1 ppkt. 1), w tym podanie listy osób świadczących pracę z ramienia dostawcy w ramach niniejszego zamówienia publicznego a także będzie ponosił konsekwencje za nie przestrzeganie procedury zgodnie z jej zapisami w tym zakresie.
9.2. transport odpadów odbywa się w sposób uniemożliwiający mieszanie poszczególnych rodzajów odpadów, z wyjątkiem gdy strumień zmieszanych rodzajów odpadów w całości jest kierowany do przetwarzania w tym samym procesie;
9.3. transport odpadów odbywa się w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie się odpadów poza środki transportu, w szczególności ich wysypywanie, pylenie i wyciek, oraz ograniczający do minimum uciążliwość zapachową;
9.4. transport odpadów odbywa się w sposób ograniczający do minimum oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, jeżeli mogą one spowodować negatywne oddziaływanie transportowanych odpadów na środowisko lub życie i zdrowie ludzi;
10) Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247082,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248676,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247082,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAKEM TRANSPORT & LOGISTIC SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351863296
7.3.3) Ulica: Powstańców 1
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAKEM TRANSPORT & LOGISTIC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SAKEM TRANSPORT & LOGISTIC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247082,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2024 roku.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Transport frakcji odpadowych powstających na terenie ZZO w Wólce Rokickiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych w roku 2025
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.