Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198401/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00228211/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00233634/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00245346/01 - Wynik z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00260787/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00275114/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00305493/01 - Wynik z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00312808/01 - Wynik z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00313637/01 - Wynik z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
185 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na 25 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 012 663 39 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.piecuch@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.uj.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
185 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na 25 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f26f7b04-215d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00120341/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego przeznaczonego do pracy innej niż biurowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198401/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.185.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54990 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA MONITORA (1 SZT.) DLA INSTYTUTU SOCJOLOGII UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 3936,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 2 (DWÓCH) SZTUK KOMPUTERÓW DLA CENTRUM DYDAKTYKI WYDZIAŁU FIZYKI ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI ZESTAWU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU FILOZOFICZNEGO - INSTYTUT FILOZOFII UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 3690 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEJ) SZTUKI MONITORA DLA WYDZIAŁU FIZYKI ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 2460 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO (TRZY) SZTUKI DLA WYDZIAŁU FILOZOFICZNEGO UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.5.) Wartość części: 4538,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZENIA WIELKOFUNKCYJNEGO (1 SZT.) DLA SZKOŁY DOKTORSKIEJ NAUK SPOŁECZNYCH UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.5.) Wartość części: 6088,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEJ) SZTUKI MONITORA DLA INSTYTUTU PSYCHOLOGII UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 3821,88 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI ZESTAWU KOMPUTEROWEGO DLA INSTYTUTU FIZYKI TEORETYCZNEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5999,99 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI ZESTAWU KOMPUTEROWEGO DLA INSTYTUTU FIZYKI TEORETYCZNEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 9900,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI ZESTAWU KOMPUTEROWEGO DLA INSTYTUTU FIZYKI TEORETYCZNEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 15700,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI ZESTAWU KOMPUTEROWEGO DLA INSTYTUTU FIZYKI TEORETYCZNEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 15500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI ZESTAWU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MATEMATYKI I INFORMATYKI UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 11699,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU FIZYKI ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ UJ - OBSERWATORIUM ASTRONOMICZNE.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5600,01 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (3 SZT.) DLA INSTYTUTU FIZYKI UJ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 30750,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA JEDNEGO (1 SZT.) SERWERA DLA INSTYTUTU HISTORII UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 13530,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA JEDNEGO (1 SZT.) KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA ZAKŁADU FIZYKI NANOSTRUKTUR I NANOTECHNOLOGII UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU FIZYKI ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ UJ – OBSERWATORIUM ASTRONOMICZNE.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5606,34 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU FIZYKI ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ UJ – OBSERWATORIUM ASTRONOMICZNE.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 3849,90 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 2 (DWÓCH) SZTUK KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH DLA INSTYTUTU FIZYKI UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 9400,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA CENTRUM ROZWOJU SYSTEMÓW ZINTEGOWANYCH UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA JEDNEGO (1 SZT.) KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU FIZYKI, ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5999,94 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 1 (JEDNEGO) SZTUKI KOMPUTERA do KRYSTALOGRAFII DLA MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM BIOTECHNOLOGII UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 13240,95 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA JEDNEGO (1 SZT.) KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA INSTYTUTU FIZYKI UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 7999,99 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZENIA WIELKOFUNKCYJNEGO (2 SZT.) DLAWYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 29274,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA JEDNEGO (1 SZT.) KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA INSTYTUTU NAUK O ŚRODOWISKU UJ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5535,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18204,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19143,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18204,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redicreo S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751485662
7.3.3) Ulica: ul. Mogilska 97
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18204,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redicreo S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751485662
7.3.3) Ulica: ul. Mogilska 97
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17047,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15867,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redicreo S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751485662
7.3.3) Ulica: ul. Mogilska 97
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15867,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8084,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8084,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8084,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761000896
7.3.3) Ulica: Al. Mickiewicza 27
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8084,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9892,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redicreo S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751485662
7.3.3) Ulica: ul. Mogilska 97,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9368,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9368,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261657078
7.3.3) Ulica: ul. Opaczewska nr 7 lok 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-368
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9368,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: CZ.I: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I DYSKÓW CZ.II: ZAKUP URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.