Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłego domu kultury na budynek biblioteki publicznej w Babimoście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.WIESŁAWA SAUTERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977817629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gagarina
1.5.2.) Miejscowość: Babimost
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibliotekababimost@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bpbabimost.naszabiblioteka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9716d7fa-dc5d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłego domu kultury na budynek biblioteki publicznej w Babimoście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9716d7fa-dc5d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055510/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłego domu kultury na budynek biblioteki publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.332.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłego domu kultury na budynek biblioteki publicznej w Babimoście, położonego w Babimoście przy Placu Powstańców Wlkp. 11, na działce nr 651/4.
Uszczegółowienie robót przebudowy, wykończeniowych i wyposażenia:
- zamontować żaluzje okienne na parterze, wewnętrzne, zaciemniające w 100%,
- elewacja zewnętrzna – wełna mineralnej, tynk cienkowarstwowy,
- dach główny budynku - nie podlega niniejszemu zamówieniu, niniejszym zapisem wyłączamy wykonanie remontu dachu głównego,
- z niniejszego postępowania wyłączamy wykonanie cały zakres prac przewidziany w projekcie budowlanym pomieszczeń położonych w parterze budynku o numerach: 1.08 – mała sala, oraz 1.07 – pomieszczenie gospodarcze, o łącznej powierzchni 28,65m2,
- z niniejszego postępowania wyłączamy zakup i montaż kurtyny,
- dla poprawy większej funkcjonalności pomieszczeń piętra niniejszym zapisem Zamawiający ustala iż pomieszczenia o nr: 2.05, 2.06, 2.07 należy połączyć i wykonać jako jedno pomieszczenie biurowe,
- pomieszczenia piętra o nr: 2.08, 2.09 i 2.10 należy połączyć i wykonać jako jedno pomieszczenie (pomieszczenie historyczne),
- w elewacji wschodniej budynku - na piętrze - zastosować 4szt. okna szczelinowe (szer. ok.40cm-60cm) w miejscach istniejącej stolarki, szyby matowe,
- elewacja północna - wejście do piwnicy od zewnątrz budynku - obłożyć glazurą antypoślizgową ok. 15m2, zamontować pochwyt systemowy ze stali nierdzewnej dł. ok.8m, przewidzieć montaż studzienki chłonnej o pojemności do 100 litrów, studzienka przykryta kratką. Na murku zejścia do piwnicy zamontować barierkę ze stali nierdzewnej wys. ok. 60cm i dł. ok.10m. Nad wejściem do piwnicy (nad drzwiami) wykonać zadaszenie zawieszane, systemowe ze szkłem bezpiecznym,
- drzwi wejściowe do piwnicy zamontować o klasie odporności ogniowej EI60,
- przewidzieć zamknięcie istniejącego otworu w stropie nad istniejącym zejściem do piwnicy. Otwór zabetonować (wejście do piwnicy będzie od zewnątrz budynku),
- należy przewidzieć wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kW na dachu płaskim od strony wschodniej budynku wraz z podłączeniem do sieci,
Panele fotowoltaiczne o mocy około 10,0kWp (ilość paneli dostosować do powierzchni dachu, każdy panel o minimalnej mocy 383kWp). Miejsce przeznaczone pod montaż wskazano na rysunkach. Panele wykonane z krzemu monokrystalicznego w technologii bus bar.
Zalecane wymagania dla paneli: Moduł o mocy nie niższej niż 385Wp , Sprawność nie niżej niż 20,4%,Ogniwa krzemowe monokrystaliczne, Dodatnia tolerancja mocy 0+5W, Wytrzymałość mechaniczna nie mniej niż 5.400Pa, Spadek mocy po pierwszym roku użytkowania nie większy niż 2, 25 lat gwarancji liniowej na uzyska mocy (w 25 roku eksploatacji moc moduły będzie wynosić co najmniej 84,5% mocy nominalnej) i 12 lat na wady ukryte produktu, Stopień ochrony min IP68.
Zalecane wymagania dla falownika: Nominalna moc falownika około 6 kW, Falownik stringowy o minimum 2 punktach MPPT, Napięcie 400V 50Hz, Sprawność 98%, Współczynnik zakłóceń harmonicznych poniżej 3%, Rozłącznik na wejściu, Wykrywanie przebicia, monitorowanie sieci, Ochrona przed złą biegunowością, zabezpieczenie przeciwzwarciowe AC, IP66, Maksymalna wilgotność 100%, bez skraplania, Komunikacja po sieci Ethernet, RS485, WiFi, Aplikacja monitorująca pracę online, Gwarancja nie krótsza niż 10lat.
Elementy metalowe konstrukcji powinny zostać objęte połączeniami wyrównawczymi. Dokładną lokalizację paneli, ich montaż i połączenia zgodnie z DTR wybranych elementów.
Na instalacji PV zabudować wyłącznik p.poż. działający w przypadku aktywowania przycisku p.poż. Zadziałanie uniemożliwia podanie napięcia na sieć budynku w przypadku pożaru i akcji ratowniczej.
Inwerter podłączyć pod sieć LAN z dostępem do Internetu, celem umożliwienia monitorowania pracy instalacji.
- należy przewidzieć rozbiórkę 2 szt. kominów na części wschodniej budynku do wysokości stropodachu. Kominy zamknąć płytą betonową, uszczelnić zaizolować, docieplić,
- remonty dachów płaskich - należy całkowicie zdjąć istniejące papy, sprawdzić podłoże, elementy odparzone, skruszone do skucia, w celu wyrównania i ustabilizowania podłoża wykonać betonowa wylewkę gr 5cm, z mikrozbrojeniem, lub na siatkach przeciwskurczowych. Docieplenie stropodachu wełna mineralna twarda 2x10cm, pokrytej dwukrotnie papą termozgrzewalną. Papa termozgrzewalna nawierzchniowa grubości min. 5mm, modyfikowana SBS, na osnowie z włókniny poliestrowej, od wierzchniej strony papa pokryta posypką gruboziarnistą. Od strony ścian attykowych, papę wywinąć na wysokość ok. 30cm, zakończając obróbkami blacharskimi. W celu uniknięć załamań papy stosować przyścienne kliny z wełny mineralnej,
- zagospodarowanie terenu w działce nr 654/1: wykonać rozebranie istniejącej nawierzchni kostki betonowej na powierzchni 300m2 i wykonać nową nawierzchnię na powierzchni 300m2 z płyt granitowych płomieniowanych 60cmx120cmx6cm ze wstawkami z kostki granitowej i kostki bazaltowej w kolorze grafitowym/czarnym na podbudowie z tłucznia oraz betonu,
- zamiana wykończenia posadzek: scena – panele podłogowe, wszystkie pozostałe pomieszczenia – płytki gresowe 60cmx60cm,
- Projektor: Jasność ANSI min. 5000 lumenów, Format obrazu 16x9 oraz 4:3, HDR, Rozdzielczość min. Full HD (1920x1080), Kontrast min. 10000:1, Wejścia HDMI oraz VGA, Żywotność lampy w trybie normalnym min. 5000h, ekran projekcyjny elektryczny, Sterowany zdalnie pilotem oraz sterownikiem naściennym, Możliwość montażu na ścianie i suficie, Powierzchnia projekcyjna min. 150 cali 16x9.
- komputery stacjonarne z monitorem i urządzeniem wielofunkcyjnym: Procesor min. 6 rdzeni i 12 wątków, min. 18MB cache, zgodny z Windows 11, uzyskujący w CPU MARK co najmniej 19000 pkt, Pamięć RAM min. 16GB DDR4 lub DDR5, Dysk SSD NVME min. 500GB w złączu m.2 PCIE, System operacyjny 64bit nie starszy niż Windows 10, Klawiatura z myszką, Monitor min 23,5 cala, matryca IPS lub VA, FullHD, z wbudowanymi głośnikami, wejścia HDMI oraz DsiplayPort, format 16x9, typ ekranu płaski, czas reakcji min. 2ms, jasność min. 250cd/m2, częstotliwość odświeżania ekranu min. 100Hz, kontrast statyczny min. 1000:1, Pakiet biurowy Microsoft Office, Zasilacz UPS, Urządzenie wielofunkcyjne (skanowanie, kopiowanie, drukowanie): technologia druku atramentowa kolorowa, system uzupełniania atramentu, automatyczny druk dwustronny, podajnik ADF do skanera dokumentów, połączenie USB oraz WiFi,
- TV: Telewizory 55 cali, z wieszakami z regulacją w każdej płaszczyźnie (regulowana odległość od ściany, regulowany kąt w poziomie i pionie), Technologia QLED, Rozdzielczość UHD 4k, SMART TV, Min. WiFi 5 (802.11ac), Bluetooth min. wersji 5.2, Min. 3 złącza HDMI, Min. 2 złącza USB, Ethernet LAN RJ45, Wyjście audio cyfrowe optyczne, HDR10+ Częstotliwość odświeżania min 120Hz,
- regały na książki: 222cmx80cm - 45szt. drewniane,
- gabloty do pomieszczenia historycznego:
- stojące oszklone w obudowie drewnianej - 9szt. (szer.100cm wys. 95 cm)
- wiszące oszklone w obudowie drewnianej - 9szt. (szer.100cm wys.110cm)
- stojące oszklone w obudowie drewnianej - 2szt. (szer. 100cm wys.200cm)
- stojąca narożna oszklona drewniana - 4 szt. (szer. 50cm wys.200cm)
- stające oszklone drewniane - 4 szt. (szer. 100cm wys. do 85cm)
- wolnostojące oszklone drewniane bez półek wys, 200cm - 7 szt.
- wolnostojące oszklone drewniane bez półek wys. 150cm - 3 szt.
- pomieszczenie kuchenne wyposażyć w: meble kuchenne, zlew, lodówkę, kuchenkę, piekarnik.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane pod warunkiem, ze zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego w SWZ przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
Przytoczone w niniejszym projekcie nazwy własne materiałów, ich znaki towarowe, parametry, elementy i urządzenia itp., posiadają charakter pomocniczy i przykładowy. Przytoczone zostały w celu zdefiniowania oczekiwanego standardu jakościowego lub technicznego. Przez co dopuszcza się zastosowanie elementów, materiałów i urządzeń zamiennych – równoważnych, w stosunku do dokumentacji, o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez projekt i specyfikacje techniczne, po uzgodnieniu z Zamawiającym i uzyskaniem zgody Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3833627,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6076200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3833627,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. MAT-BUD Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9230022470
7.3.3) Ulica: Grójec Wielki
7.3.4) Miejscowość: Chobienice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-214
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3833627,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.