Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254862/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
5/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92bbb4ca-e693-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
5/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bbb4ca-e693-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007211/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej oraz utrzymanie dachów w okresie zimowym budynków zlokalizowanych w kampusach w Koszalinie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/TP1/SZP-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154220 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi a także utrzymanie czystości dachów w okresie całorocznym w zakresie określonym w SWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową tj. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 7 oraz Przedmiarem robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Budynki zlokalizowane są w kampusach przy ulicach: Śniadeckich, Racławickiej, Rejtana
oraz Kwiatkowskiego w Koszalinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Prace dekarskie wykonywane przez Wykonawcę będą na obiektach Politechniki Koszalińskiej o różnych wysokościach, zarówno średniowysokich, czyli takich, gdzie można lub występuje konieczność zastosowania rusztowania, podestów ruchomych albo podnośnika, jak i też niskich, gdzie użycie w/w sprzętu jest zbędne;
2) Wykonawca przedstawiając ofertę powinien uwzględnić podatek w wysokości 23%. Cena brutto oferty stanowi kryterium oceny ofert, które jest szczegółowo opisane w rozdziale XVII SWZ.
W rozliczeniu z Wykonawcą do wynagrodzenia netto za wykonane prace będzie uwzględniony podatek VAT w wysokości 23% w przypadku budynków dydaktycznych zlokalizowanych w kampusach przy ulicach: Śniadeckich, Racławickiej, Kwiatkowskiego i Kreślarni przy ul. Rejtana oraz w wysokości 8% w przypadku Domów Studenta przy ul. Rejtana i Hotelu Asystenta przy ul. Kwiatkowskiego.
3) Podpisany przez obie strony protokół odbioru końcowego bez uwag stanowi potwierdzenie realizacji przedmiotu umowy.
4) Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy będzie następować na podstawie:
a) Faktur częściowych, wystawionych nie częściej niż raz w miesiącu, mających charakter przejściowy do wysokości 80% wynagrodzenia za przedmiot umowy, zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym, na podstawie protokołów przerobowych, płatnych w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury częściowej wraz z dokumentami rozliczeniowymi oraz podpisanym przez obie strony protokołem odbioru robót.
b) Faktury końcowej obejmującej pozostałą część wynagrodzenia za przedmiot, zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym, potwierdzonej protokołem odbioru końcowego, płatnej w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury końcowej wraz z podpisanym przez obie strony końcowego protokołu odbioru robót.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnej naprawie, konserwacji oraz utrzymaniu dachów budynków Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, w tym na roboty wykonane przez Podwykonawców na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót).
5. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już znani na tym etapie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi Wykonawcy, jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny.
Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261920-9 - Konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2023 r. poz. 1605) – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230751,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252987,54 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.