eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarłówBudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie gminy Tarłów



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie gminy Tarłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15)83-85-111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie gminy Tarłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2159b6f7-db9d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025316/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Tarłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1/PN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1: Budowa budynków.

Zadanie 1: Budowa budynku Świetlicy wiejskiej w Bronisławowie
W ramach zadania przewidziana jest budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Bronisławów, Gmina Tarłów wraz z zapleczem socjalnym dla mieszkańców oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną, (m.in. instalacje zasilające w media, energię oraz wodę, odbiór ścieków do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, oraz zagospodarowanie terenu, instalacja odgromowa). Zadanie dotyczy również budowy przynależnej infrastruktury do budynku świetlicy m.in. podjazd dla niepełnosprawnych, parking w tym miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, utwardzenie terenu. Ponadto zadanie dotyczy zapewnienia wyposażenia świetlicy m.in. w meble kuchenne, sprzęt agd, zastawę kuchenną oraz stoły i krzesła.
W ramach zadania zostanie zaprojektowana budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz za zagospodarowaniem terenu. Świetlica będzie przeznaczona do 26 użytkowników. Obiekt będzie pełnił funkcję usługową.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.

Parametry budynku:
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy - 78,56 m 2
- powierzchnia użytkowa - 73,30 m 2
- kubatura - około 260m 3
- wysokość budynku - do 5,0 m
- długość budynku - ok 9,82m
- szerokość budynku - ok 8,00m
- wysokość w świetle pom. - 3,05m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.


Zadanie 2: Budowa budynku Świetlicy wiejskiej w Potoczku
W ramach zadania przewidziana jest budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Potoczek, Gmina Tarłów wraz z zapleczem socjalnym dla mieszkańców oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną, (m.in. instalacje zasilające w media, energię oraz wodę, odbiór ścieków do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, oraz częściowe zagospodarowanie terenu, instalacja odgromowa). Zadanie dotyczy również budowy przynależnej infrastruktury do budynku świetlicy m.in. częściowe utwardzenie terenu. Świetlica będzie przeznaczona dla ok. 24 użytkowników.
Ponadto zadanie dotyczy zapewnienia wyposażenia świetlicy m.in. w meble kuchenne, sprzęt agd, zastawę kuchenną oraz stoły i krzesła.
W ramach zadania zostanie zaprojektowana budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz za zagospodarowaniem terenu. Obiekt będzie pełnił funkcję usługową.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy - 58,92 m 2
- powierzchnia użytkowa - 54,21 m 2
- kubatura - około 185m 3
- wysokość budynku - do 5,0 m
- długość budynku - ok 9,82m
- szerokość budynku - ok 6,00m
- wysokość w świetle pom. - 3,05m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.

Zadanie 3: Budowa budynku Świetlicy wiejskiej w Wólce Lipowej
W ramach zadania przewidziana jest budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Wólka Lipowa, Gmina Tarłów wraz z zapleczem socjalnym dla mieszkańców oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną, (m.in. instalacje zasilające w media, energię oraz wodę, odbiór ścieków do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, oraz zagospodarowanie terenu, instalacja odgromowa). Zadanie dotyczy również budowy przynależnej infrastruktury do budynku świetlicy m.in. podjazd dla niepełnosprawnych, parking w tym miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, utwardzenie terenu.
Ponadto zadanie dotyczy zapewnienia wyposażenia świetlicy m.in. w meble kuchenne, sprzęt agd, zastawę kuchenną oraz stoły i krzesła.
W ramach zadania zostanie zaprojektowana budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz za zagospodarowaniem terenu. Świetlica będzie przeznaczona do 26 użytkowników. Obiekt będzie pełnił funkcję usługową.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.

Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy - 78,56 m 2
- powierzchnia użytkowa - 73,30 m 2
- kubatura - około 260m3
- wysokość budynku - do 5,0 m
- długość budynku - ok 9,82m
- szerokość budynku - ok 8,00m
- wysokość w świetle pom. -3,05m
- liczba osób- budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 923914,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa budynków.

Zadanie 1: Przebudowa budynku Świetlicy wiejskiej w Ciszycy Górnej.
W ramach zadania przewidziana jest przebudowa i termomodernizacja świetlicy murowanej znajdującej się w złym stanie technicznym, nie nadającej się do użytkowania i nie spełniającej swojej funkcji kulturalnej. W ramach prac przewidziana jest termomodernizacja przegród zewnętrznych nie spełniających aktualnych przepisów pod kątem współczynnika przenikania ciepła, montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 10kW, wymiana instalacji elektrycznej i wod-kan, montaż ogrzewania elektrycznego, wykonanie wentylacji pomieszczeń, wymiana posadzek, tynki, gładzie, malowanie, wykonanie łazienki z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, zagospodarowanie terenu.
Zadanie dotyczy również budowy przynależnej infrastruktury do budynku świetlicy m.in. przyłączy do budynku, montaż stojaków dla rowerów, utwardzenie terenu. Zadanie dotyczy również wyposażenia świetlicy m.in. w meble kuchenne, sprzęt agd, zastawę kuchenną oraz stoły i krzesła.
W ramach zadania zostanie zaprojektowana przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz za zagospodarowaniem terenu. Świetlica będzie przeznaczona dla 46 użytkowników. Obiekt nie zmieni swojej funkcji - funkcja usługowa.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.

Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy 285,17 m 2
- powierzchnia użytkowa - 242,73m2
- kubatura - 1036,85m 3
- wysokość w świetle pom. - 3,10m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób .
- projektowany budynek zaliczany do grupy ZL III jako budynki niskie.
- zaprojektowane w klasie odporności ogniowej D, w konstrukcji z materiałów niepalnych. Dla przedmiotowego budynku nie są wymagane instalacje p.poż.

Zadanie 2: Przebudowa budynku Świetlicy wiejskiej w Ciszycy Kolonii.
W ramach zadania przewidziana jest przebudowa i termomodernizacja świetlicy murowanej znajdującej się w złym stanie technicznym, nie nadającej się do użytkowania i nie spełniającej swojej funkcji kulturalnej. W ramach prac przewidziana jest termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej (w tym pod przyszłe ogrzewanie), przyłącze wod-kan, wymiana posadzek, tynki, gładzie, malowanie, zagospodarowanie terenu.
Zadanie dotyczy również budowy przynależnej infrastruktury do budynku świetlicy
m.in. podjazd dla niepełnosprawnych, częściowe utwardzenie terenu.
Świetlica będzie przeznaczona dla ok. 30 użytkowników. Obiekt nie zmieni swojej funkcji - funkcja usługowa.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy – 212,69 m 2
- powierzchnia użytkowa – 178,94 m2
- kubatura - 847,88 m 3
- wysokość budynku – 6,61 m
- długość budynku – 20,49 m
- szerokość budynku – 10,38 m
- wysokość w świetle pom. – 3,03 m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.
- projektowany budynek zaliczany do grupy ZL III jako budynki niskie.
- zaprojektowane w klasie odporności ogniowej D, o konstrukcji z materiałów niepalnych.


Zadanie 3: Przebudowa budynku handlowo-usługowego w Janowie, wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską.
W ramach zadania przewidziana jest przebudowa i termomodernizacja budynku handlowo-usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowy świetlicę. Jest to obiekt murowany, znajdujący się w złym stanie technicznym, nie nadający się obecnie do użytkowania i nie spełniający swej dotychczasowej funkcji. W ramach prac przewidziana jest termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, montaż grzejników elektrycznych, przyłącze wod-kan ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe, wymiana posadzek, tynki, gładzie, malowanie, zagospodarowanie terenu i zakup i montaż wyposażenia. Zadanie dotyczy również budowy przynależnej infrastruktury do budynku świetlicy m.in. częściowe utwardzenie terenu. Świetlica będzie przeznaczona dla ok. 24 użytkowników.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego wraz z dokumentacją powykonawczą.

Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy – 61,03 m 2
- powierzchnia użytkowa – 42,48 m2
- kubatura - 270,68 m 3
- wysokość budynku – 4,52 m
- długość budynku – 7,30 m
- szerokość budynku – 8,36 m
- wysokość w świetle pom. – 3,05 m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.
- projektowany budynek zaliczany do grupy ZL III jako budynki niskie.
- zaprojektowane w klasie odporności ogniowej D, o konstrukcji z materiałów niepalnych. Dla przedmiotowego budynku nie są wymagane instalacje p.poż.


Zadanie 4: Przebudowa budynku Remizy strażackiej, wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na świetlicę wiejską w Tarłowie
W ramach zadania przewidziana jest przebudowa budynku remizy strażackiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na świetlicę. W ramach prac przewidziane jest wydzielenie pomieszczeń, wykonanie instalacji elektrycznej, montaż grzejników elektrycznych, przyłącze wod-kan do sieci miejskiej, wymiana posadzek, tynki, gładzie, malowanie i zakup i montaż wyposażenia. Świetlica będzie przeznaczona dla ok. 36 użytkowników.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego wraz z dokumentacją powykonawczą.

Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy – 294,68 m 2
- powierzchnia użytkowa – 219,21 m2
- długość budynku – 23,61 m
- szerokość budynku – 12,48 m
- wysokość w świetle pom. – 3,10 m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.
- projektowany budynek zaliczany do grupy ZL III jako budynki niskie.
- zaprojektowane w klasie odporności ogniowej D, o konstrukcji z materiałów niepalnych. Dla przedmiotowego budynku nie są wymagane instalacje p.poż.

Zadanie 5: Przebudowa budynku remizy strażackiej, wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Hermanowie.
W ramach zadania przewidziana jest przebudowa i termomodernizacja istniejącego obiektu. W ramach prac przewidziana jest termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia i konstrukcji więźby dachowej, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana istniejącej instalacji c.o. na instalację elektryczną, wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan, wewnętrzne prace remontowe, wykonanie przyłącza wody do budynku, oraz przyłącza kanalizacji wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe.
Świetlica będzie przeznaczona dla ok. 36 użytkowników. Obiekt (poza pomieszczeniem garażu) zmieni istniejącą funkcję z remizy strażackiej na świetlicę wiejską.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.

Parametry budynku
- liczba kondygnacji - 1
- powierzchnia zabudowy – 390,85 m 2
- powierzchnia użytkowa – 322,18 m2
- kubatura - 1359,61 m 3
- wysokość budynku – 7,98 m
- długość budynku – 31,02 m
- szerokość budynku – 12,60 m
- wysokość w świetle pom. – 3,02 m
- liczba osób - budynek zawiera pomieszczenia dla mniej niż 50 osób.
- projektowany budynek zaliczany do grupy ZL III jako budynki niskie.
- zaprojektowane w klasie odporności ogniowej D, o konstrukcji z materiałów niepalnych. Dla przedmiotowego budynku nie są wymagane instalacje p.poż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2899744,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1165758,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1904076,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165758,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ADBUD Adam Sojka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551826420

7.3.4) Miejscowość: Niziny

7.3.5) Kod pocztowy: 28-142

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165758,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3616428,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3616428,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ADBUD Adam Sojka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551826420

7.3.4) Miejscowość: Niziny

7.3.5) Kod pocztowy: 28-142

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3616428,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.