Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-17
- 2023/BZP 00278291/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322420133
1.5.8.) Numer faksu: 322420133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgm https://platformazakupowa.pl/transakcja/7816691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894606c0-0cf6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIR/04/D/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254296,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa GospodarkiMieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej,
obejmująca zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
18141000-9 - Rękawice robocze
44111000-1 - Materiały budowlane
44112400-2 - Dach
4.5.5.) Wartość części: 137655,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa GospodarkiMieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 24530000-8 - Polimery styrenu w formach podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31532920-9 - Żarówki i świetlówki
4.5.5.) Wartość części: 57370,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa GospodarkiMieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Zadanie nr 3- dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44115200-1 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 59270,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17 czerwca 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym. Postępowanie zostało oznaczone numerem sprawy TIR/04/D/TP/2023. W dniu 25 i 26 czerwca Wykonawcy skierowali do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, co Zamawiający uczynił w niepełnym zakresie w dniu 27 czerwca 2023 roku. Jedno z pytań dotyczyło wskazania gwarantowanego minimalnego poziomu wykonania zamówienia. Kwestia ta nie została dookreślona w projektowanych postanowieniach umowy a także nie określono wartości procentowej czy nominalnej, a konieczność taka wynika z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.
W trakcie przygotowywania odpowiedzi i weryfikowania treści załącznika nr 3, 3a i 3b do SWZ, który stanowi podstawę do prawidłowego skalkulowania oferty, Zamawiający stwierdził wady, które okazały się niemożliwe do usunięcia, wymagały pełnej zmiany i ponownego przeanalizowania pełnej treści załącznika. Stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Artykuł 255 pkt 6 ustawy Pzp pozostaje w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie, w jakim wada postępowania może prowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu na podstawie przesłanek wskazanych w tych przepisach.
Oznacza to także, że w SWZ w zakresie wykazu zamawianych materiałów wraz z kalkulacją nieprecyzyjnie określony został opis przedmiotu zamówienia, który mógł powodować rozbieżności w rozumieniu i interpretacji faktycznego zapotrzebowania. Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy mogli różnie zinterpretować wymogi dotyczące minimalnego poziomu wykonania zamówienia.
Z treści załącznika wynikały poza powyższym inne wnioski niż zakładał w postępowaniu Zamawiajacy, a co za tym idzie, wymagana jest ponowna analiza zapotrzebowania
i określenie nowych wykazów materiałów oraz nowej kalkulacji cenowej
z doprecyzowaniem procentowym bądź nominalnym minimalnego zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 ust. 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiajacy zobowiązany jest zatem do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. przesłanka unieważnienia postępowania składa się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17 czerwca 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym. Postępowanie zostało oznaczone numerem sprawy TIR/04/D/TP/2023. W dniu 25 i 26 czerwca Wykonawcy skierowali do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, co Zamawiający uczynił w niepełnym zakresie w dniu 27 czerwca 2023 roku. Jedno z pytań dotyczyło wskazania gwarantowanego minimalnego poziomu wykonania zamówienia. Kwestia ta nie została dookreślona w projektowanych postanowieniach umowy a także nie określono wartości procentowej czy nominalnej, a konieczność taka wynika z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.
W trakcie przygotowywania odpowiedzi i weryfikowania treści załącznika nr 3, 3a i 3b do SWZ, który stanowi podstawę do prawidłowego skalkulowania oferty, Zamawiający stwierdził wady, które okazały się niemożliwe do usunięcia, wymagały pełnej zmiany i ponownego przeanalizowania pełnej treści załącznika. Stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Artykuł 255 pkt 6 ustawy Pzp pozostaje w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie, w jakim wada postępowania może prowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu na podstawie przesłanek wskazanych w tych przepisach.
Oznacza to także, że w SWZ w zakresie wykazu zamawianych materiałów wraz z kalkulacją nieprecyzyjnie określony został opis przedmiotu zamówienia, który mógł powodować rozbieżności w rozumieniu i interpretacji faktycznego zapotrzebowania. Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy mogli różnie zinterpretować wymogi dotyczące minimalnego poziomu wykonania zamówienia.
Z treści załącznika wynikały poza powyższym inne wnioski niż zakładał w postępowaniu Zamawiajacy, a co za tym idzie, wymagana jest ponowna analiza zapotrzebowania
i określenie nowych wykazów materiałów oraz nowej kalkulacji cenowej
z doprecyzowaniem procentowym bądź nominalnym minimalnego zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 ust. 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiajacy zobowiązany jest zatem do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. przesłanka unieważnienia postępowania składa się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17 czerwca 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym. Postępowanie zostało oznaczone numerem sprawy TIR/04/D/TP/2023. W dniu 25 i 26 czerwca Wykonawcy skierowali do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, co Zamawiający uczynił w niepełnym zakresie w dniu 27 czerwca 2023 roku. Jedno z pytań dotyczyło wskazania gwarantowanego minimalnego poziomu wykonania zamówienia. Kwestia ta nie została dookreślona w projektowanych postanowieniach umowy a także nie określono wartości procentowej czy nominalnej, a konieczność taka wynika z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.
W trakcie przygotowywania odpowiedzi i weryfikowania treści załącznika nr 3, 3a i 3b do SWZ, który stanowi podstawę do prawidłowego skalkulowania oferty, Zamawiający stwierdził wady, które okazały się niemożliwe do usunięcia, wymagały pełnej zmiany i ponownego przeanalizowania pełnej treści załącznika. Stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Artykuł 255 pkt 6 ustawy Pzp pozostaje w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie, w jakim wada postępowania może prowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu na podstawie przesłanek wskazanych w tych przepisach.
Oznacza to także, że w SWZ w zakresie wykazu zamawianych materiałów wraz z kalkulacją nieprecyzyjnie określony został opis przedmiotu zamówienia, który mógł powodować rozbieżności w rozumieniu i interpretacji faktycznego zapotrzebowania. Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy mogli różnie zinterpretować wymogi dotyczące minimalnego poziomu wykonania zamówienia.
Z treści załącznika wynikały poza powyższym inne wnioski niż zakładał w postępowaniu Zamawiajacy, a co za tym idzie, wymagana jest ponowna analiza zapotrzebowania
i określenie nowych wykazów materiałów oraz nowej kalkulacji cenowej
z doprecyzowaniem procentowym bądź nominalnym minimalnego zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 ust. 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiajacy zobowiązany jest zatem do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. przesłanka unieważnienia postępowania składa się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- BRD - Dostawa i montaż, regeneracja, demontaż lub uzupełnianie ogrodzeń (barierek ochronnych, parawanów ulicznych), słupków blokujących, poręczy, balustrad i stojaków rowerowych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń systemu monitoringu wizyjnego Miasta Ruda Śląska
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 21 im. Młodych Odkrywców w Rudzie Śląskiej przy ul. Licealnej 7.
- Świadczenie usług serwisowych oraz przeglądów urządzeń zasilających systemy łączności i bezpieczeństwa dla KWK Ruda z podziałem na dwa zadania
- Dostawa fabrycznie nowej pompy wysokociśnieniowej typu OWH-250S/10g lub równoważnej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa piasku.
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- Dostawa kruszywa, żwiru i piasku
- ZARZĄDZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL w latach 2025-2027
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.