eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaSukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322420133

1.5.8.) Numer faksu: 322420133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mpgm https://platformazakupowa.pl/transakcja/781669

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894606c0-0cf6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIR/04/D/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254296,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki
Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej,
obejmująca zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

18141000-9 - Rękawice robocze

44111000-1 - Materiały budowlane

44112400-2 - Dach

4.5.5.) Wartość części: 137655,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki
Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów elektrycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 24530000-8 - Polimery styrenu w formach podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31411000-0 - Baterie alkaliczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31532920-9 - Żarówki i świetlówki

4.5.5.) Wartość części: 57370,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki
Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Zadanie nr 3- dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 44115200-1 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 59270,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 17 czerwca 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym. Postępowanie zostało oznaczone numerem sprawy TIR/04/D/TP/2023. W dniu 25 i 26 czerwca Wykonawcy skierowali do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, co Zamawiający uczynił w niepełnym zakresie w dniu 27 czerwca 2023 roku. Jedno z pytań dotyczyło wskazania gwarantowanego minimalnego poziomu wykonania zamówienia. Kwestia ta nie została dookreślona w projektowanych postanowieniach umowy a także nie określono wartości procentowej czy nominalnej, a konieczność taka wynika z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.

W trakcie przygotowywania odpowiedzi i weryfikowania treści załącznika nr 3, 3a i 3b do SWZ, który stanowi podstawę do prawidłowego skalkulowania oferty, Zamawiający stwierdził wady, które okazały się niemożliwe do usunięcia, wymagały pełnej zmiany i ponownego przeanalizowania pełnej treści załącznika. Stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Artykuł 255 pkt 6 ustawy Pzp pozostaje w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie, w jakim wada postępowania może prowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu na podstawie przesłanek wskazanych w tych przepisach.

Oznacza to także, że w SWZ w zakresie wykazu zamawianych materiałów wraz z kalkulacją nieprecyzyjnie określony został opis przedmiotu zamówienia, który mógł powodować rozbieżności w rozumieniu i interpretacji faktycznego zapotrzebowania. Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy mogli różnie zinterpretować wymogi dotyczące minimalnego poziomu wykonania zamówienia.
Z treści załącznika wynikały poza powyższym inne wnioski niż zakładał w postępowaniu Zamawiajacy, a co za tym idzie, wymagana jest ponowna analiza zapotrzebowania
i określenie nowych wykazów materiałów oraz nowej kalkulacji cenowej
z doprecyzowaniem procentowym bądź nominalnym minimalnego zamówienia.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 ust. 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiajacy zobowiązany jest zatem do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. przesłanka unieważnienia postępowania składa się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 17 czerwca 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym. Postępowanie zostało oznaczone numerem sprawy TIR/04/D/TP/2023. W dniu 25 i 26 czerwca Wykonawcy skierowali do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, co Zamawiający uczynił w niepełnym zakresie w dniu 27 czerwca 2023 roku. Jedno z pytań dotyczyło wskazania gwarantowanego minimalnego poziomu wykonania zamówienia. Kwestia ta nie została dookreślona w projektowanych postanowieniach umowy a także nie określono wartości procentowej czy nominalnej, a konieczność taka wynika z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.

W trakcie przygotowywania odpowiedzi i weryfikowania treści załącznika nr 3, 3a i 3b do SWZ, który stanowi podstawę do prawidłowego skalkulowania oferty, Zamawiający stwierdził wady, które okazały się niemożliwe do usunięcia, wymagały pełnej zmiany i ponownego przeanalizowania pełnej treści załącznika. Stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Artykuł 255 pkt 6 ustawy Pzp pozostaje w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie, w jakim wada postępowania może prowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu na podstawie przesłanek wskazanych w tych przepisach.

Oznacza to także, że w SWZ w zakresie wykazu zamawianych materiałów wraz z kalkulacją nieprecyzyjnie określony został opis przedmiotu zamówienia, który mógł powodować rozbieżności w rozumieniu i interpretacji faktycznego zapotrzebowania. Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy mogli różnie zinterpretować wymogi dotyczące minimalnego poziomu wykonania zamówienia.
Z treści załącznika wynikały poza powyższym inne wnioski niż zakładał w postępowaniu Zamawiajacy, a co za tym idzie, wymagana jest ponowna analiza zapotrzebowania
i określenie nowych wykazów materiałów oraz nowej kalkulacji cenowej
z doprecyzowaniem procentowym bądź nominalnym minimalnego zamówienia.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 ust. 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiajacy zobowiązany jest zatem do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. przesłanka unieważnienia postępowania składa się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 17 czerwca 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym. Postępowanie zostało oznaczone numerem sprawy TIR/04/D/TP/2023. W dniu 25 i 26 czerwca Wykonawcy skierowali do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, co Zamawiający uczynił w niepełnym zakresie w dniu 27 czerwca 2023 roku. Jedno z pytań dotyczyło wskazania gwarantowanego minimalnego poziomu wykonania zamówienia. Kwestia ta nie została dookreślona w projektowanych postanowieniach umowy a także nie określono wartości procentowej czy nominalnej, a konieczność taka wynika z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.

W trakcie przygotowywania odpowiedzi i weryfikowania treści załącznika nr 3, 3a i 3b do SWZ, który stanowi podstawę do prawidłowego skalkulowania oferty, Zamawiający stwierdził wady, które okazały się niemożliwe do usunięcia, wymagały pełnej zmiany i ponownego przeanalizowania pełnej treści załącznika. Stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Artykuł 255 pkt 6 ustawy Pzp pozostaje w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie, w jakim wada postępowania może prowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu na podstawie przesłanek wskazanych w tych przepisach.

Oznacza to także, że w SWZ w zakresie wykazu zamawianych materiałów wraz z kalkulacją nieprecyzyjnie określony został opis przedmiotu zamówienia, który mógł powodować rozbieżności w rozumieniu i interpretacji faktycznego zapotrzebowania. Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy mogli różnie zinterpretować wymogi dotyczące minimalnego poziomu wykonania zamówienia.
Z treści załącznika wynikały poza powyższym inne wnioski niż zakładał w postępowaniu Zamawiajacy, a co za tym idzie, wymagana jest ponowna analiza zapotrzebowania
i określenie nowych wykazów materiałów oraz nowej kalkulacji cenowej
z doprecyzowaniem procentowym bądź nominalnym minimalnego zamówienia.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
– art. 255 ust. 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiajacy zobowiązany jest zatem do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. przesłanka unieważnienia postępowania składa się z trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje obowiązkiem zastosowania tego przepisu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.