Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230325/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego
w ramach środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zakup aparatury i sprzętu medycznego na podstawie UMOWY nr 13/WZ/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż agregatu prądotwórczegow ramach środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zakup aparatury i sprzętu medycznego na podstawie UMOWY nr 13/WZ/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-038b0ce4-f763-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003565/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Dostawa agregatu prądotwórczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230325/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.011/DZP/61/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie agregatu prądotwórczego, szczegółowe parametry
określa załącznik nr 1a do swz
- dostawa i montaż układu wydechowego o długości do 4 mb, z rury jednopłaszczowej stalowej
nierdzewnej, podwieszenie tłumika pod sufitem lub na ścianie, przejście przez przygotowany
otwór, izolacja termiczna przejścia, przeprowadzenie pionowe, wyjście ponad dach,
zakończenie horyzontalne ścięte, zakłada się zastosowanie czterech kolan,
-dostawa i montaż układu wentylacyjnego wyrzutni długości do 1 mb pomiędzy
chłodnicą, a przygotowanym otworem w ścianie z uwzględnieniem kompensatora drgań
przymocowanego do chłodnicy,
-dostawa i montaż żaluzji stałej w otworze wyrzutni i czerpni powietrza od strony
zewnętrznej budynku – stalowa ocynkowana.
-dostawa i montaż przepustnicy wielopłaszczyznowej sterowanej automatycznie,
zamontowanej na czerpni powietrza od wewnątrz pomieszczenia – rozwiązanie
zapobiega wychładzaniu pomieszczenia przy niepracującym agregacie prądotwórczym.
-podłączenie do przygotowanej przez Zamawiającego instalacji elektrycznej po stronie agregatu,
- pierwsze uruchomienie,
- szkoleniem Obsługi Techniczne Zamawiającego.
Miejsce dostawy i montażu: Szpital w Makowie Podhalański, ul. Kasztanowa 17
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99888,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99888,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99888,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewired sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812090692
7.3.3) Ulica: Na Węgry 3
7.3.4) Miejscowość: Sułkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-440
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99888,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Lidera Szkolnego w ramach projektów pn. "Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III" oraz ,,Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy III"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Klukowo wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa zestawu materiałów i akcesoriów do pracy ze światłowodami oraz zestawów laboratoryjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Zakup i dostawa agregatu uprawowo siewnego"
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.