Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00207132/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00208944/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA SCENICZNEGO ORAZ APLIKACJI MOBILNEJ W RAMACH PROJEKTU „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU FILHARMONII ZIELONOGÓRSKIEJ - ETAP I” - w podziale na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Zielonogórska
1.3.) Oddział zamawiającego: FZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Powstańców Wielkopolskich 10
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-075
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 509 52 67 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmoniazg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmoniazg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA SCENICZNEGO ORAZ APLIKACJI MOBILNEJ W RAMACH PROJEKTU „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU FILHARMONII ZIELONOGÓRSKIEJ - ETAP I” - w podziale na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c9c68e0-e2f8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052658/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oprogramowania i wyposażenia. Zadanie 3 w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja Filharmonii Zielonogórskiej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 USŁUGA:USŁUGA OPRACOWANIA APLIKACJI MOBILNEJ W RAMACH PROJEKTU „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU FILHARMONII ZIELONOGÓRSKIEJ - ETAP I”.
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z budynkiem Filharmonii Zielonogórskiej i przyległymi terenami, tj. miejscem świadczenia przyszłej usługi i dostawy w czasie wizji lokalnej (Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia min. 1 wizji lokalnej). Miejsce rozpoczęcia hol główny Filharmonii Zielonogórskiej. Termin odbycia wizji lokalnej, należy uzgodnić z kierownikiem technicznym Filharmonii Zielonogórskiej Panem Januszem Przybysławskim, tel. 68 328 60 66 (od poniedziałku do piątku).
W trakcie wizji lokalnej wykonawcy będą mogli zbadać okoliczności wykonania zamówienia oraz możliwości techniczne realizacji przedsięwzięcia związane z topografią i ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 149475,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: dostawaDOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ ZESTAWU ELEKTROAKUSTYCZNEGO, OŚWIETLENIOWEGO, PODGLĄDU OBRAZU ORAZ SYSTEMU PREZENTACJI OBRAZU W RAMACH PROJEKTU „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU FILHARMONII ZIELONOGÓRSKIEJ - ETAP I”
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z budynkiem Filharmonii Zielonogórskiej i przyległymi terenami, tj. miejscem świadczenia przyszłej usługi i dostawy w czasie wizji lokalnej (Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia min. 1 wizji lokalnej). Miejsce rozpoczęcia hol główny Filharmonii Zielonogórskiej. Termin odbycia wizji lokalnej, należy uzgodnić z kierownikiem technicznym Filharmonii Zielonogórskiej Panem Januszem Przybysławskim, tel. 68 328 60 66 (od poniedziałku do piątku).
W trakcie wizji lokalnej wykonawcy będą mogli zbadać okoliczności wykonania zamówienia oraz możliwości techniczne realizacji przedsięwzięcia związane z topografią i ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652120-7 - Projektory wideo
4.5.5.) Wartość części: 377536,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138006,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265618,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138006,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A+V Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-274-77-80
7.3.3) Ulica: Sucha 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-086
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Projekt i wykonanie aplikacji - Movitech Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138006,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A+V Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992747780
7.3.3) Ulica: Sucha 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-086
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaże - Podwykonawca nieznany na etapie składani oferty
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Usługa administracji, wsparcia technicznego i prac developerskich w zakresie obsługi serwisów teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl i vod.teatrwielki.pl działających w oparciu o system TYPO3 10
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego AMMS/Infomedica dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/18/2024
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.