Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209256/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00216507/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00222057/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00227505/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70869462-ee6c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór techniczny w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70869462-ee6c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119240/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233745,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Detektory (gazy wybuchowe)4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 4094,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Detektory (tlen (O2), gazy palne)4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 9354,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grubościomierz ultradźwiękowy, głowica4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 22383,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorce grubości4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 25513,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dalmierze i inne4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 66289,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Suwmiarki, mikrometry i inne4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 8205,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Manometry4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 32905,22 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewka, lampy, defektoskopy4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie Części 1 – Detektory (gazy wybuchowe), wpłynęła jedna oferta: Supply24 Sp. z o. o., z ceną 8 496,84 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 5 043,00 zł brutto. Oferta z najniższą przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9498,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9498,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9498,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385642970
7.3.3) Ulica: Plac Solny 20/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-063
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9498,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26151,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34995,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26151,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metrison sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015460158
7.3.3) Ulica: Estrady 9, Mościska
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26151,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44999,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67668,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76868,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68999,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385642970
7.3.3) Ulica: Plac Solny 20/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-063
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68999,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie Części 6 – Suwmiarki, mikrometry i inne, wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 10 147,50 zł brutto. Oferta z najniższą ceną (11 697,30 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33037,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54370,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33037,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MANOMEX" SC PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Henryk Jabłoński Edyta Jabłońska-Roman Aleksandra Remiszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712557579
7.3.3) Ulica: Wokulskiego 5 lokal 23 B
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33037,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie Części 8 Cewka, lampy, defektoskopy, wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 79 950,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną (101 302,80 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101302,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124998,75 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowiska do manualnej charakteryzacji elektrycznej
- Dostawa aparatury laboratoryjnej
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa aparatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
- materiały i części do mikroskopów
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.