eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiecznicaRemont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KROSNO Z SIEDZIBĄ W OSIECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krośnieńska 42

1.5.2.) Miejscowość: Osiecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 383 50 87

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 383 50 87, fax wew. 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krosno.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63db3a66-da60-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63db3a66-da60-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00170936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188122/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.270.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 385163,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy dla Pakietu I: W zakresie opracowania remontu nawierzchni znajduje się droga leśnej o nazwie „Przy Szkółce” o całkowitej długości 1800m. Droga położona na terenie: Gmina Maszewo 080207_2, Obręb 0012 Rzeczyca dz. nr 199, 198, 197, 192, 191/1. W ciągu powyżej wymienionej drogi wytypowano trzy odcinki znajdujące się w najgorszym stanie planowane do prac remontowych o łącznej długości 567m znajdujących się na trzech działkach: 191/1, 192 oraz 197.
Lokalizacja planowanych robót remontowych w ciągu drogi leśnej:
0+098 do 0+500 odcinek L=402m
0+645 do 0+770 odcinek L=125m
0+830 do 0+870 odcinek L=40m
Razem do remontu zaplanowano 567mb drogi o szerokości 3.5m
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ na który składa się: Załącznik nr 1.1. Pakiet I –Projekt Wykonawczy - Remont drogi przy Szkółce, Załącznik nr 1.2. Pakiet I, II, III – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Remont i konserwacja dróg Nadleśnictwa Krosno, Załącznik nr 1.3. Pakiet I – Przedmiar Robót - Remont drogi przy Szkółce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 164836,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy dla Pakietu II: W zakresie opracowania remontu nawierzchni znajduje się droga leśna będąca dojazdem pożarowym o nazwie „Na Męża i Żonę” o całkowitej długości 5740m i szerokości 3.50m. Przedmiotowa droga leśna położona na terenie dwóch gmin: ➢ Gmina Maszewo 080207_2, Obręb 0013 Siedlisko działki nr: 170, 171, 172, 173 ➢ Gmina Bytnica 080203_2, Obręb 0001 Budachów, działki nr: 143/1, 156/1, 156/2, 174/3, 184, 191; Jej początek zlokalizowano w Siedlisku na granicy pasa drogi wojewódzkiej Nr 138 a koniec na granicy gruntów leśnych w odległości 5740m. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ na który składa się:
Załącznik nr 1.1. Pakiet II –Projekt Wykonawczy - Remont drogi poż. Na Męża i Żonę, Załącznik nr 1.2. Pakiet I, II, III – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Remont i konserwacja dróg Nadleśnictwa Krosno, Załącznik nr 1.3. Pakiet II – Przedmiar Robót - Remont drogi poż. Na Męża i Żonę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 172032,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy dla Pakietu III: Konserwacja dojazdów pożarowych: „Na Ślepy Przejazd” o długości 9260m oraz „Kwadratowa” o długości 7127m polegać będzie na wykonaniu uzupełnienia ubytków i wybojów nawierzchni jezdni oraz skoszeniu trawiastych poboczy oraz ścięciem poboczy. Przyjęto do prowadzenia prac związanych z likwidacją wybojów występowania na każdych 100m drogi średnio: 10 wybojów o wymiarach 30x30cm i głębokości 5cm, 10 wybojów o wymiarach 40x40cm i głębokości 5cm. W celu wypełnienia ubytków należy wykonać: wzruszenie okolic wyboju oskardem, usunąć luźne kruszywo oraz wypełnić ubytek kruszywem naturalnym skalnym łamanym o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31.5mm (najlepiej z surowca identycznego jak górna warstwa nawierzchni) oraz zasypać ubytek miałem kamiennym frakcji 0/5mm w ilości ok. 15kg/1m2, polać wypełniony ubytek wodą i przeprowadzić zagęszczenie wstępne walcem lub zagęszczarką, ponownie posypać miałem kamiennym frakcji 0/5mm w ilości ok. 10kg/1m2 wypełniony ubytek oraz jego otoczenia na powierzchni 2x większej niż sam ubytek (ok. 12-16cm szerzej), ponownie zagęścić walcem lub zagęszczarka posypaną nawierzchnię. Po wykonaniu naprawa przeprowadzić ścięcie przerośniętych poboczy z odrzucenie materiału za rów lub na skraj lasu. Ostatnim elementem konserwacji będzie wykonanie koszenie trawy porastającej pobocza wzdłuż całej drogi. Uwagi: Miał 0/5mm powinien posiadać ok. 7-10% frakcji gliniasto-ilastych (korzystne właściwości „cementujące” ziarna nawierzchni). Miał powinien pochodzić z kruszywa naturalnego, skalnego, łamanego (kruszyny bazaltu, granitu, szarogłazu lub innego surowca o zbliżonej twardości). Należy zadbać o właściwą wilgotność (polewanie wodą) wykonywanych warstw nawierzchni oraz materiałów dla osiągniecia lepszego zagęszczenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ na który składa się:
Załącznik nr 1.1. Pakiet III –Opis Wykonania Robót - Konserwacja dojazdów poż. Na Ślepy Przejazd i Kwadratowa,
Załącznik nr 1.2. Pakiet I, II, III – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Remont i konserwacja dróg Nadleśnictwa Krosno, Załącznik nr 1.3. Pakiet III – Przedmiar Robót - Konserwacja dojazdów poż. Na Ślepy Przejazd i Kwadratowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 48294,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179443,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179443,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179443,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382157688

7.3.3) Ulica: Leśna, Podbrzezie Dolne, 9

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179443,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267376,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267376,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267376,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382157688

7.3.3) Ulica: Leśna, Podbrzezie Dolne, 9

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267376,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76715,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76715,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76715,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382157688

7.3.3) Ulica: Leśna, Podbrzezie Dolne, 9

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76715,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.