Og³oszenie z dnia 2021-12-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00086320/01 - Wynik z dnia 2022-03-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów opatrunkowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b80a4307-52ae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00297175
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00036764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa materia³ów opatrunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem zak³adki „OFERTY” na Platformie Zakupowej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
4. W przedmiotowym postêpowaniu o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
5. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale 7. SWZ oraz zawarte w „Instrukcji dla Wykonawcy”, dostêpnej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w ¦widniku, ul. B. Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, adres e – mail: sekretariat@spzozswidnik.pl , telefon: 81 4523050.
2. Inspektorem Ochrony Danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w ¦widniku jest Pan S³awomir Zagojski, kontakt: adres e-mail: iod@spzozswidnik.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, nak³adaj±c± obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawê materia³ów opatrunkowych - Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/09/12/2021 prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd±:
1) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
2) dostawcy us³ug prawnych i doradczych oraz wspieraj±cych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ (w szczególno¶ci kancelariom prawnym), a tak¿e innym niewymienionym podmiotom i organom uprawnionym do udostêpnienia danych na podstawie odrêbnych przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y czas trwania umowy.
6. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. RODO
7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, na podstawie art. 21 RODO.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/09/12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 ( lignina, wata opatrunkowa, chusta trójk±tna, gaza opatrunkowa, serwety operacyjne z nitk± radiacyjn±, kompresy gazowe, kompresy w³ókninowe, setony, paski do zamykania ran, plastry z opatrunkiem, plastry z opatrunkiem na w³ókninie, piastry z opatrunkiem na tkaninie, ta¶ma przylepna w³ókninowa, przylepce z tkaniny, siatkowe rêkawy opatrunkowe, opaski dziane podtrzymuj±ce, opaski elastyczne tkane z zapink±, gaza ja³owa, przylepiec w³ókninowy, przylepiec ze sztucznego jedwabiu, kompresy w³ókninowe, kompresy z gazy, opaski gipsowe i podgipsowe, tupfery ja³owe ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141114-2 - Gaza medyczna
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej 20%
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Maksymalna liczba mo¿liwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium cena wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najni¿sza z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferuj±c taki
termin dostawy mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy krótszy ni¿ 2 dni robocze, ocenie bêdzie podlega³ termin dostawy - 2 dni robocze.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej na
podstawie podanego przez Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej, obejmuj±cego okres od dnia zg³oszenia reklamacji jako¶ciowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferuj±c taki termin mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych,
jego oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny, termin dostawy i termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 ( ja³owe opatrunki hydrokoloidowe, ja³owe opatrunki reguluj±ce poziom wilgoci nieprzylepne i przylepne, sterylny opatrunek hydrow³óknisty ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej 20%
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Maksymalna liczba mo¿liwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium cena wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najni¿sza z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferuj±c taki
termin dostawy mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy krótszy ni¿ 2 dni robocze, ocenie bêdzie podlega³ termin dostawy - 2 dni robocze.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej na
podstawie podanego przez Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej, obejmuj±cego okres od dnia zg³oszenia reklamacji jako¶ciowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferuj±c taki termin mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych,
jego oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny, termin dostawy i termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 ( opatrunek impregnowany solami srebra, opatrunek wykonany w technologii lipidowo - koloidowej, opatrunek zbudowany z w³ókninowej wk³adki wykonanej z w³ókien, miêkki, przylegaj±cy opatrunek z piank± wykonany w technologii lipidowo — koloidowej ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej 20%
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Maksymalna liczba mo¿liwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium cena wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najni¿sza z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferuj±c taki
termin dostawy mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy krótszy ni¿ 2 dni robocze, ocenie bêdzie podlega³ termin dostawy - 2 dni robocze.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej na
podstawie podanego przez Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej, obejmuj±cego okres od dnia zg³oszenia reklamacji jako¶ciowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferuj±c taki termin mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych,
jego oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny, termin dostawy i termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4 ( sterylny, trójwarstwowy opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej, sterylny opatrunek wykonany z przepuszczalnej pianki poliuretanowej, sterylny, wodoodporny 5- warstwowy wysokoch³onny opatrunek, sterylny samoprzywieraj±cy, wysokoch³onny wodoodporny 5- warstwowy opatrunek ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej 20%
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Maksymalna liczba mo¿liwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium cena wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najni¿sza z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferuj±c taki
termin dostawy mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin dostawy krótszy ni¿ 2 dni robocze, ocenie bêdzie podlega³ termin dostawy - 2 dni robocze.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej na
podstawie podanego przez Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej, obejmuj±cego okres od dnia zg³oszenia reklamacji jako¶ciowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej okre¶lony przez Zamawiaj±cego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferuj±c taki termin mo¿e uzyskaæ maksymaln± ilo¶æ punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej nie mo¿e przekroczyæ 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca poda termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej d³u¿szy ni¿ 10 dni roboczych,
jego oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny, termin dostawy i termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- Zamawiaj±cy wymaga dokumentów:
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawê materia³ów opatrunkowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³otych brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego ( sk³adane wraz z ofert±) – Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp ( Za³±cznik Nr 6 i Za³±cznik Nr 7 do SWZ ) - je¶li dotyczy - sk³adane wraz z ofert±.
3) Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dokumentów, sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wzór druku Wykazu dostaw stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawê materia³ów opatrunkowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³otych brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, dla ka¿dego wyrobu medycznego ( w przypadkach wymaganych prawem ) Wykonawca sk³ada :a/ kopiê deklaracji zgodno¶ci,
b/ kopiê certyfikatu wydanego przez jednostkê notyfikowan±, je¿eli bra³a udzia³ w ocenie zgodno¶ci wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. ( t.j. : Dz. U. z 2020r., poz. 186 ), Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia dla produktów nie posiadaj±cych w/w dokumentów.
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do ich z³o¿enia, lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dla ka¿dego wyrobu medycznego :a/ kopia deklaracji zgodno¶ci,
b/ kopia certyfikatu wydanego przez jednostkê notyfikowan±, je¿eli bra³a udzia³ w ocenie zgodno¶ci wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. ( t.j. : Dz. U. z 2020r., poz. 186 ), Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia dla produktów nie posiadaj±cych w/w dokumentów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
WRAZ Z OFERT¡ ( tj. Formularzem Ofertowym – Za³±cznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzem Asortymentowo – Cenowym – Za³±cznik Nr 1 do SWZ ) Wykonawca sk³ada:a) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik Nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
b) przedmiotowe ¶rodki dowodowe – dokumenty wymagane ustaw± o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. ( t.j. : Dz. U. z 2020r., poz. 186) :
a/ deklaracja zgodno¶ci,
b/ certyfikat wydany przez jednostkê notyfikowan±, je¿eli bra³a udzia³ w ocenie zgodno¶ci wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. ( t.j. : Dz. U. z 2020r., poz. 186 ), Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia dla produktów nie posiadaj±cych w/w dokumentów.
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik Nr 6 do SWZ i Za³±cznik Nr 7 do SWZ – je¶li dotyczy ( tj. je¶li wykonawca polega na zasobach innego podmiotu ),
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¶li dotyczy,
e) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu - je¶li dotyczy,
f) dokumenty stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa - je¶li dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem (Liderem).
Pe³nomocnictwo powinno:
- precyzowaæ zakres umocowania,
- wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia,
- ka¿dy z tych Wykonawców musi podpisaæ siê na wspólnym dokumencie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu sporz±dzonego w tym celu; alternatywnie - wystawiæ niezale¿ne pe³nomocnictwo indywidualnie dla Pe³nomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pe³nomocnika – Lidera na dokumencie pe³nomocnictwa).
2) Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcê lub notariusza.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy :1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem Umowy w przypadku wstrzymania lub zakoñczenia produkcji, na produkty równowa¿ne w cenach nieprzewy¿szaj±cych cen zawartych w ofercie przetargowej;
b) trwa³ego wycofania towaru wskazanego w Formularzu cenowym i zast±pienia go towarem równowa¿nym w zaoferowanej w ofercie cenie;
c) zmiany danych podmiotów zawieraj±cych Umowê (w wyniku przekszta³ceñ, po³±czeñ, itp.);
d) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê niniejszej Umowy.
2. Strona zg³aszaj±ca propozycjê zmiany Umowy zobowi±zana jest przedstawiæ uzasadnienie jej wprowadzenia.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania Umowy w przypadku niezrealizowania Umowy w terminie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w zale¿no¶ci od przebiegu leczenia pacjentów, na okres do wyczerpania ilo¶ci przedmiotu zamówienia, okre¶lonego w Formularzu cenowym, nie d³u¿ej jednak ni¿ 6 miesiêcy.
4. W ka¿dym przypadku Strony mog± dokonaæ odpowiedniej zmiany Umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowieñ istotnych – poza przypadkami okre¶lonymi w Umowie równie¿ w razie zaistnienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej. Strony mog± w szczególno¶ci: wyd³u¿yæ termin p³atno¶ci oraz zmieniæ Umowê w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian.
5. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mro¿onek, jajek, artyku³ów spo¿ywczych, mleka, miêsa i pieczywa
- Budowa o¶wietlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kana³u technologicznego oraz o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
- Modernizacja istniej±cego o¶wietlenia na energooszczêdne w Gminie Miejskiej ¦widnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w ¦widniku nale¿±cych do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianê fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie ¶widnickim"
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- Dostawa sprzêtu anestezjologicznego (I)
- Dostawa opatrunków
- Dostawa ob³o¿eñ do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o.o.
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.