Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. „Scalenie gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, woj. lubelskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PARCZEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spparczew.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. „Scalenie gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, woj. lubelskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97eea345-cff5-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005731/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. „Scalenie gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, …”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-VII.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem, nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie dróg gminnych i transportu rolnego wraz z budową i przebudową przepustów, odmulaniem i odkrzaczaniem rowów odwadniających (urządzeń melioracyjnych). Zadanie związane jest z realizacją zagospodarowania poscaleniowego gruntów w ramach „Scalania gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, województwo lubelskie”.
Szczegółowy zakres prac podlegających nadzorowi znajduje się w zał. nr 1 do SWZ
Zakres nadzoru obejmować będzie:
a) weryfikacji dokumentacji projektowej oraz jej ewentualnych zmian i uzupełnień w trakcie realizacji robót, jej kompletności, wzajemnej zgodności, weryfikacja wyników dokonania kontrolnych obliczeń w celu znalezienia ewentualnych błędów, przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, oraz jej ewentualnych zmian i uzupełnień w trakcie realizacji robót,
b) przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem i wizytowanie placu budowy w trakcie fizycznego realizowania robót budowlanych minimum 1 raz w tygodniu,
c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, oraz sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania,
e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
f) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych,
g) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP i niezwłoczne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
h) zatwierdzanie materiałów zgodnych z wymaganiami STWiOR ze wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych źródeł,
i) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
j) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
k) uczestniczenie w pomiarach, badaniach i pobieraniu próbek potwierdzone w protokołach pobrania próbek bądź badań; dokonywanie oceny wyników badań i pomiarów oraz pisemne potwierdzanie co do zgodności ze STWiOR przez inspektora nadzoru właściwego dla danej branży,
l) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność
z projektem lub pozwoleniem na budowę,
m) weryfikację rozliczeń kosztorysów wykonawcy pod względem zasad i metod wyceny,
n) kontrola obmiarów i ich potwierdzanie,
o) dopilnowanie zabezpieczenia terenu budowy przez wykonawcę robót budowlanych
w przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane,
p) niezwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych, zdarzeniach na budowie dotyczących np. BHP,
q) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy,
r) uczestniczenie w pracach komisji odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowanie realizacji ustaleń
i decyzji podjętych podczas kontroli,
s) organizowanie w rad technicznych/budowy, nie rzadziej niż raz na miesiąc (w którym realizowane są roboty),
t) kontrola terminowości wykonania robót, informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych oraz bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego,
u) w razie konieczności, na wniosek Zamawiającego, wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu prac,
v) opiniowanie konieczności wykonania robót i ewentualnych rozwiązań zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających,
w) przygotowywanie w porozumieniu z Zamawiającym protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych i jeżeli zajdzie taka potrzeba opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej,
x) udział w komisjach, spotkaniach i naradach w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi
i gwarancji,
y) koordynacja kontaktów pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych,
z) wykonywanie bieżących inwentaryzacji,
aa) poświadczenie terminu zakończenia robót,
bb) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
cc) zapewnienie co najmniej czterech badań zagęszczenia poszerzeń jezdni dla każdej z dróg objętych nadzorem inwestorskim,
dd) zapewnienie co najmniej czterech badań składu mieszanki, wolnych przestrzeni
i zagęszczenia masy warstwy wiążącej i ścieralnej dla każdej z dróg objętych nadzorem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29882,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29882,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670677
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29882,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY PARCZEW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie Zespołu Szkół Budowlano- Drzewnych w (...) część nazwy" - postępowanie nr PIM/12/24/ZP55/2024-399
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.