Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00210829/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab077b24-cbd9-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab077b24-cbd9-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031463/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/1.3.9/24/SZP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199728,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KP Poniatowa1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.1 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 37440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PP Wola Uhruska1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.2 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KP Annopol1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.3 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 25320,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PP Żółkiewka1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.4 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 17200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PP Miączyn1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.5 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 10980,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PP Nałęczów1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.6 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 9228,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KP Terespol1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.7 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 20720,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KP Wisznice1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.8 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 18880,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KP Bełżyce1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.9 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 41320,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PP Potok Górny1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie (papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło) z nieruchomości będących w dyspozycji jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów objętych odbiorem odpadów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów, daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony
w załączniku nr 1.10 , we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie pakietu nr 1 nie złożono żadnej oferty, co powodowało konieczność jego unieważnienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w zakresie pakietu nr 2 unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25797,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25797,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25797,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: Zawodzie 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25797,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie pakietu nr 4 nie złożono żadnej oferty, co powodowało konieczność jego unieważnienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w zakresie pakietu nr 5 unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8287,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8287,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8287,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Trans Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142017741
7.3.3) Ulica: Samoklęski 28
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-132
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8287,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie pakietu nr 7 złożono jedną ofertę, której cena wynosiła 33 402,24 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego pakietu wynosi 22 377,60 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej, co powodowało konieczność unieważnienia wskazanego pakietu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33402,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33402,24 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20023,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20023,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20023,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372602755
7.3.3) Ulica: Rynek 35
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-580
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20023,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40694,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40694,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40694,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063693
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 35A
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40694,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie pakietu nr 10 nie złożono żadnej oferty, co powodowało konieczność jego unieważnienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Gielniów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Smyków oraz z PSZOK w Miedzierzy"
- "Sukcesywny odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mędrzechów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.