eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Władysława Sikorskiego 428

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-304

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178613001

1.5.8.) Numer faksu: 178613003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3ae3b38-0395-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ae3b38-0395-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO-223/VI/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 851565,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 655705,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup i dostawa pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne wg poniższego asortymentu w ilościach:
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru żółtego o objętości 1100 litrów z pokrywą w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru żółtego o objętości 1100 litrów bez pokrywy w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 1100l z pokrywą w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 1100l bez pokrywy w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 1100l z pokrywą w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
-pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 1100l bez pokrywy w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk.
2. Szczegółowy opis pojemników zawarty w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 363612,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup i dostawa pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne wg poniższego asortymentu w ilościach:
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 120 litrów w ilości zamówienia 800 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 600 sztuk, w opcji zakupu do 200 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 120 litrów w ilości zamówienia 350 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 250 sztuk, w opcji zakupu do 100 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru zielonego o objętości 120l w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru zielonego o objętości 240l w ilości zamówienia 300 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 250 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 240l w ilości zamówienia 200 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 150 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 240l w ilości zamówienia 150 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 100 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 770l z pokrywą w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 770l bez pokrywy w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 60 litrów w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 80 litrów w ilości zamówienia 500 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 400 sztuk w opcji zakupu do 100 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 80 litrów w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru zielonego o objętości 80 litrów w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 140 litrów w ilości zamówienia 400 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 300 sztuk, w opcji zakupu do 100 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 180l w ilości zamówienia 600 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 400 sztuk, w opcji zakupu do 200 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 180l w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 360l w ilości zamówienia 200 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 150 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk.
2. Szczegółowy opis pojemników zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 487953,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363612,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402210 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363612,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTENUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180625051

7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 18

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363612,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487953,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547473,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487953,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010208454

7.3.3) Ulica: POSTĘPU 21

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487953,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.