Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00252152/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-304
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178613001
1.5.8.) Numer faksu: 178613003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3ae3b38-0395-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ae3b38-0395-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-223/VI/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 851565,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 655705,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup i dostawa pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne wg poniższego asortymentu w ilościach:- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru żółtego o objętości 1100 litrów z pokrywą w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru żółtego o objętości 1100 litrów bez pokrywy w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 1100l z pokrywą w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 1100l bez pokrywy w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 1100l z pokrywą w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
-pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 1100l bez pokrywy w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk.
2. Szczegółowy opis pojemników zawarty w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 363612,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup i dostawa pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne wg poniższego asortymentu w ilościach:- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 120 litrów w ilości zamówienia 800 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 600 sztuk, w opcji zakupu do 200 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 120 litrów w ilości zamówienia 350 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 250 sztuk, w opcji zakupu do 100 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru zielonego o objętości 120l w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru zielonego o objętości 240l w ilości zamówienia 300 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 250 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 240l w ilości zamówienia 200 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 150 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 240l w ilości zamówienia 150 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 100 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 770l z pokrywą w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o objętości 770l bez pokrywy w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 60 litrów w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 80 litrów w ilości zamówienia 500 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 400 sztuk w opcji zakupu do 100 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 80 litrów w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru zielonego o objętości 80 litrów w ilości zamówienia 50 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 140 litrów w ilości zamówienia 400 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 300 sztuk, w opcji zakupu do 100 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 180l w ilości zamówienia 600 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 400 sztuk, w opcji zakupu do 200 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru brązowego o objętości 180l w ilości zamówienia 100 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 60 sztuk, w opcji zakupu do 40 sztuk;
- pojemnik z tworzywa sztucznego koloru antracytowego o objętości 360l w ilości zamówienia 200 sztuk w tym: zamówienie gwarantowane 150 sztuk, w opcji zakupu do 50 sztuk.
2. Szczegółowy opis pojemników zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 487953,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363612,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402210 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363612,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTENUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180625051
7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 18
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363612,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487953,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547473,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487953,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010208454
7.3.3) Ulica: POSTĘPU 21
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487953,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.