eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI NA STRZELNICĘ PNEUMATYCZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI NA STRZELNICĘ PNEUMATYCZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000124340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 3

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5f8a7ef-eb5e-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI NA STRZELNICĘ PNEUMATYCZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f8a7ef-eb5e-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250469/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania części budynku po byłej kotłowni na strzelnicę pneumatyczną.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSL.2610.1/TP.2024.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145109,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie sposobu użytkowania części budynku po byłej kotłowni na strzelnicę pneumatyczną przy Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju (na działce nr ewid. 5/5 w Biłgoraju).
2. Zakres robót obejmuje m. in.:
1) zaślepienie istniejącej kanalizacji sanitarnej,
2) zabezpieczenie istniejących rur ciepłowniczych,
3) wykonanie warstw posadzkowych,
4) wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu strzelnicy (w tym montaż tablicy rozdzielczej TR, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych),
5) wykonanie nowego oświetlenia w pomieszczeniu strzelnicy,
6) wykonanie oświetlenia bezpieczeństwa (WOLNO STRZELAĆ, NIE WOLNO STRZELAĆ) sterowanego pilotem przez Instruktora,
7) wykonanie oświetlenia kierunkowego na tarcze strzelnicze,
8) wymiana stolarki okiennej,
9) montaż stolarki drzwiowej,
10) gruntowanie i malowanie powierzchni.
11) wykończenie ścian materiałem gumowym antyrykoszetowym,
12) ułożenie na podłodze płyty gumowej z materiału antyrykoszetowego w miejscu montażu toru,
13) dostawę i montaż dwóch grzejników (z zaworami i termostatami) z wpięciem w istniejącą instalację centralnego ogrzewania znajdującą się w istniejącym pomieszczeniu,
14) dostawę i montaż dwóch rekuperatorów,
15) dostawę i montaż wyposażenia (4 stanowiska strzelnicze posiadające stolik, 4 tory górne samojezdne na tarcze strzelnicze sterowane bezprzewodowe z pilota, ściany odgradzające komunikację od toru strzelniczego z płyt pokrytych materiałem antyrykoszetowym, kulochwyt mocowany do ściany za tarczami strzeleckimi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt zmiany sposobu użytkowania wraz z opisem technicznym, ekspertyzą techniczną i częścią rysunkową,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB.
Zamawiający ponadto w dokumentacji projektowej zamieścił w katalogu pn. „Zdjęcia_obiektu” poglądowo zdjęcia pomieszczenia objętego zakresem przedmiotu zamówienia oraz całego obiektu w celu zobrazowania/zwizualizowania aktualnego stanu tego pomieszczenia/budynku objętego przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

44621100-0 - Grzejniki

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262499,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262499,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DEKOR Bożena Skiba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181526034

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 96

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262499,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.