Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00220510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa szkoleniowa pt. „Prosty i zrozumiały język w instytucjach publicznych”
Zadanie dotyczy przedsięwzięcia: „Kto, co, gdzie, kiedy, dlaczego? – czyli stawiamy na skuteczną KOMUNIKACJĘ!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,128495,a97c07b11193020bf1e107d1b56b9369.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa szkoleniowa pt. „Prosty i zrozumiały język w instytucjach publicznych”Zadanie dotyczy przedsięwzięcia: „Kto, co, gdzie, kiedy, dlaczego? – czyli stawiamy na skuteczną KOMUNIKACJĘ!”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621d2cb7-f47a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053096/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Przeprowadzenie szkolenia pt. "Prosty i zrozumiały język w instytucjach publicznych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.12.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia stacjonarnego dla 105 osób /pracowników Urzędu Miasta w Jaśle (Zamawiającego) i jego jednostek podległych/ polegających na zdobyciu umiejętności przekazywania informacji klientowi – prostym i zrozumiałym językiem oraz na zdobyciu umiejętności skutecznego komunikowania się wewnątrz jednostki (szkolenie zamknięte w formie wykładu i warsztatów). Celem szkolenia jest nabycie umiejętności tworzenia i redakcji tekstów zgodnych ze standardem prostego języka (plain language), czyli tekstów przejrzystych, czytelnych i przyjaznych odbiorcy przez uczestników.
2. Postępowanie zostało podzielone na dwie części:
I. Wykład ogólny dla 105 osób
II. Szkolenia warsztatowe dla grup po 15 osób
3. W sumie zadanie obejmuje 8 spotkań: 1 wykład i 7 szkoleń.
I. Główne bloki tematyczne i zagadnienia, które będą przedmiotem omówienia na wykładzie (część I):
1. przegląd dotychczasowych działań komunikacyjno-informacyjnych stosowanych w Urzędzie Miasta w Jaśle i jednostkach podległych:
1) poznanie stosowanych kanałów komunikacji
2) analiza materiałów komunikacyjnych oraz pism do klientów
2. ukierunkowanie na prosty język (plain language) jako standardowy język komunikacji,
3. przekazanie najważniejszych norm językowych (m. in. budowa zdania, słownictwo, styl),
4. najważniejsze elementy składowe pisma, kształt pism oficjalnych, wskazanie najczęstszych błędów w tekstach urzędowych,
5. zasady tworzenia pism oficjalnych (językowe i edytorskie),
6. różnice pomiędzy korespondencją papierową a elektroniczną,
7. różnice pomiędzy językiem mówionym a językiem pisanym,
8. upraszczanie pism urzędowych,
9. przydatne narzędzia lingwistyczne.
II. Główne bloki tematyczne i zagadnienia, które będą przedmiotem omówienia na szkoleniach (część II):
1. omówienie standardu prostego języka w jednostce samorządowej,
2. przypomnienie najważniejszych norm językowych,
3. tworzenie prostych i czytelnych pism oficjalnych,
4. upraszczanie pism urzędowych, pisma zgodne ze standardami prostego języka,
5. prosty język w komunikacji elektronicznej (zasady językowe oraz edytorskie),
6. sposób wskazywania podstaw prawnych w decyzjach, postanowieniach wydawanych przez urzędy stosując zasadę plain language.
III. Założenia dotyczące zakresu realizacji wykładu:
1. Liczba uczestników szkolenia: 105 osób (pracownicy Zamawiającego i jego jednostek podległych), jedna grupa szkoleniowa.
2. Czas trwania szkolenia: 1 dzień szkolenia w formie wykładu, w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), łącznie 5 godz. zegarowych z trzema 15 min. przerwami.
3. Podczas dnia wykładu wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nielimitowanej liczby butelek wody (woda mineralna gazowana i niegazowana – w butelkach szklanych o pojemności 0,33 ml) uzupełnianych na bieżąco, dostępnych dla wszystkich uczestników w wyodrębnionym miejscu na sali szkoleniowej lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie na pół godziny przed rozpoczęciem szkolenia do końca realizacji programu oraz 2 dłuższe przerwy po 15 min.
4. Miejsce szkolenia (lokalizacja i standard) do uzgodnienia z Zamawiającym: klimatyzowana sala szkoleniowa zlokalizowana na terenie miasta Jasła wyposażona w projektor multimedialny wraz z komputerem i ekranem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji, flipchart z zestawem zakreślaczy oraz wszelkie inne materiały i sprzęty niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego wykładu.
5. Dokładny termin realizacji wykładu zostanie ustalony przez Strony przed zawarciem umowy.
IV. Założenia dotyczące zakresu realizacji każdego z 7 szkoleń:
1. Liczba uczestników szkolenia: 15 osób (pracownicy Zamawiającego i jego jednostek podległych).
2. Czas trwania szkolenia: 1 dzień szkolenia w formie warsztatów, w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), łącznie 8 godz. zegarowych z trzema 15 min. przerwami.
3. Miejsce szkolenia (lokalizacja i standard) do uzgodnienia z Zamawiającym: klimatyzowana sala szkoleniowa zlokalizowana na terenie miasta Jasła wyposażona w projektor multimedialny wraz z komputerem i ekranem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji, flipchart z zestawem zakreślaczy oraz wszelkie inne materiały i sprzęty niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego wykładu.
4. Przerwy kawowe ciągłe w nielimitowanej liczbie, uzupełniane na bieżąco, dostępne dla wszystkich uczestników w wyodrębnionym miejscu na sali szkoleniowej lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie na pół godziny przed rozpoczęciem szkolenia do końca realizacji programu oraz 2 dłuższe przerwy po 15 min.
5. Dokładny termin realizacji szkoleń zostanie ustalony przez Strony po zawarciu umowy.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1. Opracowania harmonogramu szkolenia.
1) Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram szkoleń.
2) Harmonogram szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę harmonogramu ze strony Wykonawcy, lecz nie później niż na 10 dni roboczych przed zaplanowanym szkoleniem.
2. Opracowania programu szkolenia.
1) Wykonawca przedstawi program szkolenia do akceptacji Zamawiającemu minimum 5 dni roboczych przed szkoleniem.
2) Program szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego.
3) szkolenie odbywać się będzie w formie zajęć praktycznych oraz teoretycznych zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia
3. Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu do wyboru co najmniej dwie propozycje miejsca szkolenia.
II. Pozostałe założenia dotyczące przeprowadzenia szkolenia:
1. Materiały szkoleniowe:
1) Zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia materiałów szkoleniowych: długopis, notatnik, komplet materiałów zawierających treści poruszane na szkoleniu,
2) Zapewnienie dostępu do wszystkich materiałów w wersji elektronicznej z możliwością wydruku oraz oznaczenie materiałów zgodnie z wymogami projektu,
3) Zapewnienie komunikacji on-line oraz dostępu do materiałów elektronicznych w sposób uwzględniający możliwości techniczne Zamawiającego, bez ponoszenia przez niego dodatkowych kosztów,
4) Sporządzenie i prowadzenie listy obecności osób skierowanych na szkolenie,
5) Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu zaświadczeń́ o ukończeniu szkolenia dla wszystkich jego uczestników. Zaświadczenia muszą być́ sporządzone w formie pisemnej, tj. podpisane podpisem własnoręcznym Wykonawcy lub trenera,
6) Umieszczenia na materiałach wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (szkolenia) – listach obecności i zaświadczeniach dla uczestników szkolenia – logotypu Funduszy Norweskich i EOG, a także informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków funduszy EOG i funduszy norweskich, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz budżetu państwa oraz hasła - na dole w stopce: Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej. Użyte logotypy i sformułowania muszą być́ zgodne z Podręcznikiem „Komunikacja i identyfikacja wizualna. Fundusze Norweskie i EOG 2014-2021”
2. Usługa wynajmu sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem:
Zapewnienie sali szkoleniowej według poniższych założeń:
a) obiekt nie może być́ w trakcie prac remontowych,
b) sala szkoleniowa musi być́ wyposażona w odpowiedni sprzęt, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zajęcia muszą odbywać́ się w pomieszczeniu, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP i ppoż. oraz zaplecze socjalne, w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne,
c) sala szkoleniowa powinna być dostępna na wyłączność́ Zamawiającego przez jeden dzień́ szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia. Obok wskazanej sali nie powinno równocześnie odbywać́ się inne grupowe wydarzenie, tak żeby zapewnić́ komfort pracy dla uczestników szkolenia,
d) sala powinna posiadać́ okna, być́ przestronna, odpowiednio oświetlona, wentylowana i klimatyzowana, wyposażona co najmniej w tablicę suchościeralną i tablicę flipchart, rzutnik i ekran do prezentacji multimedialnych
3. Usługa restauracyjna:
1) Zapewnienie usługi i obsługi restauracyjnej dla wszystkich uczestników szkolenia.
a) menu:
przerwy kawowe ciągłe w nielimitowanej liczbie, uzupełniane na bieżąco, dostępne dla wszystkich uczestników w wyodrębnionym miejscu na sali szkoleniowej lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie na pół godziny przed rozpoc
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brainstorm Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834148
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 1 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 4 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 6 w Zespole Szkół Miejskich nr 1
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 11 w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.