eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Budowa brodzika polipropylenowego wraz z zjeżdżalnią"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa brodzika polipropylenowego wraz z zjeżdżalnią”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirleszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa brodzika polipropylenowego wraz z zjeżdżalnią”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de730698-cfbe-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.260.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa brodzika z polipropylenu, modernizacja systemu uzdatniania wody oraz wykonanie utwardzenia z kostki betonowej.
2. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przygotowanie i zabezpieczenie terenu do prac budowlanych.
2) Częściowe rozebranie istniejącej kostki oraz obrzeży betonowych.
3) Wykonanie wykopu pod nieckę basenową.
4) Wykonanie płyty betonowej 10,20m x 4,20m o grubości 15 cm z betonu C20/25 ( zbrojenie fi
8mm rozstaw 15x15 cm ).
5) Osadzenie niecki brodzika. Niecka polipropylenowa o wym. zewnętrznych 10,00m x 4,00m x
0,80m w kolorze niebieskim spawany dyfuzyjnie. Izolowany styropianem XPS gr 2 cm, schody
narożne z dwóch stron, skimmer 1szt, dysze napływowe 3szt.
6) Obsypanie i utwardzenie gruntu wokół niecki brodzika suchym betonem B20.
7) Przygotowanie przyłączy brodzików z urządzeniami znajdującymi się w budynku technicznym.
8) Wymiana istniejącej pompy cyrkulacyjnej na pompę o przepływie 16 tys.L/h.
9) Wymiana stacji uzdatniania wody (dozownik chloru oraz ph- urządzenie kontrolnopomiarowe, lanca ssąca wraz z czujnikiem).
10) Uzupełnienie filtra podłożem filtracyjnym.
11) Podłączenie istniejącej pompy grzewczej.
12) Montaż foli solarnej wraz z zwijarką.
13) Montaż 2 szt. zjeżdżalni do basenu.
14) Uruchomienie całego systemu filtracyjnego.
15) Wykonanie z utwardzeń z kostki betonowej gr 4 cm w kolorze szarym wraz z osadzeniem
obrzeży.
16) Wykonanie szkicu geodezyjnego wykonanych prac.

2. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych poprzez wydzielenie terenu, na którym będą prowadzone prace,
2) przyjęcie przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia znajdujące się na budowie, oraz za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie budowy,
3) zabezpieczenie mienia w pobliżu terenu prac,
4) wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów budowlanych,
5) roboty porządkowe po zakończeniu robót,
6) do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały i wyroby posiadające atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające dany produkt do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie przedstawiciela zamawiającego zaś po zakończeniu robót przedłożyć je wraz z protokółem zakończenia robót. W przypadku braku ww. dokumentów nie będzie możliwy odbiór prac i ich rozliczenie,
7) szczegóły materiałowe konsultowane będą w trakcie wykonywania robót z przedstawicielem Zamawiającego,
8) wszystkie prace mają być prowadzone zgodnie z zasadami BHP i przepisami ppoż.,
9) Cena ofertowa obejmuje całkowity kompletny koszt wykonania robót, tj. wykonanie wszystkich prac określonych w przedmiarze robót oraz w niniejszym opisie oraz czynności dodatkowe - niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi prace przygotowawcze, prace porządkowe po zakończeniu budowy, przy zastosowaniu robocizny, materiałów i sprzętu Wykonawcy oraz przy uwzględnieniu należnego podatku VAT.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 7 i 8 do SWZ.
4. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego zamówienia można pobrać ze strony: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
20. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości robotą budowlaną jednego rodzaju. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na budowie brodzika polipropylenowego wraz z zjeżdżalnią utrudnia podział tego zamówienia na części. Charakter robót oraz jego otoczenia, powiązanie technologiczne wykonywanych prac wręcz uniemożliwiałoby realizację przedsięwzięcia. Podział robót na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji prac związanymi z organizacją robót oraz zaplecza budowy. W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania.
Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
5. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 875 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1047 ze zm.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dax Pool Andrzej Chudy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971698236

7.3.3) Ulica: Produkcyjna 30/2

7.3.4) Miejscowość: Święciechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 64-115

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi 6 tygodni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.