Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221195/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac geodezyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4941274, 324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac geodezyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1de024f0-cff5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wybór geodety w celu realizacji prac geodezyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.7.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312803,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Geodezyjne podziały nieruchomości:1. Zadanie składa się z dwóch etapów:
Etap pierwszy- sporządzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) wstępne projekty podziału nieruchomości,
b) protokół z badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne,
c) projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający),
d) kopia protokołu z przyjęcia granic nieruchomości wraz ze szkicem granicznym (1 egz.)
Etap drugi:
a) stabilizacja wszystkich punktów załamania granic granicznikami betonowymi,
w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) dostarczenie Zamawiającemu kopii protokołu ze stabilizacji punktów granicznych.
Przewidywana maksymalna ilość działek podlegających podziałowi: 35
Przewidywana maksymalna ilość następnych działek w zleceniu powstałych
w wyniku podziału: 45
2. Wymagany termin realizacji:
a) Etap pierwszy – do 130 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. podziału.
b) Etap drugi – do 40 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. stabilizacji.
3. Wymagania i warunki w zakresie Części 1:
1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 344 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.).
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdego zapotrzebowania (zlecenia) od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega, że szacunkowe ilości poszczególnych zleceń mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 40 %. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna łączna wartość zleceń w ramach umowy wyniesie 60 % jej wartości.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ odpowiednio dla części 1.
5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia dla części 1 : Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 129343,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Zadanie 1: Wznawianie znaków granicznych, wyznaczanie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów lub ustalanie granic nieruchomości w trybie przepisów rozporządzenia z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków wraz z ich stabilizacją.
Przewidywana maksymalna ilość pierwszych znaków/punktów w zleceniu: 15
Przewidywana maksymalna ilość następnych znaków/punktów w zleceniu: 80
W ramach zleconych prac geodezyjnych należy:
a) okazać punkty graniczne oraz przebieg granic nieruchomości Zamawiającemu
b) zastabilizować wszystkie wyznaczone punkty granicznikami betonowymi,
w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
- protokół graniczny (1 egz.) wraz z opisem sytuacyjnym punktów granicznych
- szkic polowy (1 egz.)
Wymagany termin realizacji – do 80 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania granic wznowionej nieruchomości w ramach wynagrodzenia umownego, w okresie 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru zapotrzebowania (zlecenia). Termin okazania zostanie ustalony odrębnie dla każdej nieruchomości.
Zadanie 2: Wykonywanie aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie).
Przewidywana maksymalna ilość wykazów: 30
W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.).
Wymagany termin realizacji – do 40 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia).
3. Wymagania i warunki w zakresie Części 2:
1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 344 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.).
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdego zapotrzebowania (zlecenia) od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega, że szacunkowe ilości poszczególnych zleceń mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 40 %. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna łączna wartość zleceń w ramach umowy wyniesie 60% jej wartości.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia dla części 2: Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 81872,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76167,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76167,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mularz GEODEZJA BIURO PLUS Małgorzata Mularz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581516441
7.3.3) Ulica: Sokolska 4
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULARZ BIURO PLUS MAŁGORZATA MULARZ
jakie przetargi wygrała firma
MULARZ BIURO PLUS MAŁGORZATA MULARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76167,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GeoPON Maciej Wtorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492224227
7.3.3) Ulica: Równa 17/7
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1 : Geodezyjne podziały nieruchomości;
Część 2 :
Zadanie 1: Wznawianie znaków granicznych, wyznaczanie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów lub ustalanie granic nieruchomości w trybie przepisów rozporządzenia z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków wraz z ich stabilizacją.
Zadanie 2: Wykonywanie aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie).
2. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 211.216,61 zł w tym:
Część 1: 129.343,79 zł
Część 2: 81.872,82 zł
Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi: 101.587,11 zł w tym:
Część 1: 62.908,83 zł
Część 2: 38.678,28 zł
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy ul. Rekreacyjnej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla przebudowy drogi bocznej od Porębskiej na działce nr ew. 169/16 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi bocznej od Porębskiej (...).
- Dostawa prawa do licencji upoważniającej użytkowanie oprogramowania do planowania przedoperacyjnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w II kwartale 2025 r. - 3 części
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług geodezyjnych na rok 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej na budowę remizy strażackiej wraz z urządzeniami budowlanymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 721 w Leśniewie.
- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych w celu zbycia jako tzw. dodzielenie lub zbycia na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Przebudowa czterech zbiorników retencyjnych w miejscowościach: Tarpno, Naratów, Wroniniec, w celu poprawy gospodarki wodnej w Gminie Niechlów"
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.