Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146167/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00302437/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa organizacji i obsługi wizyty studyjnej w Gdańsku z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA BADAŃ MEDYCZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382836515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 270 70 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@abm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://abm.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.abm.gov.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna utworzona na podstawie odrębnej ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa organizacji i obsługi wizyty studyjnej w Gdańsku z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab5de2f-f9df-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011462/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Akademia Badań Klinicznych – rozwój kompetencji zespołów badawczych w podmiotach leczniczych świadczących usługi szpitalne oraz lekarzy zatrudnionych w placówkach podstawowej opieki zdrowotnej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146167/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ABM-ZP-5-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85586,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – usługa organizacji i obsługi wizyty studyjnej.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjno-transportowej, w szczególności:
a) zapewnienie sali szkoleniowej z wyposażeniem multimedialnym oraz obsługą techniczną,
b) zapewnienie usługi gastronomicznej wraz z obsługą cateringową,
c) zapewnienie noclegów,
d) zapewnienie transportu,
e) przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa pomocniczych materiałów szkoleniowych,
f) zapewnienie ubezpieczenia dla każdego z uczestników wyjazdu studyjnego podczas wizyty studyjnej realizowanej przez Agencję Badań Medycznych (ABM).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ”, znajduje się
w Załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60140000-1 - Nieregularny transport osób
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 37260,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.2. Część nr 2 – usługa realizacji szkoleń podczas wizyty studyjnej.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę merytoryczną wizyty studyjnej w Gdańsku, w szczególności:
a) zapewnienie prelegentów,
b) opracowanie materiałów szkoleniowych.
Zamawiający przewiduje, że w trakcie wizyty studyjnej odbędzie się 5 dni szkoleniowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ”, znajduje się
w Załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 48326,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRISTAL TRAVELNET Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751482416
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Antoniego Józefa Madalińskiego nr 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Górno oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej.
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Usługa ubezpieczenie Szpitala Specjalistycznego im. J.K.Łukowicza w Chojnicach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Huszlew
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.