Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00217968/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00228371/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2022/BZP 00498471/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 729 66 34 do 38
1.5.8.) Numer faksu: 22 729 72 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczegoz siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f99ff5-2691-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011944/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi kompleksowego sprzątania w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217968/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.85.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w obiekcie
Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie).
2. Szczegółowy zakres usługi sprzątania i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
załącznikach nr 1 i nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ).
3.1 Zakres sprzątania – zamówienie podstawowe - termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od
dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
3.1.1 sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek
ogólnodostępnych
i pomieszczeń gospodarczych (szacowany całkowity czas sprzątania w tym zakresie - 8 godzin
dziennie dla sprzątania codziennego), opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ - tabele nr 1, 2 i 3 i
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - przez okres 12 miesięcy - codziennie od poniedziałku do
piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00, jednakże
Zamawiający dopuszcza możliwość ustalenia innych godzin sprzątania za zgodą obu stron, z
zastrzeżeniem, że sprzątanie pomieszczeń o tzw. „ograniczonym dostępie” odbywać się będzie
w obecności użytkownika pomieszczenia – jeden lub dwa razy w tygodniu oraz sprzątanie klatki
zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2);
3.1.2 sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami obejmujące pranie i wymianę
pościeli oraz ręczników (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w
Załączniku nr 1 - tabela nr 4 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, obejmujące sprzątanie pokoi
i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb
Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 600
sprzątań w roku, tj. średnio 50 sprzątań w miesiącu (ilość będzie uzależniona od realnych
potrzeb Zamawiającego) - 3 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje
trzyosobowe oraz 3 lokale zewnętrzne – sprzątane doraźnie według potrzeby - tabela nr 4;
3.1.3 sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez
Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 – tabela nr 5 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do
SWZ - w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla
wszystkich sal wykładowych – 70 sprzątań w roku, tj. średnio 5 sprzątań w miesiącu (4 sale
wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5);
3.1.4 sprzątanie części wspólnych w dniu szkolenia - zgodnie z wytycznymi w Załączniku nr 2 do
SWZ - dodatkowe sprzątanie powierzchni wspólnych budynku, tj.: ciągów komunikacyjnych,
łazienek ogólnodostępnych oraz sal wykładowych - w okresie ogłoszonego przez władze
państwowe stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii COVID-19 lub innych chorób
zakaźnych w Polsce oraz wprowadzenia na jej terenie obostrzeń i reżimów sanitarnych z tym
związanych, w dniach, w których będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego szkolenia, w
trakcie ich trwania - szacowany czas sprzątania w dniu szkolenia: 8 godzin dziennie; założenia:
70 dni w roku, tj. średnio 5 dni w miesiącu; Zamawiający zastrzega możliwość zlecania
Wykonawcy usługi sprzątania części wspólnych w dniu szkolenia według potrzeb wskazanych
przez Zamawiającego również w przypadku, gdy stan zagrożenia epidemicznego lub stan
epidemii COVID-19 lub innych chorób zakaźnych w Polsce oraz związane z tym obostrzenia i
reżimy sanitarne nie zostaną ogłoszone/wprowadzone;
3.1.5 doraźne sprzątanie rejestrowane (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego) -
doraźne sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zakresie wszystkich
pomieszczeń obiektu Centrum w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - zgodnie z Załącznikiem
nr 2 do SWZ; zlecenia będą rejestrowane przez Wykonawcę, każdorazowo za potwierdzeniem
koordynatora ze strony Zamawiającego oraz comiesięcznie fakturowane na koniec miesiąca
według cen ryczałtowych wskazanych w ofercie Wykonawcy; założenia: do 10 godzin w ciągu roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276970,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276970,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSI NOVUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381840160
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 43A
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276970,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.