Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165196/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c8f53b-cd01-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020815/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165196/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.Część nr 1 zamówienia: „Nowoczesny plac zabaw Przedszkole Miejskie Nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi”, obejmująca:
a) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz Programem funkcjonalno-użytkowym,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, map, warunków technicznych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania,
c) wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji,
d) zapewnienie nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją inwestycji, a także udział w czynnościach towarzyszących realizacji inwestycji,
e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 142062,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.Część nr 2 zamówienia: „Budowa placu zabaw przy ulicy Makowej w Chełmie”, obejmująca:
Etap I – opracowanie koncepcji
a) opracowanie koncepcji zagospodarowania działki i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed wykonaniem docelowych projektów
Etap II – opracowanie dokumentacji projektowej
a) wykonanie opracowań będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną
i obowiązującymi przepisami, w zakresie niezbędnym do realizacji zadania,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, warunków technicznych, uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji,
c) opracowanie dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz wymogami określonymi przez Normy (m. in. PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177) z zakresu budowy
i wyposażenia placów zabaw,
d) opracowanie i przekazanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej wraz z kartami technicznymi, atestami oraz certyfikatami zamontowanych urządzeń,
e) zastosowane rozwiązania architektoniczne, techniczne oraz komunikacyjne mają zapewnić wysokie walory funkcjonalne, estetyczne obiektu a także wysoką klasę bezpieczeństwa użytkowania.
Etap III – roboty budowlano-montażowe
a) przygotowanie terenu pod realizację inwestycji, roboty ziemne związane z wykonaniem połączeń poszczególnych urządzeń z gruntem,
b) dostawa i montaż zatwierdzonych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych ujętych
w dokumentacji projektowej wraz z wyposażeniem dodatkowym,
c) zwiezienie urobku i wyprofilowanie górki saneczkowej,
d) usytuowanie urządzeń w lokalizacjach wskazanych w dokumentacji z zachowaniem wszelkich niezbędnych stref bezpieczeństwa oraz odległości wymaganych prawem,
e) wykonanie obrzeży trawnikowych z PVC,
f) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku na całym terenie placu zabaw wraz z odwodnieniem terenu,
g) wykonanie ogrodzenia placu zabaw,
h) prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 134248,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.Część nr 3 zamówienia: „Siłownia plenerowa przy Szkole Podstawowej Nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie”, obejmująca:
Etap I - Prace projektowe-koncepcja
a) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed wykonaniem docelowych projektów
Etap II - Roboty budowlane
a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji,
b) roboty ziemne związane z wykonaniem połączenia konstrukcji z gruntem,
c) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej,
d) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych,
e) montaż tablicy informacyjnej,
f) rekultywacja terenu,
g) prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 35428,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena w ofercie nieodrzuconej nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena w ofercie nieodrzuconej nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52016,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52016,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52016,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52016,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.