Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287075/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00462421/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej MOF Miasta Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.4.2.) Miejscowość: Puławy
1.4.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297475
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00287075
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga 60 %
Doświadczenie kierownika zespołu (D) – waga 40 %
2. Sposób liczenia LP = C + D
gdzie LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów przyznanych za kryterium „Cena”
D – liczba punktów przyznanych za kryterium „Doświadczenie kierownika zespołu”
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, ze 1 % = 1 punkt.
4. Przyznawanie ilości punktów ofertom będzie się odbywać wg poniższej zasady:
1) W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikająca z działania:
C = (Cmin / Cbad) x 60
gdzie:
C – Ilość pkt, jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cbad – cena oferty badanej
2) W przypadku kryterium „Doświadczenie kierownika zespołu” oferta otrzyma ilość punktów za doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę jako osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze kierownika zespołu, na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym, według poniższej punktacji (punkty zostaną przyznane za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika zespołu osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunkach udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej):
• Jeżeli Wykonawca oddeleguje do pełnienia funkcji kierownika zespołu osobę, która kierowała opracowaniem jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym: otrzyma 0 punktów.
• Jeżeli wykonawca oddeleguje do pełnienia funkcji kierownika zespołu osobę, która kierowała opracowaniem dwóch planów zrównoważonej mobilności miejskiej, z których każdy: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym: otrzyma 20 punktów.
• Jeżeli wykonawca oddeleguje do pełnienia funkcji kierownika zespołu osobę, która kierowała opracowaniem trzech lub więcej planów zrównoważonej mobilności miejskiej, z których każdy: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym: otrzyma 40 punktów.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga 60 %
Doświadczenie kierownika zespołu (D) – waga 40 %
2. Sposób liczenia LP = C + D
gdzie LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów przyznanych za kryterium „Cena”
D – liczba punktów przyznanych za kryterium „Doświadczenie kierownika zespołu”
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, ze 1 % = 1 punkt.
4. Przyznawanie ilości punktów ofertom będzie się odbywać wg poniższej zasady:
1) W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikająca z działania:
C = (Cmin / Cbad) x 60
gdzie:
C – Ilość pkt, jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cbad – cena oferty badanej
2) W przypadku kryterium „Doświadczenie kierownika zespołu” oferta otrzyma ilość punktów za doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę jako osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze kierownika zespołu, na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym, według poniższej punktacji (punkty zostaną przyznane za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika zespołu osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunkach udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej):
• Jeżeli Wykonawca oddeleguje do pełnienia funkcji kierownika zespołu osobę, która kierowała opracowaniem jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym: otrzyma 0 punktów.
• Jeżeli wykonawca oddeleguje do pełnienia funkcji kierownika zespołu osobę, która kierowała opracowaniem dwóch planów zrównoważonej mobilności miejskiej, z których każdy: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym: otrzyma 20 punktów.
• Jeżeli wykonawca oddeleguje do pełnienia funkcji kierownika zespołu osobę, która kierowała opracowaniem trzech lub więcej planów zrównoważonej mobilności miejskiej, z których każdy: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym: otrzyma 40 punktów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie:
• co najmniej 1 usługi, która polegała na opracowaniu planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który:
- został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”,
- dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców,
- zawierał badania jakościowe,
- zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych,
- obejmował konsultacje społeczne,
- obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko,
- dotyczył również transportu publicznego,
- uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza zamówienia również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
b) dysponują osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona, tj.:
I. kierownik zespołu (1 osoba), który:
- kierował opracowaniem przynajmniej jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.
II. specjalista ds. planowania transportu (przynajmniej 1 osoba), który:
- jest autorem/współautorem co najmniej jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.
III. specjalista ds. planowania przestrzennego (przynajmniej 1 osoba), który:
- jest autorem/współautorem co najmniej jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 70 tysięcy mieszkańców, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.
IV. specjalista ds. oceny oddziaływania na środowisko (przynajmniej 1 osoba), który:
- jest autorem/współautorem co najmniej jednej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (prognozy oddziaływania na środowisko) dla planów zrównoważonej mobilności miejskiej.
V. specjalista ds. partycypacji społecznej (przynajmniej 1 osoba), który:
- przeprowadził/koordynował co najmniej jeden proces partycypacji społecznych, w skład którego wchodziły warsztaty i konsultacje społeczne dotyczące opracowania planu zrównoważonej mobilności miejskiej.
VI. specjalista ds. analiz ekonomiczno-finansowych (przynajmniej 1 osoba), który:
- przeprowadził co najmniej 3 analizy kosztów i korzyści projektów dotyczących szeroko rozumianego transportu.
Uwaga:
1) Wykazane przez Wykonawcę usługi na dzień złożenia ofert powinny być wykonane tj. zakończone, przez co należy rozumieć oddanie ich przez Wykonawcę i odebranie przez zleceniodawcę np. protokołem odbioru lub innym równoważnym dokumentem.
2) Funkcje, o których mowa powyżej mogą być łączone, z zastrzeżeniem, że ta sama osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie:
• co najmniej 1 usługi, która polegała na opracowaniu planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który:
- został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”,
- dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców,
- zawierał badania jakościowe,
- zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych,
- obejmował konsultacje społeczne,
- obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko,
- dotyczył również transportu publicznego,
- uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza zamówienia również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
b) dysponują osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona, tj.:
I. kierownik zespołu (1 osoba), który:
- kierował opracowaniem przynajmniej jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców, zawierał badania jakościowe, zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.
II. specjalista ds. planowania transportu (przynajmniej 1 osoba), który:
- jest autorem/współautorem co najmniej jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.
III. specjalista ds. planowania przestrzennego (przynajmniej 1 osoba), który:
- jest autorem/współautorem co najmniej jednego planu zrównoważonej mobilności miejskiej, który: został wykonany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin) o liczbie ludności minimum 35 tysięcy mieszkańców, obejmował konsultacje społeczne, obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, dotyczył również transportu publicznego, uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.
IV. specjalista ds. oceny oddziaływania na środowisko (przynajmniej 1 osoba), który:
- jest autorem/współautorem co najmniej jednej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (prognozy oddziaływania na środowisko) dla planów zrównoważonej mobilności miejskiej.
V. specjalista ds. partycypacji społecznej (przynajmniej 1 osoba), który:
- przeprowadził/koordynował co najmniej jeden proces partycypacji społecznych, w skład którego wchodziły warsztaty i konsultacje społeczne dotyczące opracowania planu zrównoważonej mobilności miejskiej.
VI. specjalista ds. analiz ekonomiczno-finansowych (przynajmniej 1 osoba), który:
- przeprowadził co najmniej 3 analizy kosztów i korzyści projektów dotyczących szeroko rozumianego transportu.
Uwaga:
1) Wykazane przez Wykonawcę usługi na dzień złożenia ofert powinny być wykonane tj. zakończone, przez co należy rozumieć oddanie ich przez Wykonawcę i odebranie przez zleceniodawcę np. protokołem odbioru lub innym równoważnym dokumentem.
2) Funkcje, o których mowa powyżej mogą być łączone, z zastrzeżeniem, że ta sama osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 09:00
Po zmianie:
2024-04-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 09:15
Po zmianie:
2024-04-29 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-25
Po zmianie:
2024-05-28
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa piperazyny na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji Modernizacji domu ogrodnika oraz ogrodzenia działki nr. geod. 14/5 od strony parku Aleksandria w Siedlcach
- Opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami na potrzeby udziału w konkursie - Działanie B3.3.1. Inwestycje w zwiększenie potencjału gospodarki wodnej na obszarach wiejskich - KPO
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz świadczenie usług nadzoru autorskiego, dla Inwestycji pn.: "Odbudowa oczyszczalni ścieków w Paczkowie"
- Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź etap I. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji odcinka Skierniewice - Koluszki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.