Og³oszenie z dnia 2022-08-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00385307/01 - Wynik z dnia 2022-10-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i zakup oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej w Chodczu w ilo¶ciach 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023 r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA CHODECZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866838
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chodecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-860
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chodecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chodecz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i zakup oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej w Chodczu w ilo¶ciach 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023 r."
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be5cd3c0-17b4-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00297480
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011757/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa i zakup oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej w Chodczu w ilo¶ciach 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.chodecz.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy Chodecz reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Chodecz z siedzib± w Chodczu przy ul. Kaliska 2, tel. 54 284 80 70.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) e-mail: iod@chodecz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wy³±cznie w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie s± do tego uprawnione. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione tylko i wy³±cznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa reguluj±cych ich dzia³alno¶æ. Udostêpnienie danych osobowych w takich przypadkach odbywa siê na pisemny wniosek.
6) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnêtrznym bez wniosku mo¿e odbywaæ siê w zwi±zku ze sprawami prowadzonymi w UMiG, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania.
7) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich tylko i wy³±cznie w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania. Pod pojêciem pañstw trzecich rozumie siê wszystkie kraje, które nie s± pañstwami cz³onkowskimi Unii Europejskiej.
8) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu niezbêdnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnieñ.
9) ma Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odno¶nie nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usuniêcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
10) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
11) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
12) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zosta³y Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.272.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Chodczu w Chodczu w ilo¶ciach 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023.
2. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci dostarczanego oleju, w stosunku do ilo¶ci okre¶lonych w punkcie 1, z uwagi na uwarunkowania pogodowo – atmosferyczne b±d¼ w wyniku innych czynników maj±cych wp³yw na zapotrzebowanie Zamawiaj±cego w zakresie ilo¶ci dostaw oleju. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmiany zamówienia. Rozliczenie za dostawy bêdzie dokonywane zgodnie z rzeczywist± ilo¶ci± dostarczonego oleju.
3. Olej opa³owy musi spe³niaæ parametry jako¶ciowe nie gorsze ni¿ okre¶lone w normie PN-C-96024:2020-12 dla L-1 z uwzglêdnieniem ROZPORZ¡DZENIA MINISTRA ENERGETYKI z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U.2016 poz. 2008):
warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10% (m/m)
gêsto¶æ w temperaturze 150C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3
temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ -200C
temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 560C
zawarto¶æ wody nie wy¿sza ni¿ 200mg/kg
lepko¶æ kinematyczna w 200C nie wy¿sza ni¿ 6 mm2/s
zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wy¿sza ni¿ 24 mg/kg
sk³ad frakcyjny do temperatury 2500C destyluje nie wiêcej ni¿ 65%(V/V)
sk³ad frakcyjny do temperatury 3500C destyluje nie wiêcej ni¿ 85%(V/V)
barwa czerwona
4. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju.
5. Dostawy oleju bêd± realizowane sukcesywnie etapami na podstawie szczegó³owego zamówienia z³o¿onego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drog± elektroniczn±) przez Zamawiaj±cego w terminach, ilo¶ciach i miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Dostawy oleju opa³owego bêd± odbywaæ siê przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 stopni C.
6. Zamawiaj±cy wymaga dostaw od poniedzia³ku do pi±tku w³±cznie, w godzinach 700 – 1500 do pomieszczeñ kot³owni w ilo¶ciach uzgodnionych telefonicznie na dzieñ przed planowanym terminem dostawy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w godzinach pó¼niejszych tego samego dnia, w zale¿no¶ci od potrzeb.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczania przedmiotu zamówienia na miejsce roz³adunku. Dostawa musi byæ realizowana przy u¿yciu specjalistycznego sprzêtu i cystern przeznaczonych do przewozu oleju opa³owego, posiadaj±cych odpowiednie atestowane mierniki przep³ywowe paliwa i wyposa¿onych w niezbêdne urz±dzenia do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Transport paliw winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów prawa, w tym dotycz±cych bezpieczeñstwa po¿arowego, ruchu drogowego oraz ochrony ¶rodowiska.
8. Wykonawca zobowi±zany jest roz³adowaæ towar w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego.
WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95
Nie dotyczy (przedmiotem zamówienia s± dostawy a nie us³ugi lub roboty budowalne).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena [C] - waga 60
2) Czas dostawy [T] - waga 40
Kryterium 1 - „Cena" - bêdzie punktowane przez zamawiaj±cego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [najni¿sza cena brutto ze wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg ni¿ej podanego wzoru:
Najni¿sza cena ze wszystkich ofert
C =--------------------------------------------- x 60 = ilo¶æ punktów
Cena oferty badanej
Kryterium 2 - „Czas dostawy"- bêdzie punktowane przez zamawiaj±cego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [najkrótszy czas dostawy ze wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu : czas dostawy oferty badanej] x 40 (waga), wg ni¿ej podanego wzoru:
Najkrótszy czas dostawy ze wszystkich ofert
T =---------------------------------------------------------- x 40 = ilo¶æ punktów
Czas dostawy oferty badanej
Uwaga! Zamawiaj±cy uznaje za korzystny czas dostawy towaru do 24 godzin po z³o¿eniu zamówienia.
£ = C + T
gdzie:
£ - ³±czna ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria
C - punkty przyznane w kryterium „Cena"
T - punkty przyznane w kryterium „Czas dostawy"
2. Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ czê¶æ dotycz±c± kryterium „Czas dostawy”. W tej czê¶ci formularza zadeklarowany okres zostanie przyjêty do w/w punktacji i bêdzie obowi±zywa³ w umowie i po jej realizacji. W przypadku braku z³o¿onej deklaracji zamawiaj±cy nie przyzna punktów w ramach niniejszego kryterium.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu, do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, wg za³±cznika nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zwi±zku z rezygnacj± z okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu,
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy za³±czaj±:1. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP: /UMiGChodecz/skrytka i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ze wzglêdu na charakter przedmiotu zamówienia (tj. dostawa), który nie dotyczy przeznaczenia do u¿ytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiaj±cego, odstêpuje siê od uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.INNE PRZETARGI CHODECZ
wiêcej: przetargi CHODECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w D±browie..
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych dla Okrêgowego O¶rodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku na lata 2025-2027
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.