Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234526/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00251785/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów do laparoskopii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów do laparoskopii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e7ffd2-f908-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Dostawy materiałów do laparoskopii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234526/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 49/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 310786,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 5 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik szt. 600
2. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 11 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 11 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik do insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu szt. 400
3. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 12 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 12 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik do insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu szt. 200
4. Retraktor/ protektor do ran składający się z dwóch pierścieni: sztywnego pierścienia górnego oraz pierścienia dolnego, trwale połączonych rękawem. Produkt bez obecnościu naturalnego latexu oraz ftalanów. Rozmiar 9 – 14 cm. szt. 150
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 120600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 15 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 15 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu. szt. 30
2 Automatyczna jednorazowa klipsownica laparoskopowa, śr. 10mm, z 20 klipsami tytanowymi, średnio/ dużymi 9 mm, klips zamykający się od przodu szczęk ku tyłowi z rzeźbą zabezpieczającą na powierzchni. Ramię klipsownicy z wziernikiem dla uwidocznienia pozostających do użycia klipsów. szt. 6
3 Automatyczna jednorazowa klipsownica laparoskopowa, śr. 10mm, z 15 klipsami tytanowymi dużymi 11 mm, klips zamykający się od przodu szczęk ku tyłowi z rzeźbą zabezpieczającą na powierzchni. Ramię klipsownicy z wziernikiem dla uwidocznienia pozostających do użycia klipsów. szt. 6
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 5 mm, dł.150 mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik. szt. 60
2. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 11 mm, dł.150 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 11 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu szt. 50
3. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 12 mm, dł.150 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 12 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu. szt. 30
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Trokar optyczny jednorazowy laparoskopowy o średnicy 5-11 mm oraz 5-12 mm, dł. 100 mm, wyposażony w dwie uszczelki. Trokar optyczny, bez noża, z otworem na obturatorze umożliwiającym bezpośrednią insuflację. szt. 50
2 Trokar jednorazowy laparoskopowy do mikrolaparotomii (metoda Hassona) o średnicy 5-12 mm, dł. 100 mm, posiadający stożek do fiksacji w powłokach brzusznych, wyposażony w trójstopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu szt. 24
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 11466,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Jednorazowa igła Veresa 120 mm lub 150 mm. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj igły przy składaniu zamówienia szt. 300
2. Jednorazowy grasper laparoskopowy z blokada zapadkową o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm z możliwoscią podłaczączenia koagulacji. szt. 24
3. Jednorazowy disektor laparoskopowy o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm z możliwoscią podłaczączenia koagulacji szt. 24
4. Jednorazowe nożyczki laparoskopowe proste o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm, obrotow 360⁰, z możliwoscią podłaczączenia koagulacji szt. 24
5. Jednorazowy atraumatyczny chwytak laparoskopowy z blokada zapadkową typu Endo Clinch o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm z maksymalnym otwarciem szczęk. szt. 24
6. Worek do pobierania próbek jednorazowego użytku, poliuretanowy, z elastyczną, metalową obręczą (drutem) umożliwiającą pobieranie próbek, sztywny trzon, średnica 10 mm lub 12 mm, ergonomiczna rękojeść z 2 uchwytami na palce. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj asortymentu przy składaniu zamówienia. szt. 60
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 15660 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Pętla endoskopowa z aplikatorem, wykonana z nici plecionej, powlekanej, okres wchłaniania 56 – 70 dni, grubość nitki „0”, długość 52 cm szt. 60
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 4200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony z niskoprofilowym łamanym kowadełkiem i automatyczną regulacją docisku tkanki o średnicy 21, 25, 28, 31, 34 mm i wysokością zszywki przed zamknieciem 4,8 mm. Stapler posiada dwie rękojeści spustowe. Zamawiający określi średnicę staplera przy składaniu zamówienia. szt. 60
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 32940 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Jednorazowa pompa laparoskopowa, zasilana bateryjnie, w komplecie zestaw drenów napływowych i odpływowych, z manualną regulacją siły ssania, z końcówka roboczą. szt. 200
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Klipsy tytanowe rozmiar XS, S, SM, M oraz klipsy tytanowe do klipsownic laparoskopowych - rozmiar M/L, przekrój poprzeczny w kształcie serca, posiadające wewnętrzne żłobkowanie, pakowane w sterylnych zasobnikach z taśmą samoprzylepną po 6 (rozmiar XS, SM), po 6 i 10 sztuk (rozmiar S i M) oraz po 4 i 6 sztuk (rozmiar ML) - wielkość zasobnika określana przy zamówieniu). szt. 5600
2. Dzierżawa klipsownic do poz.1 za 1 miesiąc
Rozmiar XS, S, SM, M, M/L – po 2 sztuki klipsownic do każdego rozmiaru
Rozmiar M/L – 3 sztuki klipsownic laparoskopowych szt. 24
3. Klipsy tytanowe do klipsownic laparoskopowych rozmiar L, posiadające żłobkowanie wewnętrzne i zewnętrzne zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. Pakowane w sterylnych zasobnikach po 6 sztuk szt. 2400
4. Dzierżawa klipsownic do poz. 3 za miesiąc
Rozmiar L – 2 sztuki klipsownic krótkich
Rozmiar L – 3 sztuki klipsownic laparoskopowych szt. 24
5. Klipsy polimerowe niewchłanialne, rozmiar XL, zamykające naczynia 7 do 16 mm, o podwyższonej stabilizacji podłużnej i porzecznej, pakowane w sterylnych zasobnikach z taśmą samoprzylepną po 6 sztuk. szt. 2400
6. Dzierżawa klipsownic do poz. 5 za 1 miesiąc
Rozmiar XL – 3 sztuki klipsownic laparoskopowych szt. 24
7. Klipsy polimerowe niewchłanialne, rozmiar XXL, zamykające naczynia 10 do 22 mm, o podwyższonej stabilizacji podłużnej i porzecznej, pakowane w sterylnych zasobnikach z taśmą samoprzylepną po 4 sztuki szt. 200
8. Klipsownica laparoskopowa do klipsów polimerowych XXL, do trokara 10 mm, wielorazowego użytku szt. 2
9. Klipsownica laparoskopowa z artykulacją 60º do klipsów tytanowych; do rozmiaru ML; 50º ruchomości + 10º zagięcia szczęk tj. 60º efektywnej artykulacji; nierozbieralna, blokada szczęk, 2 pokrętła (rotacja 360º oraz artykulacja); średnica 10 mm, wielorazowego użytku szt. 1
10. Klipsownica laparoskopowa z artykulacją 60º do klipsów polimerowych; do rozmiaru XL; 50º ruchomości + 10º zagięcia szczęk tj. 60º efektywnej artykulacji; nierozbieralna, blokada szczęk, 2 pokrętła (rotacja 360º oraz artykulacja); średnica 10 mm, wielorazowego użytku szt. 1
RAZEM
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 75920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130248 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164268 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130248 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA Adres: UL.SZAFIROWA 1 62-020
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP782 24 24592
7.3.4) Miejscowość: JASIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130248 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 2 albowiem nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 3 albowiem nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12383,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14936,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12383,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o. Adres: ul. Polna 11, 00-633
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9521000289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12383,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16912,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51256,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16912,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERYL MED POLAND Sp. z o.o., Adres: ul. Łopuszańska 36 bud.14C, 02-220 , Adres do korespondencji: ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL5321786998
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o. Adres: ul. Polna 11, 00-633
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9521000289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35575,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35575,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meditrade Poland Sp. z o.o. Adres: 00-834 , ul. Pańska 73
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 701-037-33-44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35575,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o. Adres: ul. Poleczki 35, 02-822
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP952-00-15-337
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84441,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84441,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84441,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERYL MED POLAND Sp. z o.o., Adres: ul. Łopuszańska 36 bud.14C, 02-220 , Adres do korespondencji: ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL5321786998
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84441,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.