Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04bb08c3-04fc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065197/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208152,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich i polegających na wykaszaniu traw, chwastów, samosiewów, odrostów z pasów drogowych, takich jak: pobocza, skarpy, rowy, nasypy, tereny płaskie oraz przy obiektach integralnie związanych z funkcją drogi w granicach pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
77.11.20.00-8 wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego z operatorem
77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów
77.31.41.00-5 usługi w zakresie traw
3. Szacunkowy zakres zamówienia (koszenia) wynosi 173,46 ha, w tym:
- pierwsze koszenie wiosenno-letnie – 86,73 ha
- drugie koszenie późno-letnie – 86,73 ha
4. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 SWZ;
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 7 do SWZ (OPZ);
3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180967,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224804,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180967,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ILMAR Mariusz Ilnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021470620
7.3.3) Ulica: Ul. Robotnicza 11a
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ILMAR MARIUSZ ILNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ILMAR MARIUSZ ILNICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224804,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Koszenie terenów zieleni w mieście Piła w 2025 r. na osiedlach: Zamoście, Podlasie, Koszyce
- Koszenie terenów zieleni w mieście Piła w 2025 r. na osiedlach Górne, Gładyszewo, Śródmieście, Staszyce, Motylewo
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody: Lesisko, Kamieniec, Blok, Krzywiczyny i Komorzno.
- Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Wykonanie działań ochrony czynnej (wycinka , karczowanie, obrączkowanie, koszenie z usunięciem biomasy) w płatach siedlisk kserotermicznych oraz w buczynie storczykowej ( ...) - postępowanie II
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.