eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza"Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA

1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c763296-ec25-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051132/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup nowego mikrobusa do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia rehabilitacyjne w celu wyrównywania różnic między regionami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219512,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami.
2.1. Parametry jakie musi spełnić oferowany pojazd:
1) Rok produkcji – pojazd fabrycznie nowy, nieużywany, bezwypadkowy, bez żadnych napraw mechanicznych i lakierniczych, pochodzący z autoryzowanego salonu, rok produkcji 2023,
2) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych) umożliwiające rejestrację pojazdu,
3) Nadwozie z powiększoną przestrzenią ładunkową za 3 rzędem siedzeń (wersja long),
4) Ilość miejsc siedzących: przystosowany do przewozu 9 osób (8 pasażerów + kierowca, w układzie 3 rzędy siedzeń po 3 miejsca) plus wózek inwalidzki,
5) Przystosowanie do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku inwalidzkim - minimalna długość całkowita pojazdu musi być tak dobrana, aby była możliwość przewożenia co najmniej jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkimi w tylnej części pojazdu bez konieczności demontowania III rzędu siedzeń,
6) Jeżeli chodzi o osoby z niepełnosprawnością, to pojazd musi być wyposażony w:
• windę dla osób z niepełnosprawnościami, które poruszają się na wózku inwalidzkim,
• system mocujący wózek do podłogi pojazdu,
• komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego,
• pasy zabezpieczające osobę z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim,
• uchwyt przy drzwiach przesuwnych ułatwiające wsiadanie
7) Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg,
8) Kierownica po lewej stronie,
9) Pojazd całkowicie przeszklony, ciemne szyby w tylnej części,
10) Silnik wysokoprężny (diesel),
11) Rodzaj paliwa: olej napędowy,
12) Moc silnika co najmniej 120 KM,
13) Norma emisji spalin EURO 6,
14) Napęd na koła przednie lub tylne,
15) Skrzynia biegów: manualna pięcio lub sześciobiegowa + bieg wsteczny / lub automatyczna
16) Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
17) Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu ze wspomaganiem,
18) ABS,
19) System kontroli trakcji,
20) Co najmniej poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
21) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa z przodu,
22) Wszystkie siedzenia wyposażone w zagłówki, 3 punktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa,
23) Możliwość szybkiego demontażu trzeciego rzędu siedzeń w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej,
24) Fotel kierowcy z regulacją wysokości i na odcinku lędźwiowym oraz podłokietnikiem,
25) Tylna klapa lub podwójne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem,
26) Boczne drzwi przesuwane z prawej strony (lub z prawej i lewej strony),
27) Komputer pokładowy,
28) Immobiliser,
29) Tempomat,
30) Kierownica wielofunkcyjna,
31) Regulacja kolumny kierownicy w 2 płaszczyznach,
32) Autoalarm aprobowany przez firmy ubezpieczeniowe,
33) Centralny zamek zdalnie sterowany pilotem,
34) Pełnowymiarowe lub dojazdowe koło zapasowe z kompletem narzędzi (lewarek, klucz)
35) Dodatkowy komplet kół (4 szt. opony + felgi),
36) Klimatyzacja minimum dwustrefowa (z regulacją przód – tył),
37) Ogrzewanie przedniej szyby lub nadmuch ciepłego powietrza na przednią szybę,
38) Wentylacja kabiny z recyrkulacją powietrza, filtr przeciwpyłkowy,
39) Wycieraczki przedniej szyby z regulacją prędkości, spryskiwaczem, czujnikiem deszczu,
40) Elektrycznie podnoszone szyby boczne w przednich drzwiach,
41) Reflektory przednie w technologii LED,
42) Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie lub sygnalizacja informująca o niewyłączonych światłach,
43) Opcja dodatkowa: kierunkowskazy pomarańczowe na dachu pojazdu, tylne, ostrzegawcze; zapewniające bezpieczeństwo przy wprowadzaniu wózka;
44) Światła przeciwmgielne przód i tył,
45) Czujniki parkowania zamontowane co najmniej z tyłu pojazdu,
46) Oświetlenie wewnętrzne przestrzeni pasażerskiej i w przedziale bagażowym,
47) Lusterka zewnętrzne boczne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem,
48) Radioodtwarzacz wraz z instalacją i głośnikami, zintegrowany z systemem nawigacji satelitarnej GPS z aktualnymi mapami Polski – ekran dotykowy,
49) Gniazda USB i 12 V,
50) System bezprzewodowej obsługi telefonu (Bluetooth lub równoważny),
51) Dywaniki tekstylne lub gumowe w kabinie kierowcy,
52) Podłoga wykonana z materiałów antypoślizgowych, łatwo zmywalna,
53) Pełna dokumentacja techniczna w języku polskim,
54) Apteczka spełniająca wymogi DIN 13164,
55) Trójkąt ostrzegawczy,
56) Gaśnica,
57) Oznakowanie pojazdu zgodne z obowiązującymi przepisami,
58) Wyposażenie dodatkowe:
 sygnalizacja dźwiękowa podczas cofania;
 ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej tzw. ogrzewanie suche.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

34113200-4 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34114400-3 - Minibusy

34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Car-Bud Konrad Karpiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674

7.3.3) Ulica: Ogródkowa 1/30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-067

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji umowy: do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.