Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c763296-ec25-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051132/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup nowego mikrobusa do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia rehabilitacyjne w celu wyrównywania różnic między regionami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219512,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami.
2.1. Parametry jakie musi spełnić oferowany pojazd:
1) Rok produkcji – pojazd fabrycznie nowy, nieużywany, bezwypadkowy, bez żadnych napraw mechanicznych i lakierniczych, pochodzący z autoryzowanego salonu, rok produkcji 2023,
2) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych) umożliwiające rejestrację pojazdu,
3) Nadwozie z powiększoną przestrzenią ładunkową za 3 rzędem siedzeń (wersja long),
4) Ilość miejsc siedzących: przystosowany do przewozu 9 osób (8 pasażerów + kierowca, w układzie 3 rzędy siedzeń po 3 miejsca) plus wózek inwalidzki,
5) Przystosowanie do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku inwalidzkim - minimalna długość całkowita pojazdu musi być tak dobrana, aby była możliwość przewożenia co najmniej jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkimi w tylnej części pojazdu bez konieczności demontowania III rzędu siedzeń,
6) Jeżeli chodzi o osoby z niepełnosprawnością, to pojazd musi być wyposażony w:
• windę dla osób z niepełnosprawnościami, które poruszają się na wózku inwalidzkim,
• system mocujący wózek do podłogi pojazdu,
• komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego,
• pasy zabezpieczające osobę z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim,
• uchwyt przy drzwiach przesuwnych ułatwiające wsiadanie
7) Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg,
8) Kierownica po lewej stronie,
9) Pojazd całkowicie przeszklony, ciemne szyby w tylnej części,
10) Silnik wysokoprężny (diesel),
11) Rodzaj paliwa: olej napędowy,
12) Moc silnika co najmniej 120 KM,
13) Norma emisji spalin EURO 6,
14) Napęd na koła przednie lub tylne,
15) Skrzynia biegów: manualna pięcio lub sześciobiegowa + bieg wsteczny / lub automatyczna
16) Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
17) Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu ze wspomaganiem,
18) ABS,
19) System kontroli trakcji,
20) Co najmniej poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
21) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa z przodu,
22) Wszystkie siedzenia wyposażone w zagłówki, 3 punktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa,
23) Możliwość szybkiego demontażu trzeciego rzędu siedzeń w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej,
24) Fotel kierowcy z regulacją wysokości i na odcinku lędźwiowym oraz podłokietnikiem,
25) Tylna klapa lub podwójne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem,
26) Boczne drzwi przesuwane z prawej strony (lub z prawej i lewej strony),
27) Komputer pokładowy,
28) Immobiliser,
29) Tempomat,
30) Kierownica wielofunkcyjna,
31) Regulacja kolumny kierownicy w 2 płaszczyznach,
32) Autoalarm aprobowany przez firmy ubezpieczeniowe,
33) Centralny zamek zdalnie sterowany pilotem,
34) Pełnowymiarowe lub dojazdowe koło zapasowe z kompletem narzędzi (lewarek, klucz)
35) Dodatkowy komplet kół (4 szt. opony + felgi),
36) Klimatyzacja minimum dwustrefowa (z regulacją przód – tył),
37) Ogrzewanie przedniej szyby lub nadmuch ciepłego powietrza na przednią szybę,
38) Wentylacja kabiny z recyrkulacją powietrza, filtr przeciwpyłkowy,
39) Wycieraczki przedniej szyby z regulacją prędkości, spryskiwaczem, czujnikiem deszczu,
40) Elektrycznie podnoszone szyby boczne w przednich drzwiach,
41) Reflektory przednie w technologii LED,
42) Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie lub sygnalizacja informująca o niewyłączonych światłach,
43) Opcja dodatkowa: kierunkowskazy pomarańczowe na dachu pojazdu, tylne, ostrzegawcze; zapewniające bezpieczeństwo przy wprowadzaniu wózka;
44) Światła przeciwmgielne przód i tył,
45) Czujniki parkowania zamontowane co najmniej z tyłu pojazdu,
46) Oświetlenie wewnętrzne przestrzeni pasażerskiej i w przedziale bagażowym,
47) Lusterka zewnętrzne boczne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem,
48) Radioodtwarzacz wraz z instalacją i głośnikami, zintegrowany z systemem nawigacji satelitarnej GPS z aktualnymi mapami Polski – ekran dotykowy,
49) Gniazda USB i 12 V,
50) System bezprzewodowej obsługi telefonu (Bluetooth lub równoważny),
51) Dywaniki tekstylne lub gumowe w kabinie kierowcy,
52) Podłoga wykonana z materiałów antypoślizgowych, łatwo zmywalna,
53) Pełna dokumentacja techniczna w języku polskim,
54) Apteczka spełniająca wymogi DIN 13164,
55) Trójkąt ostrzegawczy,
56) Gaśnica,
57) Oznakowanie pojazdu zgodne z obowiązującymi przepisami,
58) Wyposażenie dodatkowe:
sygnalizacja dźwiękowa podczas cofania;
ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej tzw. ogrzewanie suche.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
34113200-4 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34114400-3 - Minibusy
34115000-6 - Inne samochody pasażerskie
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Car-Bud Konrad Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674
7.3.3) Ulica: Ogródkowa 1/30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-067
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MROCZA
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna - dostawa lekkiego samochodu terenowego typu pick-up
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z wyposażeniem
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.