Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307363/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00438275/01 - Wynik z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE LUB ODZYSK ODPADÓW MEDYCZNYCH POWSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPZOZ W ŁUKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE LUB ODZYSK ODPADÓW MEDYCZNYCH POWSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPZOZ W ŁUKOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ecfd4d-1ee7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026620/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór, transport i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów medycznych powstałych z działalności SPZOZ w Łukowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały zawarte w rozdziale IX SWZ - Sposób komunikacji oraz wyjaśnienia treści SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 odpady medyczne zakaźne
(odpady o kodach: 180102*,180103*, 180182*)
18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) – 100 kg/rok,
18 01 03* - inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem
18 01 80 i 18 01 82 – 78 000kg/rok
18 01 82* - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych – 50 kg/rok
Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi: 78 150 kg rocznie,
Odpady o kodach, 18 01 02* , 18 01 03* i 18 01 82* stanowią odpady niebezpieczne w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699, tj. zm.) i podlegają unieszkodliwianiu zgodnie z zasadą bliskości określoną w art. 20 ustawy.
Obowiązki wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
odbioru, transportu, unieszkodliwiania i składowania odpadów,
załadunku odpadów medycznych,
odbioru odpadów środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów medycznych i dostosowanymi do wymogów określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych,
posiadania uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem, przez cały okres jej trwania,
posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania umowy,
właściwej organizacji pracy, zapewnienia pojazdów do transportu odpadów medycznych spełniających obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, starannego wykonywania usługi z zachowaniem zasad aktualnej wiedzy technicznej oraz przepisów prawa.
Odbiór odpadów odbywać się będzie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego z jednostek organizacyjnych, w szczególności:
a. Szpital św. Tadeusza, ul. Doktora A. Rogalińskiego 3, Łuków - odbiór odpadów medycznych i niebezpiecznych zakaźnych musi odbywać się w każdy poniedziałek, środę i piątek w godz. od 08:00 do 14:00/
b. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Stoczku Łukowskim, ul. Piłsudskiego 32, Stoczek Łukowski - odbiór co 7 dni
c. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wandowie, Wandów 11 - odbiór co 14 dni,
d. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wojcieszkowie, ul. Sienkiewicza 37 - odbiór co 14 dni
e. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Serokomli, ul. Nadstawna 15 - odbiór co 14 dni,
f. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jedlance, ul. Warszawska 17 - odbiór co 14 dni
g. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Trzebieszowie, Trzebieszów 92 - odbiór co 14 dni,
h. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Gręzówka 35a - odbiór co 14 dni,
i. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej ul. Al. Kościuszki 2a, Łuków - odbiór co 7 dni,
j. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Partyzantów 10 - odbiór co 7 dni,
k. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łukowie, ul. Partyzantów 15 - odbiór min. raz na miesiąc,
l. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Łukowie, ul. Cieszkowizna 13 - odbiór min. raz na miesiąc,
m. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Łukowie, ul. Konarskiego 3 - odbiór min. raz na miesiąc,
n. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Łukowie, ul. 11 listopada - 20 odbiór min. raz na miesiąc,
o. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Łukowie, ul. Siedlecka - 56 - odbiór min. raz na miesiąc,
p. Gabinet Medycyny Szkolnej przy I LO w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 41, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
q. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 4 w Łukowie, ul. Kryńskiego 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
r. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 2 w Łukowie, ul. Warszawska 88, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
s. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 1 w Łukowie, ul. Al. Kościuszki 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
t. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 3 w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70, Łuków – odbiór ok. raz na miesiąc,
u. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Placówek w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70a, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc.
w. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Ciechominie, Ciechomin 43- odbiór co 14 dni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - cena (koszt), waga 100%, sposób oceny: Minimalizacja;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 odpady medyczne pozostałe
(odpady o kodach: 18 01 04,18 01 09, 18 01 01)
18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 – 20 100 kg/rok
18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08 – 100 kg/rok
18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) – 50 kg/rok
Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi: 20 250 kg rocznie.
Obowiązki wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- odbioru, transportu i składowania odpadów,
- załadunku odpadów,
- odbioru odpadów środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów medycznych i dostosowanymi do wymogów określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 227, poz.1367 ze zm.),
- posiadania uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem, przez cały okres jej trwania,
- posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania umowy,
- właściwej organizacji pracy, zapewnienia pojazdów do transportu odpadów spełniających obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, starannego wykonywania usługi z zachowaniem zasad aktualnej wiedzy technicznej oraz przepisów prawa,
- Wykonawca na okres trwania umowy przekaże zamawiającemu 3 pojemniki o pojemności 1 100 litrów na kółkach z klapą, oznakowane kodem odpadu 18 01 04.
Odbiór odpadów odbywać się będzie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego z jednostek organizacyjnych, w szczególności:
a. Szpital św. Tadeusza, ul. Doktora A. Rogalińskiego 3, Łuków - odbiór odpadów medycznych i niebezpiecznych zakaźnych musi odbywać się w każdy poniedziałek, środę i piątek w godz. od 08:00 do 14:00/
b. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Stoczku Łukowskim, ul. Piłsudskiego 32, Stoczek Łukowski - odbiór co 7 dni
c. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wandowie, Wandów 11 - odbiór co 14 dni,
d. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wojcieszkowie, ul. Sienkiewicza 37 - odbiór co 14 dni
e. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Serokomli, ul. Nadstawna 15 - odbiór co 14 dni,
f. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jedlance, ul. Warszawska 17 - odbiór co 14 dni
g. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Trzebieszowie, Trzebieszów 92 - odbiór co 14 dni,
h. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Gręzówka 35a - odbiór co 14 dni,
i. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej ul. Al. Kościuszki 2a, Łuków - odbiór co 7 dni,
j. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Partyzantów 10 - odbiór co 7 dni,
k. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łukowie, ul. Partyzantów 15 - odbiór min. raz na miesiąc,
l. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Łukowie, ul. Cieszkowizna 13 - odbiór min. raz na miesiąc,
m. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Łukowie, ul. Konarskiego 3 - odbiór min. raz na miesiąc,
n. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Łukowie, ul. 11 listopada - 20 odbiór min. raz na miesiąc,
o. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Łukowie, ul. Siedlecka - 56 - odbiór min. raz na miesiąc,
p. Gabinet Medycyny Szkolnej przy I LO w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 41, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
q. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 4 w Łukowie, ul. Kryńskiego 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
r. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 2 w Łukowie, ul. Warszawska 88, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
s. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 1 w Łukowie, ul. Al. Kościuszki 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
t. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 3 w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70, Łuków – odbiór ok. raz na miesiąc,
u. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Placówek w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70a, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc.
w. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Ciechominie, Ciechomin 43- odbiór co 14 dni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - cena (koszt), waga 90%, sposób oceny: Minimalizacja;
- odległość odpadów medycznych: o kodach: 180104 (w km), waga 5%, sposób oceny: Minimalizacja;
- odległość odpadów medycznych: o kodach: 180109 i 180101 (w km), waga 5%, sposób oceny: Minimalizacja;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: - odległość odpadów medycznych: o kodach: 180104 (w km),
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: - odległość odpadów medycznych: o kodach: 180109 i 180101 (w km),
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dla pakietu nr 1
Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do w.w, ustaw.
dla pakietu nr 2
Zamawiający wymaga posiadania zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. na zbieranie, transport oraz przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do w.w, ustaw.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie lub nadal wykonywał - minimum 1 usługę, której przedmiotem był:
a) odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych zakaźnych (pakiet nr 1);
b) odbiór, transport i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów medycznych (pakiet nr 2) co zostanie potwierdzone dowodami, że zamówienia te zostały lub są wykonywane należycie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ);
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj.:
a) na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do w.w, ustaw.(pakiet nr 1)
b) na zbieranie, transport oraz przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do w.w, ustaw.(pakiet nr 1).
3) Wykaz usług (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; a w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie obejmujące przedmiot zamówienia tj.:
a) odbiór, transport unieszkodliwianie odpadów medycznych zakaźnych (pakiet nr 1);
b) odbiór, transport unieszkodliwianie lub odzysk odpadów medycznych (pakiet nr 2) oraz przedstawi dowody potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Wykaz instalacji Wykonawcy, zawierający odległość instalacji od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe – dotyczy pakietu nr 1 (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ);5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Wykaz instalacji Wykonawcy, zawierający odległość instalacji od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe – dotyczy pakietu nr 1 (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Pakiet nr 1 – 7000 zł,Pakiet nr 2 – 1800 zł,
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII lit A pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1335L na odcinku Kopina - Niedźwiadka
- Przebudowa ul. Partyzantów (102449L) i ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1312L na odcinku Celiny - Krynka - Gręzówka - Łuków
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Dostawa materiałów brukarskich
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej wybranych odcinków dróg
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/5/TP/2025]
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj - sprawa nr 20/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.