eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRoboty budowlane wzmacniające konstrukcję pawilonu ogrodowego w zespole zabudowań willi "Patria" położonego przy ul. J. Kilińskiego 32 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane wzmacniające konstrukcję pawilonu ogrodowego w zespole zabudowań willi „Patria” położonego przy ul. J. Kilińskiego 32 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane wzmacniające konstrukcję pawilonu ogrodowego w zespole zabudowań willi „Patria” położonego przy ul. J. Kilińskiego 32 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-676c598e-30c4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Roboty budowlane wzmacniające konstrukcję pawilonu ogrodowego w zespole zabudowań willi "Patria" położonego przy ul. J. Kilińskiego 32 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.40.2021.ZP4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 179336,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji pawilonu ogrodowego w zespole zabudowań willi „Patria”, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Jana Kilińskiego 32 w północnej części działki nr 684/3 obr. 6.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) usunięcie samosiejek drzew i krzewów wokół budynku na pasie szerokości minimum 2,00 m,
2) odsłonięcie konstrukcji, murów budynku w newralgicznych miejscach poprzez zbicie tynków w złym stanie technicznym,
3) demontaż ścian wypełniających w piwnicy (pomiędzy filarami ceglanymi),
4) oczyszczenie cegieł i uzupełnienie ubytków w strukturze muru,
5) oczyszczenie i uzupełnienie spoin pomiędzy cegłami,
6) wzmocnienie murów u nadproży łukowych oraz kolumn,
7) demontaż istniejącego stropu,
8) wykonanie bruzd w istniejących ścianach i wykonanie płyty stropowej monolitycznej grubości 20cm,
9) skucie posadzki piwnic,
10) wzmocnienie fundamentów (wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej – B20W8),
11) izolację fundamentów i cokołu,
12) remont elewacji powyżej cokołu,
13) renowację detali architektonicznych oraz odtworzenie brakujących fragmentów,
14) montaż projektowanych detali architektonicznych,
15) prace wykończeniowe,
16) prace porządkowe.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, której elementy stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt budowlany,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). W przypadku rozbieżności między STWiORB a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja projektowa.
3) Przedmiar robót i Kosztorys ofertowy.
4. Zakres robót przedmiotowego zadania inwestycyjnego, określony ww. dokumentacją jest objęty:
1) Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 5 października 2020 r. znak ZND.5142.79.2020.KM,
2) Decyzją nr 33/2021 pozwolenia na budowę z dnia 09.02.2021 r., znak B-IX.6740.15.2021.
5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
2) przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
3) utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
4) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
6. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją inspektora nadzoru/przedstawiciela Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania (np. płytki betonowe, krawężniki kamienne, oznakowanie, destrukt) będą przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i inspektor nadzoru/przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nienadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
10. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pn. Remont pawilonu ogrodowego „Muszli koncertowej” stanowiąca jedność pod względem formalno-prawnym. Rezygnacja z podziału podyktowana jest obawami, że nadmierny podział robót spowoduje nieprawidłową realizację zamówienia poprzez obniżenie jakości wykonanych prac oraz zwiększenie kosztów ich wykonania (mniejszy zakres robót generuje wyższe ceny jednostkowe robót). Brak podziału poszczególnych z nich nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom, tym samym nie naruszy konkurencji. Ponadto podział zamówienia na części groziłby brakiem koordynacji nad ciągłością prac oraz nadmiernymi trudnościami technicznymi, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić prawidłowej realizacji całości zamówienia.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
16. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.
17. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45451100-4 - Zdobienie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218166,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218166,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218166,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hanna Szuran-Kogut prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-19-78-138

7.3.3) Ulica: Witolda Lutosławskiego 4 lok. 12

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218166,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.