Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204279/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00207933/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224438406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b95b06-e88b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup urządzeń drukujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204279/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.34.2022.MRO.MKA/TP1-d
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi do Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.
Dokładny opis zamawianego sprzętu zawiera: Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 1 do wzoru umowy wraz ze Specyfikacją do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 2 do OFERTY/ nr1 do OPZ, formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, oraz wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczeniowej.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Za sprzęt równoważny rozumie się urządzenia o parametrach nie gorszych niż produkty wyspecyfikowane w Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz ze Specyfikacją do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 2 do OFERTY/ nr1 do OPZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy) z zachowaniem pierwotnego rozmiaru obsługiwanego papieru.
2.6. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 1 wzoru umowy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Minimalna długość okresu gwarancji jakości wynosi 24 miesiące.
Gwarancja jakości obejmuje wady ukryte sprzętu i materiałów eksploatacyjnych takich jak toner, bęben;
Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji jakości znajdują się w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79384,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81148,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79384,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPY.NET.PL Piotr Sójka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260017218
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 359
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-801
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79384,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.