eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec"Remont korytarza w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu, zlokalizowanego na I piętrze w budynku zlokalizowanym przy ulicy Piłsudskiego 9."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont korytarza w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu,
zlokalizowanego na I piętrze w budynku zlokalizowanym przy ulicy Piłsudskiego 9.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont korytarza w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu,
zlokalizowanego na I piętrze w budynku zlokalizowanym przy ulicy Piłsudskiego 9.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fed5e2a3-fc61-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050802/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont korytarza w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu, zlokalizowanego na I piętrze w budynku zlokalizowanym przy ulicy Piłsudskiego 9.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/15/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarza w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., zlokalizowanego na I piętrze w budynku zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 9.
Zakres robót należy wykonać zgodnie z umową, SWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami, ofertą Wykonawcy, zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obowiązującymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz Prawem budowlanym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz za jego zgodność z przepisami dotyczącymi realizacji tego typu prac, w tym w szczególności z przepisami BHP, ppoż, ochrony środowiska oraz obowiązującymi certyfikatami i aprobatami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie czynności Wykonawcy konieczne do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami właściwych organów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47687,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55281,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47687,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kasprzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-177-42-83

7.3.3) Ulica: Gen. F. Kleeberga

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47687,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.