Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII GRUP KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KONSULTACYJNYCH DLA RCKiK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Kwiolecznictwa w Raciborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 3A
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4181056
1.5.8.) Numer faksu: 32 4153381
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckikraciborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII GRUP KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KONSULTACYJNYCH DLA RCKiK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0489c4-3561-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00083194/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa odczynników i akcesoriów zużywalnych wraz z dzierżawą z zakresu serologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCKiK 09/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA OKRES 12 MIESIĘCY W PEŁNI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII GRUP KRWI - BADANIA MIKROMETODA KOLUMNOWA4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
4.5.5.) Wartość części: 129637,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA OKRES 12 MIESIĘCY W PEŁNI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII GRUP KRWI -DO BADAŃ TECHNIKĄ MIKROPŁYTKOWĄ4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
4.5.5.) Wartość części: 140957,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII GRUP KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KONSULTACYJNYCH DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWAI KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 109969,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU IMMUNOLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ – METODA MANUALNA4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 85494,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129637,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129637,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129637,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diahem AG Diagnostic Products
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262960910
7.3.3) Ulica: Schlosserstrasse 4
7.3.4) Miejscowość: Bulach
7.3.5) Kod pocztowy: CH-8180
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141571,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140957,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140957,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140957,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APR Marketing Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220000542
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 26
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157151,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109969,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109969,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109969,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diahem AG Diagnostic Products
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262960910
7.3.3) Ulica: Schlosserstrasse 4
7.3.4) Miejscowość: Bulach
7.3.5) Kod pocztowy: CH-8180
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119279,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85494,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85494,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85494,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa produktów mrożonych na I półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych, Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
- Remont dróg gminnych.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Produkty lecznicze.
- Produkty lecznicze: 900 000 euro, roztwory medyczne: 80 000 euro, odczynniki: 13 500 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.