Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233202/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6101ff85-faec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6101ff85-faec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Karnego
w Nowym Wiśniczu.
2. Szacowane roczne zużycie energii elektrycznej wynosi: 601 737 kWh
3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od lipca 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminów rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31 grudnia 2023 roku, jednak nie wcześniej niż po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dane punktu poboru
1. Adres i nazwa płatnika faktur:
Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
Leksandrowa 1
32 – 720 Nowy Wiśnicz
NIP: 868 - 10 - 20 - 780
2. Nazwa i adres punktu poboru energii:
Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
Leksandrowa 1
32 – 720 Nowy Wiśnicz
NIP: 868 - 10 - 20 - 780
3. Bieżąca grupa taryfowa u operatora OSD:
G13
4. Lokalny operator OSD:
Tauron Dystrybucja S.A
5. Rodzaj umowy (kompleksowa, umowa sprzedaży, umowa dystrybucji):
Umowa dystrybucji
6. Instalacja fotowoltaiczna:
Dwie instalacje fotowoltaiczne o łącznej sumie mocy: 99,00 kWh
oraz z podziałem:
1 instalacja: 49,50 kWh
2 instalacja: 49,50 kWh
7. Moc przyłączeniowa:
435 kW
8. Numer PPE:
590322424700625311
9. Numer licznika:
43991812
10. Szacunkowe zapotrzbowanie energii elektrycznej: 301 000 kWh
a) Szczyt przedpołudniowy: 82 880 kWh
b) Szczyt popołudniowy: 29 820 kWh
c) Pozostałe godziny doby: 188 300 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzieleniu zamówienia koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.