Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250977/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-067f3d14-01ba-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037551/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania
1.2.10 Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania - na potrzeby Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.24.2022.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37535,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - 1. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego, obejmująca: a) Komputer przenośny (Laptop RLOS) wraz z oprogramowaniem - 1 szt., b) Zestaw komputerowy - RLOS - 1 szt., c) Monitor do zestawu komputerowego - 1 szt., d) Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., e) Dodatkowe oprogramowanie: Pakiet Office 2021 H&B z bezterminową licencją - 2 szt., f) Dodatkowe oprogramowanie: ABBYY FineReader PDF 15 Standard, licencja dla jednego użytkownika GOV/NPO/EDU, subskrypcja 3 lata - 2 szt., g) Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt.2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane komputery/urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt
o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
4. W załączniku nr 1C do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 23.03.2022 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia - pkt 1 tabeli o której mowa w pkt 5.3 lit. a SWZ), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w pkt 1 załącznika nr 1A do SWZ.
5. W załączniku nr 1D do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 07.04.2022 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia - pkt 2 tabeli o której mowa w pkt 5.3 lit. a SWZ), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w pkt 2 załącznika nr 1A do SWZ.
6. W załączniku nr 1E do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark G3D Mark ze strony https://www.videocardbenchmark.net na dzień 23.03.2022 r., które służą sprawdzeniu, czy karta graficzna w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia – pkt 1 tabeli o której mowa w pkt 5.3 lit. a SWZ), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark G3D Mark wskazane w pkt 1 załącznika nr 1A do SWZ.
7. Gwarancja i rękojmia: W przypadku Części I zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego – Zamawiający wymaga gwarancji producenta na okres wynoszący: a) na komputer przenośny, zestaw komputerowy, monitor do zestawu komputerowego, zasilacz awaryjny UPS - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego b) na urządzenie wielofunkcyjne – minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1A do SWZ. (Ostateczny termin gwarancji producenta w odniesieniu do Części I zamówienia wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
8. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 28803,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - 1. Dostawa urządzeń drukujących, obejmująca: a) Drukarka laserowa A4 – typ 1 - 1 szt., b) Drukarka laserowa A4 – typ 2 - 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt.,2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane komputery/urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla części II zamówienia – załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisir przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
4. Gwarancja i rękojmia: W przypadku Części II zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta na okres wynoszący minimum 12 miesięcy
od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1B do SWZ.
(Ostateczny termin gwarancji producenta w odniesieniu do Części II zamówienia wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
5. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 8731,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34292,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34292,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34292,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PRINT SOLUTION” CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101271821, NIP: 7752582296
7.3.3) Ulica: Malina
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR ŁUKASZ SZOKA
jakie przetargi wygrała firma
"PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR ŁUKASZ SZOKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34292,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9734,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9734,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9734,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PRINT SOLUTION” CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101271821, NIP: 7752582296
7.3.3) Ulica: Malina
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR ŁUKASZ SZOKA
jakie przetargi wygrała firma
"PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR ŁUKASZ SZOKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9734,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja dróg powiatowych"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.