Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246962/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2024/BZP 00017623/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00235305/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334995649
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Strona internetowa prowadzonego postępowania: http://www.mops.bielsko.pl, zawierająca odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18bdf2aa-0381-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023017/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi sprzątania budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA-PSU.3211.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów, aneksów socjalnych oraz wind w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej, a także obustronne mycie okien we wszystkich budynkach, w tym okien trudnodostępnych wymagających użycia wysięgnika lub technik alpinistycznych.2. Część 1 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej tj. budynku głównego, Pawilonów A i B przy ul. Karola Miarki 11 oraz budynku przy ul. 1 Maja 17a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz powierzchni, zakres usług i harmonogram prac dotyczący poszczególnych części zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ, przy czym zaleca się osobistą wizytę w poszczególnych budynkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna budynków nie jest obligatoryjna, ani wymagana w celu złożenia oferty.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewniać profesjonalne środki czyszczące i pielęgnujące niezbędne do wykonywania usługi porządkowej, sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi:
a) sprzęt i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne,
b) środki chemiczne muszą być nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości.
6. Okna w budynku przy ul. Karola Miarki 11 są oknami trudnodostępnymi, w związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić przy myciu zewnętrznej strony okien konieczność użycia wysięgnika lub zastosowanie technik alpinistycznych. Pracownicy, którzy będą wykonywać prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac na wysokości.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga, by usługi porządkowe (określone w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1) były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającemu 80 roboczogodzinom tygodniowo łącznie wypracowanym przez zatrudnione osoby, co daje 2 pełne etaty - budynek główny oraz Pawilony A i B przy ulicy Karola Miarki 11, a także budynek przy ulicy 1 Maja 17a,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 81300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej zlokalizowanym przy ul. Filarowej 50.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz powierzchni, zakres usług i harmonogram prac dotyczący poszczególnych części zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ, przy czym zaleca się osobistą wizytę w poszczególnych budynkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna budynków nie jest obligatoryjna, ani wymagana w celu złożenia oferty.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewniać profesjonalne środki czyszczące i pielęgnujące niezbędne do wykonywania usługi porządkowej, sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi:
a) sprzęt i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne,
b) środki chemiczne muszą być nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości.
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga, by usługi porządkowe (określone w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1) były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającemu 20 roboczogodzinom tygodniowo łącznie wypracowanym przez zatrudnione osoby, co daje 1/2 etatu - budynek przy ul. Filarowej 50.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 24400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115020,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. FPI Iwona Lewosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481521614
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34899,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domowy Wyrób Pierogów ANETTA Edyta Świątek-Wojtusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472132912
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 24
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Domowy Wyrób Pierogów "ANETTA" EDYTA ŚWIĄTEK-WOJTUSIAK
jakie przetargi wygrała firma
Domowy Wyrób Pierogów "ANETTA" EDYTA ŚWIĄTEK-WOJTUSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- "Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej"
- Dostawa gazów medycznych wraz z transportem, najmem butli oraz zbiorników kriogenicznych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej w podziale na 2 części.
- Naświetlanie, druk i kolportaż 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap II / 2025
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynkach Biura Rzecznika Praw Dziecka oraz terenu zewnętrznego budynku BRPD zlokalizowanego przy ul. Chocimskiej 6 w Warszawie
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Świadczenie usług sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych j.o. oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w okresie od 01.02.-31.12.2025 r.
- Usługa sprzątania w obiektach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2025r. - RDW Stalowa Wola"
- Utrzymanie czystości i porządku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudziądz.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.