eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaPełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ W REDZIE

1.3.) Oddział zamawiającego: PZS W REDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191828653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Reda

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586787080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzsreda.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzsreda.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b39f62-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b39f62-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051962/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa
kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie”
2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary
robót są dostępne pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-10613a9b-b5f0-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
identyfikator postępowania: ocds-148610-10613a9b-b5f0-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
3. Zadaniem inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych nadzorem nad prawidłową
realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i
planowanym budżecie.
4. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
a) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru
merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, z promesą
wstępną na dofinansowanie projektu a także z umową z wykonawcą inwestycji,
b) wykonywanie zadań, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26),
koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27),
c) organizowanie i prowadzenie rad budowy, narad projektowych, innych spotkań (narady techniczne, spotkania
uzgodnieniowe itp. organizowane w siedzibie Zamawiającego minimum dwa razy w miesiącu.),
d) weryfikacja i ewentualne uzupełnienie dokumentacji technicznej w celu zgodności realizacji z ustawą Prawo budowlane:
e) sporządzenie cotygodniowego raportu z przebiegu prac podczas realizacji inwestycji (dostarczany w formie mailowej w
każdy piątek na adres e-mail zamowienia@pzsreda.edu.pl), ewentualnie można odejść od sporządzenia cotygodniowego
raportu po wysłaniu e-mail na adres zamowienia@pzsreda.edu.pl w każdy piątek z dopiskiem – brak raportu, po
wcześniejszym każdorazowym ustaleniu jego braku z Zamawiajacym.
f) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy,
g) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy na obiektach
czynnych,
h) weryfikacja poprawności sporządzonych przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych do stosownych instytucji i organów
w zakresie spełnienia warunków p-poż obiektu oraz dokumentacji przygotowanej do złożenia maksymalnie w terminie 5 dni
roboczych (w razie konieczności aktualizacja powyższej dokumentacji przed złożeniem)
i) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i
pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,
j) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie
zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
k) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z
kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami (maksymalnie w terminie 5 dni
roboczych),
l) sprawdzenie kosztorysów ofertowych, kosztorysów będących załącznikiem do protokołów odbioru częściowego,
kosztorysów robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych (maksymalnie w terminie 5 dni roboczych),
m) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych
rysunków,
n) pełnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji (udzielanie odpowiedzi w sprawach technicznych,
dokonywanie niezbędnych obliczeń, wykonanie rysunków zamiennych, uzupełniających i wyjaśniających),
o) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a
także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie
lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
p) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed
zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji, regularne sporządzanie
dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym robót ulegających zakryciu bądź zanikających, stanu terenu
objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót budowlanych, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji inwestycji,
r) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach
technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
s) uczestnictwo w odbiorach częściowych (maksymalny termin trwania odbioru częściowego to 7 dni roboczych) i odbiorze
końcowym,
t) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę inwestycji oraz
przeprowadzenie wspólnie z Wykonawcą zgłoszenia i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
5. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
6. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu gwarancji oraz rękojmi zgodnie z zasadami określonymi w ustawie
Kodeks Cywilny. Więcej w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do zachowania przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 99 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych “Przedmiotu
zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia(…)”. Wykonawca może podać nazwę materiału lub urządzenia w sytuacji,
gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu 5 takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest
wówczas wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
8. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, aby przy
realizacji przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub
projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENAGEMENT ROMAN BILLOT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002880

7.3.3) Ulica: OLCHOWA

7.3.4) Miejscowość: REDA

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.