Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164957/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00172844/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
- 2021/BZP 00267242/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00253014/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/29/2021 Usługi szkoleniowe - przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe i dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju UO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5002871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/29/2021 Usługi szkoleniowe - przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe i dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju UO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c716be-0975-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi edukacyjne i szkoleniowe grupowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/29/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Usługa szkoleniowa – kurs podnoszący kwalifikacje dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Kwas hialuronowy podstawowy i zaawansowany.Opis przedmiotu zamówienia stanowi stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Usługa szkoleniowa – szkolenie podnoszące kwalifikacje dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Kosmetologia interdyscyplinarna.Opis przedmiotu zamówienia stanowi stanowi załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Usługa szkoleniowa – szkolenie podnoszące kwalifikacje dydaktycznedla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Masaż liftingujący w dydaktyce akademickiej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Usługa szkoleniowa – kurs podnoszący kwalifikacje dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Budowa i fizjologia twarzy w medycynie estetycznej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Usługa szkoleniowa- przeprowadzenie szkolenia z zakresu: Pracownicze plany kapitałowe. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Usługa szkoleniowa- przeprowadzenie szkolenia z zakresu: Zmiany w podatku VAT. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Usługa szkoleniowa- przeprowadzenie szkolenia z zakresu: Podatek dochodowy od osób prawnych w uczelni publicznej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Usługa szkoleniowa - szkolenie podnoszące kompetencje zawodowe dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Zaawansowanej obsługi programu MS Excel. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4700 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Usługa szkoleniowa - szkolenie podnoszące kompetencje dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Analiza i weryfikacja informacji Dezinformacja, fake news. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Usługa szkoleniowa - szkolenie dla pracowników Uniwersytetu Opolskiego z zakresu: Podatek od nieruchomości- aktualne orzecznictwo. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1J do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 1 złożono jedną ofertę. Dokonano odrzucenia wszystkich złożonych ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2999 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosmetologia Interdyscyplinarna Agata Zejfer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721968953
7.3.4) Miejscowość: Lutyków
7.3.5) Kod pocztowy: 75-884
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 3 złożono jedną ofertę. Dokonano odrzucenia wszystkich złożonych ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 4 złożono jedną ofertę. Dokonano odrzucenia wszystkich złożonych ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kosmetologia Interdyscyplinarna AGATA ZEJFER
jakie przetargi wygrała firma
Kosmetologia Interdyscyplinarna AGATA ZEJFER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYTUT SZKOLENIA EKONOMICZNO-PRAWNEGO A.WOŹNIAK, R.BERNACKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543068201
7.3.3) Ulica: Ozimska
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-368
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Mikroprzedsiębiorstwo
7.3.3) Ulica: Czyżówka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 8 nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 9 nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu odpowiednio do części nr 10 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający w związku z problemami technicznymi dotyczącymi publikacji ogłoszenia o wyniku postępowania w części nr 5-7, postanowił przekazać ogłoszenie, w którym ujmuje wszystkie części postępowania.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 401 Żłobizna
- Dostawa akcesoriów oraz instrumentarium do zabiegów laparoskopowych na potrzeby SPZOZ Opol-skie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa aktualizacji licencji na posiadane urządzenie FortiGate 60E oraz FortiGate 40F
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Jankowice Wielkie przy autostradzie A4 woj. opolskie
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia specjalistyczne dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. "Czas zawodowców dla Wielkopolski" z podziałem na części.
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs elektryka budowlanego z uprawnieniami elektroenergetycznymi do 1 kV oraz z modułem kompetencji cyfrowych"
- Świadczenie usług przez doradcę zawodowego w ramach projektu Pn. "Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- "Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.