Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-106/2023 Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5ec1995-de8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-106/2023 Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ec1995-de8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.130 Monitory, laptopy, zestawy komputerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-106/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 4560 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 3840 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 28800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 31500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 6200 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 7700 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitorów o konfiguracji M_1 - 6 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 4 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 16 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ;
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_2 - 3 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ.
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
1.8. Zadanie nr 8 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.8 do SWZ;
1.9. Zadanie nr 9 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_4 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.9 do SWZ;
1.10. Zadanie nr 10 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_5 - 6 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.10 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.10 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-5 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 6-10 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 48600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3387,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5756,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3387,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-Tech Jacek Sójka Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2754 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3831,7 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4275,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3831,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU Zeto sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3115,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33259,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Technology sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292704207
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27921 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41205 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27921 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCod.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10841,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15867 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10841,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCod.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8814 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3247,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3247,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4846,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4846,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4846,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5239,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6088,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5239,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5239,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4142,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4142,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCod.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4142,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25948,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32324,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25948,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCod.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25948,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.