eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń ChełmińskiZakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy
Radzyń Chełmiński.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy
Radzyń Chełmiński.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b0cb5b-0c27-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037762/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 590000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto
i Gminy Radzyń Chełmiński” o parametrach i na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia /SWZ/, a w szczególności we wzorze umowy stanowiącym zał. do niniejszej SWZ.
Dostarczany opał musi odpowiadać parametrom określonym w tabeli poniżej.

L.p. Przedmiot
Zamówienia Parametry przedmiotu zamówienia Wspólny
słownik
zamówień
CPV j.m. Szacunk.
Ilość

1 Miał Plus


Nazwa hamdlowa
Eko Miał » wymiary ziarna 3-31,5 mm
» zawartość popiołu do 12%

» wartość opałowa w stanie
roboczym nie mniej niż
24MJ/kg
» zawartość siarki do 1,2%
» wilgotność do 20% 09-11-10-00-0
tona 240

2
Groszek Premium

Nazwa handlowa Ekogroszek
» wymiary ziarna 5-31,5 mm
» zawartość popiołu do 7%
» wartość opałowa w stanie
roboczym nie mniej niż
25MJ/kg
» zawartość siarki do 0,8%
» wilgotność do 11% 09-11-10-00-0
tona 200
3 Pellet drzewny (workowany) » granulacja 5-7 mm
» zawartość popiołu do 0,5%
» wilgotność do 8%
» wartość opałowa w stanie
roboczym nie mniej niż
17MJ/kg 09-11-14-00-4
tona 5

2. Warunki i zasady realizacji zamówienia:
1) Przewidywane terminy dostaw: wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje dostarczenie ok. 180 ton Eko miału węglowego i 140 ton Ekogroszku transportem powyżej 20 ton, a pozostałą ilość Eko miału węglowego i Ekogroszku, transportem nie większym niż 10 ton. Pellet drzewny dostarczony będzie w dostawach nieprzekraczających 2 tony jednorazowo.
2) Eko miał węglowy będzie dostarczany do kotłowni przy ul. Sady oraz świetlicy wiejskiej
w Szumiłowie i w Rywałdzie, Ekogroszek dostarczany będzie do kotłowni przy ulicy Fijewo, kotłowni w budynku OSP i UMiG w Radzyniu Chełmińskim. Pellet drzewny dostarczany będzie do kotłowni w świetlicy wiejskiej w Zielnowie. W/w opał dostarczany będzie transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające opał przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez opał walorów użytkowych. Wykonawca zapewni dowóz przedmiotu zamówienia w takim stanie, aby umożliwiał natychmiastowy wyładunek szczególnie w okresie zimowym.
3) Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4) Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysłanego pocztą elektroniczną lub złożonego telefonicznie.
5) Wykonawca zrealizuje dostawy w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w ofercie, licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.
6) Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00-14.00.
7) Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę przelewem na rachunek Wykonawcy.
8) Ilości Eko miału węglowego, Ekogroszku i Pelletu podane w tabeli jak i w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania każdego asortymentu do 20% od ilości szacunkowej podanej w SWZ. Wykonawca, w takiej sytuacji nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń finansowych ani prawnych.
9) Przy każdej dostawie Eko miału węglowego i/lub Ekogroszku i/lub Pelletu Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Powyższy dokument jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące:
w przypadku Eko Miału węglowego i Ekogroszku - wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą), w przypadku Pelletu drzewnego - wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu (zgodnie z tabelą) . Brak powyższych dokumentów, lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych może stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii Eko miału węglowego i/lub Ekogroszku i/lub Pelletu.
10) Każda partia dostarczonego towaru będzie ważona w obecności przedstawiciela Zamawiającego
i Wykonawcy/lub kierowcy działającego w imieniu Wykonawcy, na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego Eko miału węglowego i/lub Ekogroszku i/lub Pelletu w terminie do 30 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności wartości opałowej opału oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgotności.
W przypadku, gdy wyniki analizy potwierdzą, iż dostarczony Eko miał węglowy i/lub Ekogroszek i/lub Pellet nie odpowiada parametrom określonym w umowie, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzonej analizy i potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy.

W przeciwnym razie w/w koszty pokrywa Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowaną partię opału w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych, licząc od dnia powiadomienia wysłanego pocztą elektroniczną lub złożonego telefonicznie.
Zamawiający dopuszcza jednokrotną wymianę reklamowanej dostawy partii opału. W przypadku, gdy wymieniona partia opału ponownie nie spełni parametrów określonych w umowie i w SWZ, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto.
12) Po dostarczeniu przez Wykonawcę opału na miejsce składu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela Wykonawcy lub kierowcy (działającego w imieniu Wykonawcy), każdorazowo pobrane zostaną próbki z przywiezionego opału: kierowca otrzyma jedną próbkę opału dla Wykonawcy a dwie pozostałe - dla Zamawiającego (jedna do przeprowadzenia badań i druga rozjemcza). Próbki zostaną opisane datą dostawy oraz rodzajem dowiezionego opału i zostaną złożone w zaplombowanym opakowaniu (uniemożliwiającym jego otwarcie bez naruszenia opakowania). Zamawiający zapewni opakowania do pobierania prób dostarczonego opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego.
13) Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o niższej wartości opałowej lub o wyższej zawartości popiołu, siarki i wilgotności niż określone w SWZ
i projekcie umowy.
14) Zamawiający wymaga, aby dostarczany Eko miał węglowy, Ekogroszek i Pellet spełniały wymogi określone przez Polskie Normy.
15) Zamawiający informuje, że na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 1 września 2017 r.
o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 722 ze zm.) jest zwolniony z podatku akcyzowego od wyrobów węglowych.
16) Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami.
17) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy
i wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425703,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551593,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425703,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH WĘGLOPOL ZOFIA MUCHA WIESŁAW MUCHA Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792315076

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 89

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425703,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.