Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227411/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg w Gminie Kaliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.8.) Numer faksu: 585889206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg w Gminie Kaliska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c12de6f8-2a6f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001134/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Utwardzenie ul. Bocznej w miejscowości Piece
1.1.11 Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Czarne
1.1.25 Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece
1.1.27 Remont pobocza przy drodze powiatowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136689 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) część I – Utwardzenie ul. Bocznej w miejscowości Piece Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego ulicy Bocznejw miejscowości Piece, polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej
w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 144m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:
• 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej
• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa
• 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia
kamiennego
Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.
Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej.
Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 26667 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II – Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości PiecePrzedmiotem inwestycji jest utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego terenu wokół stawu
w miejscowości Piece, polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej
w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 205 m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:
• 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej oraz szarej
• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa
• 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia
kamiennego
Ciąg pieszo-jezdny ma być wykonany na szerokości 3,5m z kostki szarej i na 1,5m z kostki czerwonej.
Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.
Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej.
Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.
Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 38145 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III – Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości CzarnePrzedmiotem inwestycji jest utwardzenie drogi gruntowego w miejscowości Czarne, polegające
na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych
i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 400m2.
Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 58916,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część IV – Remont pobocza przy drodze powiatowejPrzedmiotem inwestycji jest remont pobocza drogi powiatowej, polegający na budowie nawierzchni
z kostki brukowej w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukanie punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Na początku inwestycji trzeba rozebrać w sposób delikatny i ostrożny obrzeża z obu stron istniejącego chodnika, które w części będą wkomponowane ponownie w inwestycje od strony pobocza. Chodnik istniejący będzie wkomponowany w środku planowanego utwardzenia. Materiały uzyskane podczas rozbiórki kwalifikuje do ponownego wkomponowania pracownik urzędu. Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki brukowej w ilości 120m2 oraz krawężników betonowych w ilości 10 m, który należy uwzględnić podczas obliczania wartości inwestycji i jej realizacji. Dodatkowo przy wykonaniu robót należy uwzględnić transport wspomnianych materiałów inwestora na miejsce inwestycji. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 120m2 będzie ona znajdować się po obu stronach istniejącego chodnika . Konstrukcja nawierzchni składa się z:
• 6 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej
• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa
• 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia
kamiennego
Projektowane remont pobocza ograniczone jest od ulicy krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm.Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami a kostką należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej natomiast
od strony asfaltu (ulicy) wypełnić masą zalewową.
Pobocze z drugiej strony należy wykonać z obrzeży uzyskanych podczas wcześniejszej rozbiórki.
Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz zezwolenia na zajęcia pasa drogowego. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu ani żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu ani żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58916,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58916,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58916,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR Reszczyńscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-20-51-474
7.3.3) Ulica: Rokocin 2a
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58916,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu ani żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.