Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210369/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury sportowej ze środków Funduszu przeciwdziałania COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIERAŁTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Roboty 48
1.5.2.) Miejscowość: Gierałtowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3011340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gieraltowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont infrastruktury sportowej ze środków Funduszu przeciwdziałania COVID-192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af383e8-ec78-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004061/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont infrastruktury sportowej ze środków Funduszu przeciwdziałania COVID-19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 367200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont infrastruktury sportowej ze środków Funduszu przeciwdziałania COVID-19.
Zakres robót obejmuje:
a) Remont nawierzchni poliuretanowych boisk sportowych i bieżni przy ZSP w Gierałtowicach (położonych na działkach 586/58, 116, 495/70 oraz 7, które stanowią własność Gminy Gierałtowice), tj.:
Boisko do piłki ręcznej i koszykowej,
Bieżnia,
Elementy wyposażenia boisk.
b) Remont nawierzchni poliuretanowych boisk sportowych przy ZSP w Paniówkach (położonych na działce 2144/227, która stanowi własność Gminy Gierałtowice)tj.:
Boisko do piłki ręcznej i koszykowej,
Boisko do siatkówki,
Elementy wyposażenia boisk.
W ramach remontu nawierzchni i infrastruktury opisanych w ppkt „a” i „b” przewidziano wykonanie następujących czynności:
o likwidację zapadnięć, wybrzuszeń oraz spękań,
o wykonanie retopingu całej nawierzchni,
o remont oraz wymiana części wyposażenia boisk.
2. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy następującej dokumentacji projektowej:
a) projektu wykonawczego,
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
c) przedmiaru robót.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz za pomocą opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący (załącznik nr 8 do SWZ) .
Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone na terenie czynnych jednostek Zespołów Szkolno- Przedszkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393073,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093857,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393073,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTISPOT Boiska Sportowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 632-202-26-19
7.3.3) Ulica: Karola Olszewskiego 13A
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTISPORT BOISKA SPORTOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MULTISPORT BOISKA SPORTOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393073,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.