Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265909/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00272411/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia AutoCad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSTiO nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000404890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Harcerzy Września 1939 nr 2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-659
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 202-82-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: technikum12@abramowski.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: abramowski.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia AutoCad2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ffda5c3-4201-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038172/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kurs AutoCad dla uczniów i nauczycieli ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jestem zawodowcem – realizacja kursów i staży zawodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Katowicach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265909/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JZ/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia AutoCad – kurs podstawowy dla uczniów.1. Minimalny zakres szkolenia AutoCAD musi obejmować tematy:
Omówienie środowiska i trybów pracy programu AutoCAD.
Konfiguracja opcji programu (kolory, ścieżki, mysz i interfejs itp.).
Linia poleceń - opcje poleceń, skróty poleceń.
Szablon rysunku.
Style obiektów.
Jednostki i granice rysunku.
Jednostki i granice rysunku.
Warstwy (edycja, właściwości)
Lina, Polilinia, Wielobok, Prostokąt, Łuk, Okrąg).
Ustalanie widoku (przewijanie, powiększanie).
Wybór obiektów. Zaznaczanie i odznaczanie.
Podstawowe polecenia edycyjne.
Określania współrzędnych w przestrzeni 2D (Współrzędne względne kartezjańskie i biegunowe).
Tryb ORTO.
Właściwości obiektów.
Stałe tryby lokalizacji.
Śledzenie lokalizacji.
Tworzenie i edycja tekstu.
Wymiarowanie obiektów.
Drukowanie, właściwości wydruku, Ustawienia strony.
Tworzenie obiektów, rozciąganie obiektów blok i kreskowanie.
Rozciąganie obiektów.
Szyk prostokątny, szyk biegunowy, szyk zespolony.
2. Wynagrodzenie trenerów prowadzących szkolenie;
3. Koszty dojazdu trenerów na miejsce realizacji szkoleń;
4. Koszty noclegów dla trenerów zamiejscowych;
5. Koszt certyfikacji i certyfikatów w wyniku pozytywnie ukończonego szkolenia;
6. Koszt wydania certyfikatów;
7. Zapewnienie materiałów dla uczestników.
Liczba uczestników szkolenia: 10 uczniów.
Czas trwania szkolenia: 20 godzin (1 godzina=45 minut).
Miejsce realizacji szkoleń: sale w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia AutoCad - kompleksowe szkolenie 1,2,3 stopień z elementami 3D dla nauczycieli.1. Minimalny zakres szkolenia AutoCAD musi obejmować tematy:
Omówienie środowiska i trybów pracy programu AutoCAD.
Konfiguracja opcji programu (kolory, ścieżki, mysz i interfejs itp.).
Linia poleceń - opcje poleceń, skróty poleceń.
Szablon rysunku.
Style obiektów.
Jednostki i granice rysunku.
Jednostki i granice rysunku.
Warstwy (edycja, właściwości)
Lina, Polilinia, Wielobok, Prostokąt, Łuk, Okrąg).
Ustalanie widoku (przewijanie, powiększanie).
Wybór obiektów. Zaznaczanie i odznaczanie.
Podstawowe polecenia edycyjne.
Określania współrzędnych w przestrzeni 2D (Współrzędne względne kartezjańskie i biegunowe).
Tryb ORTO.
Właściwości obiektów.
Stałe tryby lokalizacji.
Śledzenie lokalizacji.
Tworzenie i edycja tekstu.
Wymiarowanie obiektów.
Drukowanie, właściwości wydruku, Ustawienia strony.
Tworzenie obiektów, rozciąganie obiektów blok i kreskowanie.
Rozciąganie obiektów.
Szyk prostokątny, szyk biegunowy, szyk zespolony.
Praca z zewnętrznymi plikami (pliki rastrowe, pdf, dgn)
Tworzenie hiperłączy w rysunku
Tworzenie standardów rysunkowych
Biblioteka elementów powtarzalnych
Palety narzędzi
Grupy
Bloki
Bloki z atrybutami
Bloki dynamiczne
Wiązania geometryczne i wymiarowe
Tworzenie zaawansowanego szablonu rysunku
Tolerancje wymiarowe i kształtowe
Zaawansowane funkcje w polilinii
Rysunek izometryczny
Obliczanie parametrów fizycznych obiektów
Zaawansowane funkcje wymiarowania
Szybkie wymiarowanie
Inteligentne wymiarowanie
Edycja właściwości elementów
Skrypty
Makra
Tworzenie własnych poleceń, przycisków i skrótów
Wyciąg danych rysunkowych
Układy - obszar papieru, style opisowe
Wprowadzenie do 3D
LUW
Dostosowywanie widoku i płaszczyzn przekroju
Orbita 3D
Wizualizacja (Światła, Materiały, Kamery, Tło, Rendering, Animacja kamer, Ustawienia renderingu
Modelowanie w 3D (Polilinie 3D, Modelowanie powierzchniowe, Modelowanie bryłowe)
Operacje „boolowskie” na bryłach
Tworzenie brył poprzez obrót, przeciągniecie, wyciągnięcie złożone
2D z 3D (Tworzenie przekrojów, profili, rzutów, szczegółów)
Operacje 3D (Lustro, Szyk, Wyrównaj)
Zapamiętywanie widoków
Fazowanie, zaokrąglanie brył, edycja brył (krawędzie obiektów, powierzchnie obiektów).
2. Wynagrodzenie trenerów prowadzących szkolenie;
3. Koszty dojazdu trenerów na miejsce realizacji szkoleń;
4. Koszty noclegów dla trenerów zamiejscowych;
5. Koszt certyfikacji i certyfikatów w wyniku pozytywnie ukończonego szkolenia;
6. Koszt wydania certyfikatów;
7. Zapewnienie materiałów dla uczestników.
Liczba uczestników szkolenia: 3 nauczycieli.
Czas trwania szkolenia: 60 godzin (1 godzina=45 minut).
Miejsce realizacji szkoleń: sale w siedzibie Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O. O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5311703367
7.3.3) Ulica: ALEJE JEROZOLIMSKIE 142A
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5311703367
7.3.3) Ulica: ALEJE JEROZOLIMSKIE 142A
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników pozostałych Zad. 1 - Podchloryn sodu
- Wykonanie ciągu kanalizacyjnego wraz ze studzienkami kontrolnymi w rejonie budynku przy ul. Jankego 65 w Katowicach
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw na Placu Miast Partnerskich w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń SEP
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.