Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230015/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568b2d6c-2b37-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009459/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104726R w Woli Zarczyckiej polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych oraz chodnika.2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z jego hybrydowym doświetleniem;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika lewostronnego na odcinku od km 4+353,50 do km 4+396,00;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika prawostronnego na odcinku od km 4+273,00 do km 4+499,00;
- wykonanie umocnienia skarp prefabrykowanymi elementami betonowymi – płyty drogowe o wym. 300x150x15 cm – 34 sztuki w km od 4+272 do 4+376 wraz z odtworzeniem istniejącego ogrodzenia przy dz. nr ewid. 13459/1 oraz 13460/1;
- wykonanie umocnienia skarp prefabrykowanymi elementami betonowymi – płyty ażurowe o wym. 60x40x8 cm w km od 4+410 do 4+499;
- wykonanie poboczy;
- przebudowa zjazdów indywidualnych oraz zejścia indywidualnego.
3. Cel inwestycji:
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu użytkowników drogi, w szczególności pieszych, poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem oraz odcinkami chodnika stanowiącymi dojście do proj. przejścia.
4. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z „Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 252699,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104717R w Nowej Sarzynie polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych, przebudowie i budowie miejsc postojowych oraz chodników.2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie wyniesionego odcinka drogi wraz z przejściem dla pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z doświetleniem;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika przeznaczonego do adaptacji;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych stanowisk postojowych przeznaczonych dla samochodów osobowych;
- wykonanie obsiewu terenów zielonych – proj. zieleń niska;
- adaptacja istniejącej kanalizacji deszczowej, a w tym regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych oraz wykonanie wpustów deszczowych w ilości 4 szt.
- przebudowa słupa oświetleniowego – zmiana lokalizacji;
- odtworzenie istniejącego wygrodzenia dla pieszych.
3. Cel inwestycji:
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu użytkowników drogi, w szczególności pieszych, poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z adaptacją istniejącego chodnika oraz zatokami postojowymi dla samochodów osobowych.
4. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z „Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 195389,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104737R polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych oraz przebudowie chodnika.2. Zakres robót obejmuje:
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z jego hybrydowym doświetleniem;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika prawostronnego;
- remont/adaptacja istniejących odcinków chodnika dla pieszych;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni drogi gminnej – ul. Chemików;
- wykonanie poszerzenia szer. 0,5-1,0 m jezdni drogi gminnej;
- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych.
3. Cel inwestycji:
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu użytkowników drogi, w szczególności pieszych, poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem oraz odcinkami chodnika stanowiącymi dojście do proj. przejścia, a także poszerzenia jezdni drogi gminnej, co pozwoli na osiągnięcie parametrów technicznych zgodnych z zapisami rozporządzenia.
4. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z „Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 219929,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332400,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436988,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332400,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Tadeusz Piela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 816-149-27-80
7.3.3) Ulica: Łętownia 204
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-312
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332400,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244179,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309188,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244179,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Tadeusz Piela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 816-149-27-80
7.3.3) Ulica: Łętownia 204
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-312
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244179,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385648,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BRUKERS” Sławomir Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180447017
7.3.3) Ulica: Koziarnia 167
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa"
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.