Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego jednowałowego - używanego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483802000
1.5.8.) Numer faksu: 483802033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52c28112-ed96-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego jednowałowego - używanego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52c28112-ed96-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego jednowałowego do odpadów.
Wymagany jest przez zamawiającego używany, odnowiony mobilny rozdrabniacz wolnoobrotowy jednowałowy. Maszyna dostarczona do zamawiającego bez rejestracji.
Stan techniczny i wizualny bardzo dobry.
Dane techniczne:
1) Rok produkcji: minimum 2009 r.
2) Licznik roboczogodzin: maksymalnie 3000 mth.
3) Podwozie – Zbudowany na podwoziu przyczepy 3 osiowej
4) Silnik zasilany olejem napędowym o mocy minimum 430KM
5) Silnik po wymianie oleju i filtrów
6) Hydraulicznie wysuwana stopa
7) Możliwość holowania rozdrabniacza samochodem ciężarowym lub ładowarką wyposażoną w sprzęg do holowania
8) Rozdrabniacz jednowałowy
9) Liczba zębów min. 21 szt.
10) Noże oraz przeciwnoże wymienne
11) Separator magnetyczny nadtaśmowy
12) Wyposażony w 2 przenośniki (odbierający i wyrzutowy)
13) Podstawowe funkcje maszyny obsługiwane z pilota zdalnego sterowania
14) System centralnego smarowania
15) Zamawiający wymaga dostarczenia z maszyną dodatkowego kompletu noży na bęben obrotowy oraz komplet noży stacjonarnych
16) Instrukcja DTR
17) Przeszkolenie personelu obsługującego w cenie maszyny (minimum 2 osoby)
18) Transport do siedziby zamawiającego w cenie maszyny
19) Gwarancja rozruchowa min. 30 dni – ilość dni gwarancji rozruchowej Wykonawca poda
w Specyfikacji technicznej oferowanej maszyny.
2. Pozostałe wymagania:
1) Maszyna musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa „CE”.
2) Maszyna musi być wolna od wad fizycznych i prawnych - brak uszkodzeń blacharskich
i mechanicznych. Rozdrabniacz nie powinien posiadać widocznych śladów wycieków olejów
i pozostałych płynów eksploatacyjnych.
3) Instrukcja obsługi w języku polskim.
4) Katalog części zamiennych w wersji papierowej.
3. Szczegółowe warunki dostawy
1. Odbiór maszyny powinien odbyć się w obecności przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego,
2. Odbiór maszyny powinien być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym,
3. Wykonawca w dniu dostarczenia maszyny jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia
z obsługi.
4. Warunki serwisu, gwarancji i rękojmi:
1) Wykonawca poda w formularzu ofertowym oferowany okres gwarancji na silnik i sprzęgło: minimum 40 dniową gwarancję.
2) Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia maszyny protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez obie strony. Podpisanie protokołu zdawczo odbiorczego nastąpi po dostawie, przeprowadzeniu próby eksploatacyjnej, szkoleniu pracowników, dostarczeniu niezbędnej dokumentacji do Zamawiającego.
3) Wymiana / naprawa maszyny lub jakiegokolwiek elementu należącego do przedmiotu umowy nastąpi na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego.
4) Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji zapewnia dostępność serwisu przy czym maksymalny czas reakcji nie przekroczy 48h (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia wady, usterki awarii przez Zamawiającego. Awaria powinna być usunięta nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych. Miejscem wykonywania serwisu gwarancyjnego jest siedziba Zamawiającego lub warsztat zewnętrzny oddalony max 100 km od siedziby Zamawiającego. Koszt obsług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji leży po stronie Zamawiającego.
5) Zamawiający zobowiązany jest do wysłania powiadomienia o zaistniałej usterce lub wadzie maszyny pisemnie – dopuszcza się zgłoszenie e-mailem.
6) Jeżeli Wykonawca sceduje na inny podmiot obowiązki zapewnienia serwisu gwarancyjnego maszyny, to jest zobowiązany do zawarcia w tym zakresie umowy z Gwarantem lub innym podmiotem.
7) W okresie trwania gwarancji usuwanie wszelkich wad i usterek maszyny, odbywa się na koszt i we własnym zakresie Gwaranta/Wykonawcy, z wyjątkiem tych wad i usterek, które powstałych z winy Zamawiającego.
8) Gwarant/Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady nie może odmówić usunięcia wad i usterek maszyny bez względu na wysokość kosztów z tym związanych.
9) Usunięcie wad i usterek maszyny w okresie gwarancji musi być potwierdzone protokolarnie.
5. Miejsce dostawy maszyny: siedziba Zamawiającego - PPUH ”RADKOM” Sp. z o.o., ul. W. Witosa 94, 26-600 Radom. Dostawa maszyny na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168377,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMA Elżbieta Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371006514
7.3.3) Ulica: Lgota Wolbromska 79E
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.