Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230395/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 430802W W MIEJSCOWOŚCI PIASKI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 430802W W MIEJSCOWOŚCI PIASKI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08bb21b-fa10-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej Nr 430802W w miejscowości Piaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozowju Obszarów Wiejskich 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1082423,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 430802W W MIEJSCOWOŚCI PIASKI”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Piaski o szerokości 4,0 ÷ 5,0 m dług ości 998 m, wraz ze skrzyżowaniami, dla której zaplanowano:
1) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości od 4,0 do 5,0 m o szacunkowej powierzchni – 4 130 m2.
Konstrukcja jezdni grogi gminnej:
warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 8 S 50/70 - gr. 3 cm,
warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 11 W 50/70 - gr. 4 cm,
podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm
warstwa podbudowy z kruszywa betonowego 4/63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm (poszerzenie istniejącej podbudowy),
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
2) Wykonanie zjazdów indywidualnych o szacunkowej powierzchni: 347 m2
Konstrukcja zjazdów indywidualnych:
mieszanka kruszywa łamanego 0/32 i kruszywa naturalnego 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
3) Wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m o szacunkowej powierzchni: 1 521 m2
Konstrukcja poboczy:
mieszanka kruszywa łamanego 0/32 mm i naturalnego w stosunku 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.
4) Wykonanie elementów odwodnienia
wymiana przepustu DN600 rury HDPE klasy SN8 o długości 9 m;
Odtworzenie istniejących rowów – około 655 m3
5) Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem
wykonanie oznakowania poziomego – około 8,8 m2;
wykonanie oznakowania pionowego – około 9 znaków (ostrzegawcze, zakazu, tabliczki)
6) Roboty brukarskie:
Ustawienie oporników betonowych 12×25×100 na ławie z oporem z betonu – 37 m;
7) Dodatkowe roboty:
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne (wykopu, nasypy),
• rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni,
• wykonanie rur osłonowych typu AROT – zabezpieczenie przewodów telekomunikacyjnych,
• uporządkowanie terenu budowy
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
KOD CPV:
Dział: 45000000-7 – Roboty budowlane
Grupa: 45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Klasa: 45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu.
45111200-0 Roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
4 miesiące od daty zawarcia umowy
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832322,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986510,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832322,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcerak Mariusz Usługi Transportowe Samochodowe Budowa Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7621617864
7.3.3) Ulica: Aksamitna 18
7.3.4) Miejscowość: Postoliska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ BALCERAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ BALCERAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832322,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.